tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ingen liv her? Se hva jeg fant på Red Cafe, virkelig varmende stoff å lese " Giggs: I was rejected by my first team Manchester United hero Ryan Giggs has revealed how he was rejected by his first junior team. Speaking with Telegraph TV, Giggs said: "Rejection is part of life. "I remember when I was 11 years old, playing for my local team Salford Boys and they had an A and a B team; I didn't picked for the A team and had to make do with the B team. "So I was determined to prove them wrong. I scored six goals and earned my place in the A team." He adds retrospectively: "I didn't sulk – I just wanted to prove the people who picked the team, wrong. "And I did that by keeping my focus and eventually I reaped the benefits." You have to Love him... Legend! " Legend indeed Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå er det dødt i tråden gitt, har alle tatt landslagspause sammen med laget eller? Hvem av våre spillere hadde det vært desidert verst å få på skadelisten etter landslagsoppdrag nå? Og hvem tror dere er mest utsatt for en skade? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) For et spørsmål Jeg har ikke svar jeg. Rooney for England er vel det som jeg frykter mest. Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ser vel helst at ingen av våre spillere blir skadet... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er en annen måte å svare på spørsmålet, gitt Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Selvfølgelig er det fælt hvis noen av spillerne våre blir skada, men dere skjønner hva jeg mener Er alltid noen det er litt verrre å miste Edit: dessuten må det skapes litt debatt her uansett Endret 9. oktober 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ronaldo. Med klar margin Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 For meg hadde en skade på Rooney vært katastrofe. Han var på vei mot sikker scoringsform på akkurat samme måte i fjor, og ble skada i foten. Hadde noe liknende skjedd igjen hadde det rett og slett vært tragisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Akkurat. Nå som han er i form, hadde det vært verst med han ute igjen. Så jeg står fast på svaret mitt! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror vi kunne klart oss uten Rooney. Berbatov og Tevez fungerer nok fint det også. Ronaldo er den spilleren vi er mest avhengig av, og derfor er det nok værst hvis vi mister han. Han har scoret 1 mål og hatt 2 assist på de to PL-kampene han har spilt denne sesongen. Alikevel sier folk han har spilt dårlig. Han er nok tilbake til god gammel form. Vi får nok se han storspille i en av de neste kampene. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ferdinand eller Rooney. De to er de viktigste vi har akkurat nå som Ronaldo er helt ute av form. Rooney begynner å finne scoringsformen, og da er det typisk at han får en skade. Vi får virkelig håpe det ikke skjer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Helt ute av from? Han er vel tilbake mot form heter det vel? Han har vært skadet i ca 3 mnd, og da er det normalt at det tar litt tid før man er i form. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Helt ute av from? Han er vel tilbake mot form heter det vel? Han har vært skadet i ca 3 mnd, og da er det normalt at det tar litt tid før man er i form. Og dermed helt ute av form. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jepp. Ronaldo er helt ute av form, enda, og dermed er vi for øyeblikket mer avhengige av Rio og Rooney nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 dermed er vi for øyeblikket mer avhengige av Rio og Rooney nå. Ingen tvil om det nei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ronaldo i uform er fremdeles en av våre desidert viktigste spillere. Han tiltrekker seg veldig mye oppmerksomhet. Motstandere er livredd han. Alikevel scårer han og lager mål. Hadde vi spurt hvilken spiller motstanderens manager hadde tatt bort, hadde Ronaldo gått med en gang. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Samme om han trekker til seg oppmerksomhet eller ikke, mot Blackburn var han mildt sagt elendig. Han prøvde og prøvde, og rotet bort tusenvis av potensielle målsjanser. Bra arbeid på målet til Rooney, men det er vel det eneste som var positivt å si om Ronaldo i fra den kampen der. Jeg ser heller Ronaldo gå av banen med en langvarig skade enn Ferdinand, men selvsagt håper jeg at begge holder seg friske og raske og kommer seg i form (for Ronaldo sitt vedkomne). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ronaldo i uform er fremdeles en av våre desidert viktigste spillere. Han tiltrekker seg veldig mye oppmerksomhet. Motstandere er livredd han. Alikevel scårer han og lager mål. Hadde vi spurt hvilken spiller motstanderens manager hadde tatt bort, hadde Ronaldo gått med en gang. Det er helt korrekt. 1 mål og 2 assist på to PL kamper rett etter skade, det er ikke mange andre spillere i verden som ville blitt kritisert for manglende form med disse prestasjonene, men Ronaldo er en helt unik spiller. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ronaldo i uform er fremdeles en av våre desidert viktigste spillere. Han tiltrekker seg veldig mye oppmerksomhet. Motstandere er livredd han. Alikevel scårer han og lager mål. Hadde vi spurt hvilken spiller motstanderens manager hadde tatt bort, hadde Ronaldo gått med en gang. Det er helt korrekt. 1 mål og 2 assist på to PL kamper rett etter skade, det er ikke mange andre spillere i verden som ville blitt kritisert for manglende form med disse prestasjonene, men Ronaldo er en helt unik spiller. Greit nok at han har et par assist og et straffemål, men han er enda ikke i form. Han sinker angrepsspillet vårt med uttalige forsøk på å gjøre det helt store og mange feilvalg. Han blir nok bra når formen forhåpentligvis kommer, men å si at Ronaldo er den viktigste spilleren på United per dags dato er bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå