Ol'H Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha, godt vi har dommere ennå, og ikke videodømming. Da hadde dere hatt et forklaringsproblem, og ei unnskyldning mindre Vet ikke jeg, men United har ingen avgjørelser for seg som har vært matchvinnende. Men selvfølgelig, når man er nervøse over at Chelsea og United vinner med skadeproblemer å eget lag spiller tidvis møkk med toppet lag så er det vel ofte slik det kommer frem Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tenker ikke bare på når dere avgir poeng, men også spesielt når vi tar poeng Da får vi som regel dommerhjelp, ifølge United-fans Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Dobbeltmoral er alltid morsomt. Det gjelder vel begge campene da. Endret 5. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Indeed, men jeg må innrømme at Liverpool virker sterke i år, og det er slike kamper som idag man må vinne for å vinne PL, storoppgjørene ender som oftest med uavgjort i begge eller seier hjemme og tap borte. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha, godt vi har dommere ennå, og ikke videodømming. Da hadde dere hatt et forklaringsproblem, og ei unnskyldning mindre Vet ikke jeg, men United har ingen avgjørelser for seg som har vært matchvinnende. Men selvfølgelig, når man er nervøse over at Chelsea og United vinner med skadeproblemer å eget lag spiller tidvis møkk med toppet lag så er det vel ofte slik det kommer frem Jupp Både Arsenal, Chelsea og United spiller seriøst lysår bedre fotball enn Liverpool. Selv med skader på sentrale spillere. Det er faen ikke tull engang, det er sant som det er sagt. Alle som ikke er Liverpool supportere ser det... De kommer toppen på 3 plass, men det ville imo være et tap for fotballen og uverdig ovenfor Arsenal, som spiller offensiv og underholdene fotball. I ligaen er det er ikke noe som heter de 4 store, det er de 3 store + Liverpool Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha, godt vi har dommere ennå, og ikke videodømming. Da hadde dere hatt et forklaringsproblem, og ei unnskyldning mindre Tja, dere hadde ikke sluppet så lett unna dere heller. Ihvertfall ikke i dag Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skrtel sitt karate du tenker på? Synd han ikke ble utvist, så hadde vi unngått skaden hans... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Både Arsenal, Chelsea og United spiller seriøst lysår bedre fotball enn Liverpool. Selv med skader på sentrale spillere. Det er faen ikke tull engang, det er sant som det er sagt. Alle som ikke er Liverpool supportere ser det... De kommer toppen på 3 plass, men det ville imo være et tap for fotballen og uverdig ovenfor Arsenal, som spiller offensiv og underholdene fotball. I ligaen er det er ikke noe som heter de 4 store, det er de 3 store + Liverpool Skjønner egentlig ikke at folk driver å gnåler om at United spiller så fin fotball. Dere spilte bra mot Blackburn, det er vel det eneste jeg kommer på sånn i farten. Arsenal spiller fantastisk på sitt beste, men de er så ekstremt ustabile. Først tape 2-1 hjemme mot Hull før de banker Porto 4-0 deretter å "nesten" tape mot Sunderland. Chelsea er det laget som uten tvil ser sterkest ut og jeg gleder meg til vi møter dem på Brua. Synes vi spiller ganske fin fotball jeg da, men det er vel sikkert bare fordi jeg er Liverpoolsupporter Edit: Siste setningen til han over meg sier vel bare litt om hvilken idiot han er. Endret 6. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Både Arsenal, Chelsea og United spiller seriøst lysår bedre fotball enn Liverpool. Selv med skader på sentrale spillere. Det er faen ikke tull engang, det er sant som det er sagt. Alle som ikke er Liverpool supportere ser det... De kommer toppen på 3 plass, men det ville imo være et tap for fotballen og uverdig ovenfor Arsenal, som spiller offensiv og underholdene fotball. I ligaen er det er ikke noe som heter de 4 store, det er de 3 store + Liverpool Skjønner egentlig ikke at folk driver å gnåler om at United spiller så fin fotball. Dere spilte bra mot Blackburn, det er vel det eneste jeg kommer på sånn i farten. Arsenal spiller fantastisk på sitt beste, men de er så ekstremt ustabile. Først tape 2-1 hjemme mot Hull før de banker Porto 4-0 deretter å "nesten" tape mot Sunderland. Chelsea er det laget som uten tvil ser sterkest ut og jeg gleder meg til vi møter dem på Brua. Synes vi spiller ganske fin fotball jeg da, men det er vel sikkert bare fordi jeg er Liverpoolsupporter Edit: Siste setningen til han over meg sier vel bare litt om hvilken idiot han er. Nå snakker vi vel generelt, å ikke bare de siste 6 i ligaen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Nå snakker vi vel generelt, å ikke bare de siste 6 i ligaen. Skjønner det, men likevel, jeg synes vi spiller ganske fin fotball. Det gjør dere også, men jeg synes ikke dere spiller noe bedre enn oss. Og når vi spiller bra, så er vanligvis grunnen at motstanderen er ræva og vi ikke var spesielt gode osv. Endret 6. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå snakker vi vel generelt, å ikke bare de siste 6 i ligaen. Skjønner det, men likevel, jeg synes vi spiller ganske fin fotball. Det gjør dere også, men jeg synes ikke dere spiller noe bedre enn oss. Vel da har du seriøse Liverpool-briller på deg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Han skulle vært kastet ut av gårsdagens og de 4-5 neste kampene! Latterligere spiller skal du leite lenge etter.... Håper han er skadet lenge! Jeg blir serriøst kvalm av sånne folk som deg. Hvem går å håper at folk skader seg? Du er ufyselig. Det er på grunn av slike som deg, som håper folk skader seg, som faktisk skader folk selv. Skjerp deg. En person som setter taklinger som ser ut som har like intensjoner fortjener kanskje intet annet ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Han skulle vært kastet ut av gårsdagens og de 4-5 neste kampene! Latterligere spiller skal du leite lenge etter.... Håper han er skadet lenge! Jeg blir serriøst kvalm av sånne folk som deg. Hvem går å håper at folk skader seg? Du er ufyselig. Det er på grunn av slike som deg, som håper folk skader seg, som faktisk skader folk selv. Skjerp deg. En person som setter taklinger som ser ut som har like intensjoner fortjener kanskje intet annet ? Nå har ikke jeg sett taklingen hans. Men, likevell så går man ikke å håper at folk blir skadet, og skadet lenge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Skrtel sitt karate du tenker på? Synd han ikke ble utvist, så hadde vi unngått skaden hans... Vel. Det var en utvisning i kampen, men den gikk vel til feil lag. Var litt småbillig den utvisningen til City var den ikke? Hva hadde dere sagt om Gerrard hadde vert utvist etter noe sånt? Stygt ja men rødt er hardt. Endret 6. oktober 2008 av Camrot OT er fjernet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvem spille Utd mot neste uke? Og hvilken dag? CL Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Neste kamp er mot WBA. Nesten to veker til det. Den er vel borte, og så har vi Celtic heime onsdagen etterpå trur eg. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kva gjer dykk LFC-supporterar her eigentleg? "Manchester United-tråden - En tråd for oss fans" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hver gang en Pool,Chelski eller arse supporter kommer over i denne tråden er det en eller annen kladd som begynner å jamre "har ikke dere egen tråd?". Det må vel gå an å konversere over landegrensene uten å begynne slikt.Personlig synes jeg det er greit at pool-supportere tar seg tid til å skrive på MUFC-tråden,så lenge det skaper debatt,noe det som regel alltid gjør når en pool-supporter bare viser seg på MUFC-tråden Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ønsker aldri en spiller å bli skadet, uansett hvordan han er selv på banen. Og, det rødekortet til Zabaleta var vell ingen tvil? to fot's takling med knotter? Hadde han truffet alonso, hadde foten gått rett av. Joo, har bare en følelse av at mange dommere hadde gitt gult og at det ikke hadde vert veldig mye klaging på det. Men det kan absolutt forsvares å gi rødt. Skal ikke si at det var direkte feil. Men men. Bra at man ikke ønsker mennesker skadet da. Det er en uting. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Neste kamp er mot WBA. Nesten to veker til det. Den er vel borte, og så har vi Celtic heime onsdagen etterpå trur eg. Vi har WBA hjemme. Kan ikke spille alle borte kampene våre i strekk vi heller. Vi har hatt to hjemmekamper til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå