Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner den, men jeg vil nå ha litt større forhåpninger hvertfall. Vi vant PL og CL i fjor, og er ikke blitt særlig mye dårligere siden det. :) Ikke mange lag som har blitt mye bedre og kan utfordre oss heller. Jeg forventer at vi vinner minst et trofe i år og havner blant de to beste i Premier League. Hvis vi eventuelt skulle ha et par "dårlige" sesonger, hvor vi ikke vinner noe vil jeg ha mindre forventninger etterhvert, men det tar jeg når den dagen kommer.

Lenke til kommentar
Lyon vant vel 6år på rad?

Poenget er: Alt kan skje i fotballens verden.

Kvaliteten i England, Italia og Spania er altfor høy til at et lag kan bli så mye bedre enn de andre nermeste konkurentene til at det kan skje. Dessuten er 6 år temmelig langt unna 13 år.

Ligaen må en del ned i kvalitet før det blir mulig.

Alt kan skje i teorien. Ikke i praksis.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Sant det, og mange av dere vet ikke hva det er å være ydmyk. Den dagen dere lærer det, kommer til å bli en veldig lærerik og vond dag. Mange av dere har jo aldri opplevd motgang

haha. For et tåpelig innlegg.

Jeez, som et av, om ikke, europa og verdens beste fotball-lag skal man ikke forvente å bli seriemester? Selvsagt skal man det! Lykkes man ikke, forventes det at man vinner neste år. Thats the way it is.

Lenke til kommentar
Lyon vant vel 6år på rad?

Poenget er: Alt kan skje i fotballens verden

Er vel syv år på rad nå tror jeg. Men er ikke noe problem å sammenligne den norske og den franske ligaen, selv om kvaliteten totalt sette er forskjellig. Begge ligaene har/hadde et lag som var mye bedre enn de andre.

Men som Limberbatov så tror jeg ikke at det kan skje i england, spania og italia kvaliteten på de tre fire beste lagene ikke er alt for stor så at noen lag i de seriene vil ende opp med å vinne ligaen 6-7 ganger på rad tror jeg ikke vil skje.

Lenke til kommentar
CL er en cup og er derfor veldig avhengig av tilfeldigheter. Liverpool vant jo uten å være best i byen.

Haha, så du mener at man ikke er god når man har vunnet cl og at det bare er tilfeldiheter som avgjør:O?

Ikke bare tilfeldigheter, men jeg mener at man kan vinne CL på tilfeldigheter, og at det ofte bare er tilfeldigheter som skiller de beste lagene.

Lenke til kommentar
CL er en cup og er derfor veldig avhengig av tilfeldigheter. Liverpool vant jo uten å være best i byen.

Haha, så du mener at man ikke er god når man har vunnet cl og at det bare er tilfeldiheter som avgjør:O?

Ikke bare tilfeldigheter, men jeg mener at man kan vinne CL på tilfeldigheter, og at det ofte bare er tilfeldigheter som skiller de beste lagene.

Sant det! Eks LFC-milan og Terry bommen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...