Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Visste ikke at du var registrert her, Hargreaves. :)

Jeg er litt todelt i denne saken. Ronaldo er i all helhet x-faktoren for Manchester United selv om han har gått mye skadet den siste perioden. Likevel er Rooney i bedre form. Samtidig vil det være hakket lettere å vinne en fotballkamp for Manchester United med Ronaldo på vingen, Berbatov og Tévez på topp og Rooney skadet, enn Giggs og Nani på hver ving og Rooney og Berbatov på topp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som la merke til hvor mange mislykkede skuddforsøk Ronaldo hadde mot Blackburn? Jeg ble rett og slett irritert over å se på han spille, men jeg skjønner jo at han må spille seg i form igjen.

Vi klarer oss fint uten Ronaldo akkurat nå, men grunnen til at han spiller er at han skal spille seg i form igjen. Han kommer nok til å spille hver kamp frem til da.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som la merke til hvor mange mislykkede skuddforsøk Ronaldo hadde mot Blackburn? Jeg ble rett og slett irritert over å se på han spille, men jeg skjønner jo at han må spille seg i form igjen.

Vi klarer oss fint uten Ronaldo akkurat nå, men grunnen til at han spiller er at han skal spille seg i form igjen. Han kommer nok til å spille hver kamp frem til da.

Ronaldo var driit dårlig mot Blackburn. Helt til han fintet av venstrebacken, rushet nedover høyresiden og spilte en perfekt pasning til Rooney.

Gutten er blant verdens 3-4 beste spillere, men han trenger selvsagt noen kamper for å komme opp på det nivået som resten av laget brukte hele forsesongen på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Best vil bli bedre. :)

Vi er litt for bortskjemte ja, men vi får nyte det så lenge det varer. Vi vil ikke være på topp evig.

Det vet vi i Liverpool-campen godt.

Lenke til kommentar
For selvtilfreds? Vi har ti PL ligagull, og vi sitter her og syter.

Er det å være for selvtilfreds om man er fornøyd med laget og prestasjonene?

Har jeg sagt det?

Å kritikk til det laget har prestert i sesonginnledningen er på sin plass. Så om du ikke klager etter dette, så ja da er du for tilfreds med tilværelsen. Stikk motsatte av hva Sir Alex krever av sitt eget lag, derav supportere og eiere :)

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det?

Å kritikk til det laget har prestert i sesonginnledningen er på sin plass. Så om du ikke klager etter dette, så ja da er du for tilfreds med tilværelsen. Stikk motsatte av hva Sir Alex krever av sitt eget lag, derav supportere og eiere :)

Fint. Kos deg.

Alle untatt 7 lag i hele England har hatt en verre sesongstart, og det med en kamp mere spilt. Tenk litt over den.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det?

Fint. Kos deg.

Alle untatt 7 lag i hele England har hatt en verre sesongstart, og det med en kamp mere spilt. Tenk litt over den.

Føler du legger deg på litt feil nivå. United har i dag en stall bestående av ren verdensklasse og mtp. lønningene de krever og statusen de har oppnådd, mener jeg man burde kreve mer.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det?

Fint. Kos deg.

Vi skal vinne ligaen. Hvem bryr seg om røkla. Chelsea har et godt forsprang tidlig i sesongen.

Men du var så amper, at jeg orker ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...