Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

CL er en cup og er derfor veldig avhengig av tilfeldigheter. Liverpool vant jo uten å være best i byen.

Haha, så du mener at man ikke er god når man har vunnet cl og at det bare er tilfeldiheter som avgjør:O?

Ikke bare tilfeldigheter, men jeg mener at man kan vinne CL på tilfeldigheter, og at det ofte bare er tilfeldigheter som skiller de beste lagene.

Sant det! Eks LFC-milan og Terry bommen! ;)

Dere er et godt eksempel. Feilaktig anulert mål i kvartfinalen, en ball som ikke var inne i semien og en finale der Gerrard filma seg til straffe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så tror jeg nok ikke liverpool hadde vunnet cl i '05 hvis hvis alle kampene ble spilt som serie spill, blir litt mindre tilfeldigheter av det.

Men nå er jo cupspillet ganske moro, men til tider forferdelig frustrerende, ryke ut på bortemålsregelen er vel den verste av dem alle...

Lenke til kommentar
CL er en cup og er derfor veldig avhengig av tilfeldigheter. Liverpool vant jo uten å være best i byen.

Haha, så du mener at man ikke er god når man har vunnet cl og at det bare er tilfeldiheter som avgjør:O?

Ikke bare tilfeldigheter, men jeg mener at man kan vinne CL på tilfeldigheter, og at det ofte bare er tilfeldigheter som skiller de beste lagene.

Sant det! Eks LFC-milan og Terry bommen! ;)

Dere er et godt eksempel. Feilaktig anulert mål i kvartfinalen, en ball som ikke var inne i semien og en finale der Gerrard filma seg til straffe.

Riktig anulert, ballen var inne, Gerrard filma til seg straffe?? w00t? Tragisk..

Lenke til kommentar
Oioioi, tilogmed messi har tatt guds hånd og raida fra midten å skora mål..

Tenkte på denne setningen, som var idiotisk skrevet. Hvis du ikke vet mer om Maradona enn det, så kan du ikke sette han opp mot Gerrard.

Du må være blant de mest trangsynte jeg har diskutert med på dette forumet, når du påstår at Carra er best gjennom tidene i PL, Gerrard tidenes beste midtbanespiller, og Torres verdens beste spiss. Det henger ikke på greip, og du argumenterer ikke for påstandene dine heller.

Lenke til kommentar
Oioioi, tilogmed messi har tatt guds hånd og raida fra midten å skora mål..

Tenkte på denne setningen, som var idiotisk skrevet. Hvis du ikke vet mer om Maradona enn det, så kan du ikke sette han opp mot Gerrard.

Du må være blant de mest trangsynte jeg har diskutert med på dette forumet, når du påstår at Carra er best gjennom tidene i PL, Gerrard tidenes beste midtbanespiller, og Torres verdens beste spiss. Det henger ikke på greip, og du argumenterer ikke for påstandene dine heller.

Torres er jo verdens beste spiss atm. Åja, jeg mener også at både Carra og Stevie skulle vært med i mitt C+ lag ;)

Men det er jo ikke jeg som bestemmer heller da :)

Lenke til kommentar

"Torres er verdens beste spiss" (Ikke noe sammenligning med Rooney f.eks, ikke forklaring om hvordan heller.

"Gerrard og Carragher skulle vært med C+ laget" Takk for info, veldig bra stoff å lese, SPESIELT siden du ikke forklarer hvorfor Carragher skal være der før Bruce, Pallister osv, og hvorfor Gerrard skal være der før Scholesy, Lamps osv.

Så jeg spør, hva er det som er så rart at du må svare med ":hmm:"?

EDIT: Bruce, Pallister ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
"Torres er verdens beste spiss" (Ikke noe sammenligning med Rooney f.eks, ikke forklaring om hvordan heller.

"Gerrard og Carragher skulle vært med C+ laget" Takk for info, veldig bra stoff å lese, SPESIELT siden du ikke forklarer hvorfor Carragher skal være der før Bruce Pallister osv, og hvorfor Gerrard skal være der før Scholesy, Lamps osv.

Så jeg spør, hva er det som er så rart at du må svare med ":hmm:"?

Så dumener Rooney kan måle seg med Torres?

:hmm:

Her er det noe muffens ;)

Lenke til kommentar

Ser vel på Torres som hakket bedre enn Rooney, men de er to veldige forskjellige spillere. Torres er en avslutter, mens Rooney er mye mere defangsiv og spiller nesten over hele banen. Har mye større insats. Torres er en mye bedre avslutter. Rooney en mye bedre ballvinner ....

Lenke til kommentar

Corsair har begynt å irritere Pool fans. Wow, jeg er enig med scousere i dag. Big day.

Hvorfor Rooney og Kuyt? Nivåene er helt forskjellige. Og Rooney spiller ikke fast ving, og når han gjør det av og til, så er det ikke fordi han må siden han ikke er god nok som spiss.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt som spiss selvfølgelig. Kuyt er ballvinner og arbeider. Samme rolle som Rooney.

Sier ikke at Kuyt er bedre enn Rooney(eller vica verca)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...