Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, jeg har sett det på youtube så mange ganger. Har lyst å se det "clean" en gang. Får jo ikke sett det skikkelig. Hva var det egentlig som gjorde Cantona så sur? Gidder ikke google eller noe nå, men hadde likt å få høre mer om det!

Var vel den kjente "mor di"

Lenke til kommentar
Heiv ikke han fyren kaffe på han eller noe? Eller er jeg helt på bærtur :roll:

Det var ting som ble sagt om familien hans.

*Du ler av Cantonas værste øyeblikk på banen? Hvor han fysisk angriper en tilskuer.

Nice thumbup.gif

Og her kommer scousere med moral.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvem har nevt ordet hat? Ler ikke av episoden med Zidan heller, og det er svart strek i hans karriere. Samme med Cantona og Keane. Gode spillere,kjempegod karriere. Men fins sikkert folk som kun forbinner disse trre kun på et øyeblikks idioti.

Og man ler ikke av slike seriøse angrep,gjør man vel? (Kun når Bob saget snakker i bakgrunnen)

Lenke til kommentar
Hvem har nevt ordet hat? Ler ikke av episoden med Zidan heller, og det er svart strek i hans karriere. Samme med Cantona og Keane. Gode spillere,kjempegod karriere. Men fins sikkert folk som kun forbinner disse trre kun på et øyeblikks idioti.

Og man ler ikke av slike seriøse angrep,gjør man vel? (Kun når Bob saget snakker i bakgrunnen)

Moral, har vi slikt da ?

Lenke til kommentar

Moral, har vi slikt da ?

Moral tror jeg nok vi har. Det er missbruk av moral som irriterer meg. Det minner meg om disse som ringer rundt og skal snakke om mennesker som har det vondt rundt om i verden og samle inn penger. Mange av dem spør pent og om man får nei så godtar dem det. Det er greit, men så har man dem som begynner å spørre om jeg har noen ideer om hvordan man kan hjelpe barn i Afrika. Snakker om forskjellene 500 kroner gjør for mitt liv og forskjellene det gjør for de som har ingenting. De får en til å føle seg som en drittsekk om man ikke hjelper. Forfatterene av Red Dwarf bøkene hadde et nydelig uttrykk for dette. De kalte det "emotional blackmail". De bruker moralen til å tilrive seg hva de vil ha

Akurat det synes jeg Danielzu prøver på her. Han spiller på vår moral for å prøve å gi oss negative følelser ovenfor Cantona.

Sånne ting gjør meg av og til rasende, og da ønsker jeg gjerne at Cantona kunne sparket ned noen ekstra. Eller at Keane kunne tatt med seg noen Liverpool spillere i hevnaksjonene sine også.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Dere kødder nå sant? Ler ikke av det som skjedde, se litt bak. Lo bare av en som reagerte. Herregud. Å sammenligne det og en sånn takling mot "talenter" i mikkemus cupen; skjønner ikke hvorfor jeg svarer nå egentlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jesus, dere feiler å se poenget. IGJEN.

Forøvrig ler han av ei gammel kjerring, ikke av Cantona. Som forøvrig å er lov etter 15år+

Ja, vi feiler vel å se poenget hele tiden vi. Men, svar meg nå, hvorfor ble dere så innmari sur når Possebon(?) ble taklet, og dere forlanget at Boro-spilleren nesten skulle bak bur og lås? Hva var forskjellen på det og Keane/Cantona? At Keane hadde planlagt?

Lenke til kommentar
Sånne ting gjør meg av og til rasende, og da ønsker jeg gjerne at Cantona kunne sparket ned noen ekstra. Eller at Keane kunne tatt med seg noen Liverpool spillere i hevnaksjonene sine også.

Og akkurat det viser jo hvor ***** du egentlig er!

Heller ***** enn scouser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...