Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trolig den beste United-videoen jeg har sett på Youtube. Utrolig at det ikke er flere som har sett den. Fantastiske minner.

Tror ikke det er noe tvil om det nei. Out of this world! :)

Og liker ikke den sjanger musikk, men syns det som er i videoen passer godt, og jeg blir nesten litt rørt :cry:

Flott video.

Men dette viser at du har gruelig lite å gjer på om nettene tc47. lagt inn 04.45, endra 05.45?

Hehe, hadde fifakveld med gutta på diskusjon.no opp til 3 elller noe, også var jeg ikke trøtt, så jeg var litt på redcafe osv. og fant den ;)

Lenke til kommentar
akkopagnert

:!:

Jeg glemte en M! Jeg er stolt over i det hele tatt fått noe riktig så tidlig på morningen, ja det er morgen for meg!

Sliter med døgnrytmen du og ja? Kjipe greier. Sitter og spiser frokost jeg...

Har ingen motivasjon på lørdager uten Premier League, så hvorfor stå opp. Eneste er piker,vin og sang, men det kommer uansett ikke før i kveld og natt.

Lenke til kommentar

Terry er ute og skadet, derfor er Rio kaptein. Blir vel Woodgate eller Lescott med han, mest sannsynlig førstnevnte. Campbell er vel ikke med i troppen? Vet ikke jeg, og gidder ikke sjekke.

Og ja, lørdag uten PL er ekkel. Men tror jeg skal se på norske landslaget tape igjen, så ja, er ihvertfall noe.

Lenke til kommentar
Trolig den beste United-videoen jeg har sett på Youtube. Utrolig at det ikke er flere som har sett den. Fantastiske minner.

Handler bare om et trofe da, men en bra film

Den lengre ned på siden er bedre og viktigere. Historien beskriver hvem vi er og vi må aldri glemme.

Hadde vert litt gøy å høre hvor mange av dere som gjenkjente alle som las opp verset.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...