Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool er absolutt ingen utfordrer til å ta gullet. Kanskje 5.plass eller 4.plass.

Prøver du å være morsom her?

Ja. Dem tror dem sikkert tar PL og hele pakken i år.

Liverpool er absolutt ingen utfordrer til å ta gullet. Kanskje 5.plass eller 4.plass.

Prøver du å være morsom her?

Ja. For jeg er forbanna sur. Jeg hater Liverpool. Og så har dem så flaks i 2.omg.

Dog, så kun 1., men så VG LIVE fra 2.omg.

Lenke til kommentar

Tottenham 0-1 Hull City

Drit i Pool, det er faen meg morsomt! Hva skjer med Hull i år? Villt :p

Seriøst Utd supportere, Pool hadde den kampen in the box når Skrtel ikke fikk rødt, var skjebne. Og tredje målet var jo nok flaks for sesongen. Og husk, ingen vinner ligaen ufortjent. Så de vinner det ikke ;)

Lenke til kommentar

Pool er vinner ikke ligaen i år. De burde se seg fornøyde med sesongen dersom de ikke er mer enn 10 poeng bak vinneren. Men det er alltid irriterende å se Pool gulle, dog greit nok at shitty tapte også.

Tipper 1. og 2. plass kommer til å stå mellom oss, og chelsea, mens pool gir arsenal grei konkurranse om 3. plassen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jaså, det diskuteres Liverpool i denne tråden også ja. Hyggelig at dere diskuterer Oss i steden for ManU :)

Skjønner ikke helt hvorfor dere blir så irriterte over at vi har "flaks" når dere åpenbart ikke ser på oss som en utfordrer til seriegullet uansett...

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Jaså, det diskuteres Liverpool i denne tråden også ja. Hyggelig at dere diskuterer Oss i steden for ManU :)

Skjønner ikke helt hvorfor dere blir så irriterte over at vi har "flaks" når dere åpenbart ikke ser på oss som en utfordrer til seriegullet uansett...

Klarer du ikke å se hvorfor de er irriterte? Manchester United begynder sesongen med mange skader og ganske så mye uflaks, mens erkerivalen har gullhår fra overflaten til langt langt inni rævhullet...

Lenke til kommentar
Fordi Liverpool er det laget som vi hater mest. Og vi liker ikke at supporterne deres blir så glad, vi liker det bedre når de diskuterer hva som er galt med laget, ikke at de må "keep it going"

:p

Åja, det er det handler om. Personlig gir jeg faen når dere er glade for en seier annet enn hvis dere har slått oss :) Men det viser jo bare at det er ganske stor forkskjell på de to supportergruppenes mentalitet :)

Edit: Skrivefeil

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...