Ol'H Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Beckham ble England-kaptein en god stund før han gikk til Real. 8170772[/snapback] Ja det var en bommert. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Roy Keane er mannen jeg vil se ta over Man United roret etter SAF. =) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 blir det noe action kamp i dag a? noen forandringer? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Roy Keane er mannen jeg vil se ta over Man United roret etter SAF. =) 8173702[/snapback] Jeg hadde foretrukket en med mer erfaring som manager. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg tror keane hadde blitt en god erstatning, da han har meget god innsikt i både hvordan United spiller, og spillerne på United. Han kan dog trenge litt mer erfaring ja, men satser på at det er enda noen år til SAF går av, så erfaringen til keane kommer nok. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Ronaldo = Gud. EDIT: Ronaldo er 3x Gud. Endret 17. mars 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Når Gaz gikk ut raknet gull-håpet mitt totalt (jeg er pessimist av natur). Nå derimot ser jeg ikke hvordan vi kan tape det. Alt kan skje, men altså, hvordan skal vi tape minst 7 poeng på 8 kamper, mens Chelsea må ha full pott (27 poeng på 9 kamper) ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ronaldo er en gud, vis ikke han blir årets spiller så da er det merkelig... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ronaldo er en gud, vis ikke han blir årets spiller så da er det merkelig... 8174542[/snapback] ja ikke sant? om han ikke blir toppscorer, men har en del assist. blant annet 3 i dag... helt herlig gutt! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Takk for en finfin kamp. Man må bestille Canal+ til neste sesong! Endret 17. mars 2007 av dot_ Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg håper Keane tar over etter Fergie når han gir seg om 2-3år da har forhåpentligvis Keane erfaring med lag i PL. Forreste har Keane gjort en kjempebra jobb i Sunderland. Men håper egentlig at Fergie er manager i mange år til Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det straffemålet til Bolton er det beste målet vi har fått i mot i hele år 33,?? i odds... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 nice. Uansett en glimrende kamp, å et lite lys i mørket med Smiths fantastiske pasning til Rooney. At Neville er skadet er ikke det største slaget vi kunne fått med tanke på at Scholes er tilbake mot Blackburn. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nice at jeg tok resultatet ja, ikke fullt så nice at det er løpende odds på vinneroddsen . Når jeg spilte så var det 33 og litt til i odds noe som hadde gitt en utbetaling på litt i overkant av 1600 kroner, men når jeg sjekket hvor mye jeg hadde vunnet så fant jeg ut at oddsen hadde falt til rett i underkant av 9 så jeg satt bare igjen med rett i underkant av 500 Neville sin skade er som du sier ikke det verste som kunne ha skjedd, Brown tar den plassen. Han er dessverre ikke like bra framover som Neville men det får gå i noen kamper... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Noen tips hvor jeg kan se kampen i kveld? Side eller prg ? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Veldig viktig Herregud for et temperament på slutten der, ble nesten litt redd. Ronaldo var FANTASTISK i dag! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Carrick var klart best idag. Styrte midtbanen totalt, ikke et brudd gjennom midtbanen. Å 98% av pasningene traff målet. Å for dere som tviler på Heize bør vel dagens kamp være et bevis på hvem som skal ha venstrebacken. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Carrick var klart best idag. Styrte midtbanen totalt, ikke et brudd gjennom midtbanen. Å 98% av pasningene traff målet. Å for dere som tviler på Heize bør vel dagens kamp være et bevis på hvem som skal ha venstrebacken. 8191771[/snapback] Enig, Carrick og Heinze var meget solide. Rooney viste at du ikkje kødder med kompisen hans! Kunne vel fått det andre gule kortet der... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Carrick var helt rå idag, fy faen, lenge siden jeg har sett så mange krempasninger i løpet av 90 min. 9 på spillerbørsen. Heldig at Rooney ikke slapp rødt, gi dog svinet som prøvde å knekke benet til Ronaldo minst 6 kamper. Og som Hyrlen sa, liten tvil om at Heinze er bedre enn Evra. Han har alltid vært det, husker ikke folk 04/05-sesongen? GLORY GLORY!! Endret 19. mars 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå