Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jesus, dere feiler å se poenget. IGJEN. Forøvrig ler han av ei gammel kjerring, ikke av Cantona. Som forøvrig å er lov etter 15år+ Ja, vi feiler vel å se poenget hele tiden vi. Men, svar meg nå, hvorfor ble dere så innmari sur når Possebon(?) ble taklet, og dere forlanget at Boro-spilleren nesten skulle bak bur og lås? Hva var forskjellen på det og Keane/Cantona? At Keane hadde planlagt? Hvorfor vi ble sinte? Vi reagerte på en stygg takling mot en av våre spillere. Hva som er forskjellen. At Keane planla taklingen er en forskjell. Keane sin var vel en del styggere også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror jeg legger meg jeg nå. Jeg føler en veldig fortjent utestengelse komme faretruende nær. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jesus, dere feiler å se poenget. IGJEN. Forøvrig ler han av ei gammel kjerring, ikke av Cantona. Som forøvrig å er lov etter 15år+ Ja, vi feiler vel å se poenget hele tiden vi. Men, svar meg nå, hvorfor ble dere så innmari sur når Possebon(?) ble taklet, og dere forlanget at Boro-spilleren nesten skulle bak bur og lås? Hva var forskjellen på det og Keane/Cantona? At Keane hadde planlagt? Jeg har aldri forsvart selve taklingen til Keane, hører ikke hjemme på en fotballbane. Men at Håland fikk seg en fortjente han i mente, å hvertfall når man ser i ettertid. Om det skjedde på en pub eller i midten av 16 er for meg klekkende likegyldig. Cantona, vel mannen beviste for alle at fotballspillere ikke skal tåle å få alt slengt i trynet. Men nå skal jeg legge meg før skinnhelligheten og de moralske pekefingrene smitter over. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Disksusjonen slutter NUH, før den glir ut. Synspunkter er det bare å rette til meg på pm. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Gratulerer meg selv med tidenes dårligste brukernavn som en hyllest til en potensiell fremtidig storscorer. Synes Berba begynner å passe bedre og bedre inn i systemet til United. Tror bare det er et tidsspørsmål før han begynner øse inn scoringer. Endret 6. oktober 2008 av dannybatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Får vel ikke si noe heftig tilbake CCola. Men helt rolig, jeg prøvde bare å si at Cantona står opp for noen som sier noe (obviously) veldig stygt om familien hans, og at Pogatetz kan kanskje enda karrieren til en fyr som er ung talent og spiller i så og si meningsløs kamp. Så jeg tror ikke jeg driter meg ut, takk Endret 6. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Å plante knotter i skallen på noen er kanskje ikke den mest gjennomtentke måten å stå opp for familien sin på kanskje? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, jeg forsvarer ikke akkurat det han gjorde men heller situasjonen kontra ligacup kamp mot en GUTT som ikke har gjort noe stygt eller fortjener en dårlig takling på han osv. Uansett, utd supportere. Tenkte plutselig på noe. Syns nesten Evans på brua ble undervurdert. Kastet rett inni en kamp borte på brua uten å ha spilt noe for førstelaget i PL, først oppe mot Anelka og evt. mot Drogba og Anelka også kommer ut av det uten noen form av kritisering av han; og det betyr mye. Har faktisk utrolig troa på Evans, så hvis det blir skade på Vida (note: ikke Rio, syns vi nesten trenger han) så stresser ikke jeg. Jonny boy har fremtid i Red Devils, det er jeg ganske sikker på Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tc47. Pogatetz spilte fotball, og bommet grovt med en takling. Cantona prøver å plante knottene i trynet på en tilskuer og har bevegd seg langt over mot noe som kan kalles et overfall. Tilskuere er jævler. Ikke alle heier på deg. Noen hater deg. Slik er fotballen. Du skal ikke "stå opp for noen" på den måten. Hvis du har planer om å spille fotball på toppnivå blir du nødt til å takle de utfordringene som kommer i tillegg. Det Cantona gjorde var en skam for han selv og resten av fotballverden. Om han blir provosert er irrelevant. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Som vanlig, så ser jeg det du sier GrandMa Syns det var unødvendig av Cantona, men hater han ikke for det. Også, for å si det sånn, når Zidane gjorde det på Materazzi i VM, så tenkte jeg, "når du først skal gjøre noe, du må jo gjøre noe som faktisk gjør vondt for Materazzi og ikke bare noe som kanskje gjør vondt i 5 minutter". Kanskje det var stygt tenkt av meg, og sier ikke at Cantona burde prøvd å skade han tiskueren så mye, men kan se at han reagerer hvis det var noe UTROLIG ekkelt sagt av han (og jeg velger å tenke at det var). Nei, Pogatetz skal jeg ikke forsvare. Ikke fordi jeg er Utd supporter. Forsvarer ikke Martin Taylor, Skrtel i går, Zabaleta til en viss grad og heller ikke akkurat den taklingen av Keane på Haaland. Men dette blir det siste jeg skriver om det. EDIT: ikke at jeg syns Zidane burde gjort noe i det hele tatt med det første. Endret 6. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva er det med deg og ordet hat? Å kritisere noen for en episode er ikke det samme som å hate personen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg har full forståelse for at Cantona blir provosert, men "life is a bitch". LEV MED DET! Jeg forsvarer ikke Pogatetz på den måten du tror. Det eneste jeg sier er at det er en enorm kløft mellom å overfalle noen, og å bomme stygt på en takling. Endret 6. oktober 2008 av GrandMa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Nei, jeg vet det. Vet ikke jeg, skrev det jeg skrev. Gidder ikke å tenke på det mer. Jeg har full forståelse for at Cantona blir provosert, men "life is a bitch". LEV MED DET! Jeg forsvarer ikke Pogatetz på den måten du tror. Det eneste jeg sier er at det er en enorm kløft mellom å overfalle noen, og å bomme stygt på en takling. Tjaa vanskelig å si da jeg sikkert hadde reagert hvis jeg hadde hørt noe veldig sterkt mot familien min på fotballbanen. Men ikke på akkurat den måten, nei. Neida, fikk med meg det. Og ja, det er stor forskjell, helt enig EDIT: må sies at jeg sikkert ikke hadde klart å skade noen skikkelig, er ikke akkurat så sterk på muskelfronten Endret 6. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...9764&page=1 Gøy Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 dobbelpost -_- Artig artikkel forresten. Darren har mere peiling enn Rio, nice ;P Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Oi, det ble det, beklager Men ja, egentlig utrolig at Rio ikke kunne svaret på førtse spørsmålet. Men ja, jeg visste alle fra før men unntak av kanskje hvor Fergie hadde spilt. Visste Rangers men måtte tenke litt mer før jeg hadde tenkt på andre klubben. Rio er jævlig gøy fyr med intervju osv. Også er det det "punk'd" han har tatt på Rooney og Wright Phillips osv. Tidig som faen Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Punk'd med Giggsy og gary er heller ikke så verst Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gud, denne jævla landslagspausen. Greit å se England, men Norge? Nei fy faen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gud, denne jævla landslagspausen. Greit å se England, men Norge? Nei fy faen. Det er kjedelig ja. Morro å se lagene med Manchester United spillere, (mitt syn på saken) men man sitter egentlig bare og håper at vi unngår skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå