Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvis City greier å vinne i dag, har det vært en veldig bra helg for oss. Uavgjort for Arsenal, seier for oss, og kanskje tap/uavgjort for Liverpool. Bare synd at Chelsea leder 2-0, for det hadde vært ekstra deilig å se dem tape poeng. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fy faen, sitter å ser på Chelsea - Aston Villa kampen. Aston VIlla suger kukk. Faen, hadde håpt de kunne tatt poeng på brua idag. Jeg bytta over. Villa har stått for en begredelig omgang, Chelsea har overkjørt dem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg og. Så til 1-0 av Chelsea kampen, sett City etter. Har tenkt å se Shitty andre omgang og med mindre jeg hører om Villa scoring. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Damn, 3 poeng til Chelsea og, i en av vanskeligste hjemmekampene etter topp 4 til og med. Chelsea vinner ligaen i år, lite tvil om det. Vi knuste Villa 4-0 på OT i fjor og lekte oss på Villa park. Vil ikke si at Villa er en av de vanskeligste laga å møte for Chelsea eller oss. Finnes værre lag, som feks Tottenham osv. Selv om de suger nå, så har de mer kvalitet. Blir nok en ny gjevn kamp om gullet mellom Chelsea og United i år igjen. Hvem som vinner er litt hipp som happ spør du meg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Forbanna talentløse IQ-retard. Nå vinner Liverpool, GARANTERT. Jeg GARANTERER det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jesus kristus, hvorfor får ikke Skrtel rødt der? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Liverpool vinner dette så jævlig lett. Robinho bommer på åpent mål, og Einstein gjør slik at City blir 10 mann. Standard Liverpool. OI, HVA SA JEG? FITTEFAEN Endret 5. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 haha, uten Torres er liverpool ingenting Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 UTROLIG at ikke Skrtel får rødt kort. Noen må forklare det, frustrerende. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dette er en sånn typisk Liverpool-kamp føler jeg. De kommer til å stange og stange helt til 88+, før Gerrard banker inn en perle. Så må vi høre på det "verdens beste midtbanespiller"-pratet en uke til. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Satte 200 kroner på at de scorer i 90+ på bet24.com. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvordan bommet Robinho? Det er nesten utrolig. Og at Skrtel ikke fikk rødt. Det er noe rart med Pool i år, nesten at de tar en "CL 2005" i PL i år. Hmm. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei, håper virkelig ikke Liverpool får flere mål i dag. 2-2 er tross alt et fint resultat hvis det holder helt inn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 faen for et evig flakse lag. herregud Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det var reeent flaks. Utrolig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jævla scousers.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Satte 200 kroner på at de scorer i 90+ på bet24.com. gratulerer Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Satte 200 kroner på at de scorer i 90+ på bet24.com. gratulerer Takker, vant ikke så mye da, oddsen var jo så lav uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå