DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Trolig den beste United-videoen jeg har sett på Youtube. Utrolig at det ikke er flere som har sett den. Fantastiske minner. Enig med deg der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Den var en smule trist Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei skal ikke på stå at jeg kjenner humøret stige på jeg heller når jeg ser den. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja utrolig bra film, synest musikken passa flott inn Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Back To Black! Da er jeg tilbake etter en ukes utestengelses (Thanx Datating ). Oh, nei nå må jeg ikke gå for mye OT her, Hva synes folket om neste helgs møte med WBA? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Gleder meg! ;D Håpar spesielt at Hargreaves er klar til å spela, diggar han! Det blir generelt deilig å sjå ein ManUdt kamp igjen, 14 dagar er lenge (Får trøsta meg med landskampar i dag da) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Huff, landslagspause er hardt. Håper også at Hargreaves blir klar snart, han gjorde sakene sine bra i fjor. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Trolig den beste United-videoen jeg har sett på Youtube. Utrolig at det ikke er flere som har sett den. Fantastiske minner. Tror ikke det er noe tvil om det nei. Out of this world! Og liker ikke den sjanger musikk, men syns det som er i videoen passer godt, og jeg blir nesten litt rørt Flott video. Men dette viser at du har gruelig lite å gjer på om nettene tc47. lagt inn 04.45, endra 05.45? Hehe, hadde fifakveld med gutta på diskusjon.no opp til 3 elller noe, også var jeg ikke trøtt, så jeg var litt på redcafe osv. og fant den Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Herlig Video! Men savner den med 99'finalen akkopagnert av Sigur ros.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 akkopagnert :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 *flowers of manchester* Har sett det før, men holder på å gråte nesten etter å ha sett den igjen nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 akkopagnert :!: Jeg glemte en M! Jeg er stolt over i det hele tatt fått noe riktig så tidlig på morningen, ja det er morgen for meg! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 akkopagnert :!: Jeg glemte en M! Jeg er stolt over i det hele tatt fått noe riktig så tidlig på morningen, ja det er morgen for meg! Sliter med døgnrytmen du og ja? Kjipe greier. Sitter og spiser frokost jeg... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 akkopagnert :!: Jeg glemte en M! Jeg er stolt over i det hele tatt fått noe riktig så tidlig på morningen, ja det er morgen for meg! Sliter med døgnrytmen du og ja? Kjipe greier. Sitter og spiser frokost jeg... Har ingen motivasjon på lørdager uten Premier League, så hvorfor stå opp. Eneste er piker,vin og sang, men det kommer uansett ikke før i kveld og natt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ferdinand er kaptein i dag for England. Håper de spiller så bra at Capello setter Ferdinand som fast kaptein. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, hadde vært bra det, men hvem spiller i sammen med RIO som midtstopper i dag? Terry? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei, Terry er skadd, derfor er Rio kaptein i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Terry er ute og skadet, derfor er Rio kaptein. Blir vel Woodgate eller Lescott med han, mest sannsynlig førstnevnte. Campbell er vel ikke med i troppen? Vet ikke jeg, og gidder ikke sjekke. Og ja, lørdag uten PL er ekkel. Men tror jeg skal se på norske landslaget tape igjen, så ja, er ihvertfall noe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 akkopagnert :!: Jeg glemte en M! Jeg er stolt over i det hele tatt fått noe riktig så tidlig på morningen, ja det er morgen for meg! Haha, du tok'n ikke vett. Det er selve ordet jeg lo av. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Trolig den beste United-videoen jeg har sett på Youtube. Utrolig at det ikke er flere som har sett den. Fantastiske minner. Handler bare om et trofe da, men en bra film Den lengre ned på siden er bedre og viktigere. Historien beskriver hvem vi er og vi må aldri glemme. Hadde vert litt gøy å høre hvor mange av dere som gjenkjente alle som las opp verset. Endret 11. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå