Aksjeleif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 LOL! - Ser litt ut som en pøbel ja Beckham står som ei jente? Omg, ser du ikke at det er sidelengshopping? -.- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva er det han skal shoppe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kuyt som spiss selvfølgelig. Kuyt er ballvinner og arbeider. Samme rolle som Rooney.Sier ikke at Kuyt er bedre enn Rooney(eller vica verca) Nå har Kuyt og Rooney vidt forskjellige roller offensivt, defensivt kanskje noe likt. Rooney er en playmaker, Kuyt er en playbreaker. Å Rooney spiller tilbaketrukken spiss. Kuyt spiller Ving/indreløper/back/target man, ja hva Benitez sier til han før kamp aner jeg ikke. Men tipper det er over flere a4 sider for mannen virkelig har fått tildelt et stort arbeidsområde. Å han opererer mye lengre tilbake på banen enn Rooney, i tillegg til at han har defensive roller på dødball. Kuyt for nok lekser ja- Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du ikke nok IQ til å skjønne den kan du dra til L'pool's tråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Snakker du til Manx? Han er ihuga United-fan. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jaha, ok.... Da burde han kanskje forsvart en tidliger united-stjerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor? Kan ikke huske noen har forsvart Heinze. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jaha, ok.... Da burde han kanskje forsvart en tidliger united-stjerne? Når dere snakker om hårsveiser og hvor femi Beckham ser ut når han sidehopper? Beklager jeg gidder ikke å bry meg... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Landslagspauser. Grøss... Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hmm, sammenligner du Heinze og Beckham? Jaja, der har vi et lite blikk av deg som fan Nei, ikke at jeg "carer" i hårsveiser og hoppemåter så lenge det er fotball som telles, men .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er ikke United-fan. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Merkar godt at det er pause i PL ja. Det blir utrulig mykje surring og tull med en gang. Håper Rooney kan fortsette som han har gjort dei siste kampane og kanskje få seg eit par mål for England. Det aller viktigaste med landslagspausa er at vi ikkje får fleire skader. Klarer vi å unngå det, så har eg ikkje så mykje å klage på, sjølv om at det tek vekk noko av den kontinuiteten laget har bygd opp dei siste kampane. Sånn sett er det kanskje greit at den første kampen etter pausa er mot WBA, sjølv om dei ligger berre eit poeng bak oss på tabellen med ein kamp meir spelt. Ser også at Jaap Stam visstnok er tilbake i klubben. Han skal visstnok ha fått seg jobb som speidar. Kan bli spennande å sjå om det blir gjort kjent gjennom offisielle kilder også etterkvart. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Damn, har dere sett denne før? Magisk. Se filmen hos Youtube EDIT: :!: Wes'z killin' him Endret 11. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GBD Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Trolig den beste United-videoen jeg har sett på Youtube. Utrolig at det ikke er flere som har sett den. Fantastiske minner. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Flott video. Men dette viser at du har gruelig lite å gjer på om nettene tc47. lagt inn 04.45, endra 05.45? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bra video, horribel musikk, i hvert fall den første sangen som blir brukt... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fantastisk video. Kan ikkje seie noko om musikken, da eg ikkje har høgttalerar i skranken her på jobb Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du ser den uten musikk mister du jo hele stemningen. 10 ganger bedre med musikk. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hehe, I will when I get home. Er aleine i butikken i dag, og må passe på fra skranken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå