Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror keane hadde blitt en god erstatning, da han har meget god innsikt i både hvordan United spiller, og spillerne på United. Han kan dog trenge litt mer erfaring ja, men satser på at det er enda noen år til SAF går av, så erfaringen til keane kommer nok.

Lenke til kommentar

Nice at jeg tok resultatet ja, ikke fullt så nice at det er løpende odds på vinneroddsen :wallbash: . Når jeg spilte så var det 33 og litt til i odds noe som hadde gitt en utbetaling på litt i overkant av 1600 kroner, men når jeg sjekket hvor mye jeg hadde vunnet så fant jeg ut at oddsen hadde falt til rett i underkant av 9 så jeg satt bare igjen med rett i underkant av 500 :realmad:

 

Neville sin skade er som du sier ikke det verste som kunne ha skjedd, Brown tar den plassen. Han er dessverre ikke like bra framover som Neville men det får gå i noen kamper...

Lenke til kommentar
Carrick var klart best idag. Styrte midtbanen totalt, ikke et brudd gjennom midtbanen. Å 98% av pasningene traff målet.  Å for dere som tviler på Heize bør vel dagens kamp være et bevis på hvem som skal ha venstrebacken.

8191771[/snapback]

 

Enig, Carrick og Heinze var meget solide. Rooney viste at du ikkje kødder med kompisen hans! :p Kunne vel fått det andre gule kortet der...

Lenke til kommentar

Carrick var helt rå idag, fy faen, lenge siden jeg har sett så mange krempasninger i løpet av 90 min. 9 på spillerbørsen.

 

Heldig at Rooney ikke slapp rødt, gi dog svinet som prøvde å knekke benet til Ronaldo minst 6 kamper.

 

Og som Hyrlen sa, liten tvil om at Heinze er bedre enn Evra. Han har alltid vært det, husker ikke folk 04/05-sesongen?

 

 

GLORY GLORY!!

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...