Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi er back in business. Liverpool kommer til å falle fra før eller siden. De kan ikke gulle resten av sesongen, og de er rett og slett ikke gode nok til å vinne. 3. plass burde de være veldig fornøyd med. Chelsea kan dessverre blir litt værre, men vi har absolutt gode muligheter til å slå de.

Lenke til kommentar
Og de 2 gigantmulighetene våre? Pluss at vi hadde 3 flere målsjangser (på mål) enn dem. Det at vi ikke setter sjangsene våre i førsteomgang, og City gjør det, og at vi kommer tilbake i andreomgang er ikke flaks.

Så hvorfor er det flaks når vi gjør det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Og de 2 gigantmulighetene våre? Pluss at vi hadde 3 flere målsjangser (på mål) enn dem. Det at vi ikke setter sjangsene våre i førsteomgang, og City gjør det, og at vi kommer tilbake i andreomgang er ikke flaks.

Så begge camper er like ille? Det kan nok godt stemme.

Lenke til kommentar

Jeg sier aldri at dere har flaks, sånt holder jeg meg for god til :)

Lenke til kommentar

Hvilke kamper? Jeg snakker ikke om spesielle kamper. Jeg reagerer bare på påstander om at vi har flaks og at dere blir sure når vi sier dere har flaks.

Bruno: ok, jeg synest bare at temaet kommer opp skremmende ofte.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

ok.. Ja han kan vel si det sånn.

La i dag merke til at vi møter Arsenal borte i November. Det betyr at vi møter alle de tre på hjemmebane senere i sesongen. Vi har en veldig mye lettere siste halvdel av sesongen. Vi kan ta med at vi møter Pompey, Villa og City hjemme også. Ewood Park kampen som alltid har vert vanskelig for oss er vi ferdige med.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
ok.. Ja han kan vel si det sånn.

La i dag merke til at vi møter Arsenal borte i November. Det betyr at vi møter alle de tre på hjemmebane senere i sesongen. Vi har en veldig mye lettere siste halvdel av sesongen. Vi kan ta med at vi møter Pompey, Villa og City hjemme også. Ewood Park kampen som alltid har vert vanskelig for oss er vi ferdige med.

Dette gir jo grunnlag for å se litt positivt på tilværelsen :) Tror vi kommer til å kjempe med Chelsea helt til the bitter end

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...