Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Unødvendige provoserende innlegg, OT og persondiskusjoner er blitt fjernet. Persondiskusjoner er ikke under noen omstendigheter tillatt, og advarsler vil bli delt ut.

Minner også på at å skrive at man rapporterer noen også er OT, som ytterligere vil dra tråden bort fra tema. Oppdager man brudd på retningslinjene, skal man bare rapportere innleggene, og man skal absolutt ikke legge inn en post i tråden som sier ifra om dette..

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva gjer dykk LFC-supporterar her eigentleg? "Manchester United-tråden - En tråd for oss fans"

Bautastein i glasshus? Manchester-supporterene står sannsynligvis for 50 % av innleggene i de andre lagene sine tråder. (tc47 står sikkert for 49 %, men uansett ^^)

Lenke til kommentar
Neste kamp er mot WBA. Nesten to veker til det. Den er vel borte, og så har vi Celtic heime onsdagen etterpå trur eg.

Vi har WBA hjemme. Kan ikke spille alle borte kampene våre i strekk vi heller. Vi har hatt to hjemmekamper til nå.

Jepp, hadde vært litt for drøyt å ha spilt fem av de første sju kampene på bortebane. :p

Lenge til neste kamp nå. Håper bare ikke at noen av spillerne våre blir skadet under landslagsoppdrag.

Lenke til kommentar

Heime ja.. Gadd ikkje å sjekke der og då.

Får virkelig ikkje håpe vi får fleire skader. Ein fordel med landslagspausa er at enkelte spelarar kan komme nærare retur frå sine skadeavbrekk, pluss at Neville, Hargreaves og nokre til kan få trent skikkelig i mellomtida.

Lenke til kommentar
Haha, godt vi har dommere ennå, og ikke videodømming. Da hadde dere hatt et forklaringsproblem, og ei unnskyldning mindre :p

Vet ikke jeg, men United har ingen avgjørelser for seg som har vært matchvinnende. Men selvfølgelig, når man er nervøse over at Chelsea og United vinner med skadeproblemer å eget lag spiller tidvis møkk med toppet lag så er det vel ofte slik det kommer frem :)

Jupp

Både Arsenal, Chelsea og United spiller seriøst lysår bedre fotball enn Liverpool. Selv med skader på sentrale spillere. Det er faen ikke tull engang, det er sant som det er sagt. Alle som ikke er Liverpool supportere ser det...

De kommer toppen på 3 plass, men det ville imo være et tap for fotballen og uverdig ovenfor Arsenal, som spiller offensiv og underholdene fotball.

I ligaen er det er ikke noe som heter de 4 store, det er de 3 store + Liverpool :)

Jeg kan ikke si at jeg overrasket over at du/dere mener det. Men det jeg har sett av dere denne sesongen har ikke imponert meg i det hele tatt. Vi har ikke spilt noe festfotball ennå vi heller, men det kommer nok fra LFC og ManU etter hvert :)

Jeg lar meg selvsagt ikke fornærme av deres meninger, men ser vi det med LFC briller ser dere med MAnU briller og de har ikke akkurat lav styrke...

Lenke til kommentar

Det er jo forsåvidt heilt naturlig at dei forskjellige supportergrupperingane har litt samkvem her inne, og det er ofte veldig greit med litt lettbeint rivalisering. Problemet er når enkelte omtrent kuppar heile tråden med ting som ikkje har noko med United å gjere, som denne tråden faktisk handlar om. Og når det blir berre bråk, krangling og enkelte viser kor barnslige dei egentlig er.

“You can spend all week, as I have done, discussing tactics and personnel. I probably thought about playing 20,000 different teams. But when a team is that good, sometimes you can’t do anything about it. We tried hard and went in there with a lot of confidence. But they are so good." Litt skryt frå Paul Ince.

Lenke til kommentar
Takk, men hvordan kommer du inn der? Hadde vært gøy å se i andre tråder og.

Jeg veit ikke hvordan man kommer inn på løypa i utgangspunktet, men bruk linken til Pool-tråden, også kopierer du bare topic-nummeret inn istedenfor 457483. 456520 for denne tråden f.eks. Du skjønner sikkert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...