Movieheart Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er bare å trykke på post counten i mine innlegg. Altså antall innlegg i tråden... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, så moro. Det skal bli min nye hobby. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Under "Svar" så står antall innlegg. Trykk på det tallet. Hmm, rart at United fans har flere innlegg en Pool fans itråden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja ikke sant Pirja. Men over til fakta: Rart dere har flere innlegg i vår tråd, enn vi har i deres. Hyrlen: Rett under 700 i TIA. Hewitt: rett under 300 i MU-ETFOF. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Nei, så moro. Det skal bli min nye hobby. Du verden, då er vi 2.. Har du sett. 3300 innlegg på deg.. Endret 6. oktober 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har jeg virkelig 84 inlegg i Liverpool tråden? Jeg må vaskes med plumbo Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har jeg virkelig 84 inlegg i Liverpool tråden? Jeg må vaskes med plumbo 3/5 av de kom vel etter vi slo dere Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har jeg virkelig 84 inlegg i Liverpool tråden? Jeg må vaskes med plumbo Shame on me too. Dette er nummer 101 i denne! Men ingen slår Hyrlen da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ja ikke sant Pirja. Men over til fakta: Rart dere har flere innlegg i vår tråd, enn vi har i deres. Hyrlen: Rett under 700 i TIA. Hewitt: rett under 300 i MU-ETFOF. jeg har vel gjerne også dobbelt så mange poster som Hewitt her på forumet Å hvis du ser nøye etter har jeg i snitt ca like mange poster iforhold til totale antall poster i hver klubb-tråd. Endret 6. oktober 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har jeg virkelig 84 inlegg i Liverpool tråden? Jeg må vaskes med plumbo 3/5 av de kom vel etter vi slo dere Har hatt noen diskusjoner. Blandt annet hva som gir straffer og ikke. Så har det sikkert smelt et par ganger også. Det vil som regel gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den er jo standard. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg har vel gjerne også dobbelt så mange poster som Hewitt her på forumet Men tenk om Hewitt hadde fordelt noe av postene da. Gjerne i 4-5 poster og Han hadde vel hatt 10k+ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Lite å finne på i fotballpausen eller? Endret 6. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Greit det gutta, nok skravling nå. *har starta å slette offtopic* Endret 6. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Etter diskusjonen i Pool-tråden savner jeg bare Keane enda mer! Faen som jeg elsker den mannen. Han og Cantona vil for alltid være størst for meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ønsker Cantona kunne også vært i mine tanker, men blir bare gamle videoer og filmer for meg, men han er fortsatt stor for det personlig: Ellers, fy faen, Keane. Hva kan man si? THE man. Han og Scholesy are tidenes spillerne for meg. (for helt forskjellige grunner) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Var i Tyrkia da Cantona la opp, husker pappa vekte meg som om noen var død. "Cantona har lagt opp!", minst like ille som om noen faktisk hadde død. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, kom jo som sjokk har jeg hørt. Så du Cantona sin famous "kung fu" spark mot Palace (?) direkte eller? Det måtte ha vært en opplevelse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, kom jo som sjokk har jeg hørt. Så du Cantona sin famous "kung fu" spark mot Palace (?) direkte eller? Det måtte ha vært en opplevelse. Minnes jeg faktisk ikke, har jo sett den så mange ganger i ettertid at det har falt litt bort. Men tror ikke den gikk direkte på NRK, takk gud for at dekningen er blitt så mye bedre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Haha, jeg har sett det på youtube så mange ganger. Har lyst å se det "clean" en gang. Får jo ikke sett det skikkelig. Hva var det egentlig som gjorde Cantona så sur? Gidder ikke google eller noe nå, men hadde likt å få høre mer om det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå