Raste Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Spiller Fabio venstreback? Gleder meg til å se han i aksjon. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg går for chelsea - villa og håper på en reprise fra i fjor, for den kampen var sinnsyk for å si det pent. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Sliter med det samme, men jeg skal bytte mye da. Men siden naboen min er City fan og han skal komme bort så må jeg nesten se mest på Shitty kampen. Endret 5. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 "Fabio, is it hard to play on the left hand side, when your right foot is the stronger of the two? Fabio: No, I am used to it now; I have had plenty of practice... Rafael [ interrupting and laughing]: You play all over the pitch anyway, it doesn't matter to you!" Artikkel på Fifa.com Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe Rafael virker som en gutt som kødder mye med folk og ikke er redd av noe Men matchtime, får håpe at Chelsea dropper poeng, og at Shitty/Pool får noen utvisninger osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tottenhams startoppstilling: Gomes, Gunter, Corluka, Woodgate, Bale, Lennon, Jenas, Zokora, Modric, Pavlyuchenko, Campbell. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Good. Håper han kan få litt kampar utover året. Han trenger erfaringa... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sorry for off-topic men for ett mål av Geovanni!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 WOW! Ser dere på canal+sport 1 (Chelsea - villa) Et til perlemål av Geovani for Hull, denne gang borte mot Spurs! Haha, sykt Sorry for off-topic men for ett mål av Geovanni!! I KNOOOW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sounds familiar? "Kjempeskudd av Giovanni i krysset". Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Typisk at Chelsea leder.. Og det samme gjør Shitty. Heier faktisk på pool i denne kampen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nja uavgjort mellom Shitty Pool vil jeg ha, men ja, Chelsea uavgjort/tap trenger vi nesten! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg heier på Shitty faktisk... De kommer aldri blant topp 4 i år, så en 3 poenger mindre for Liverpool, betyr at vi har bedre sjanse å komme over dem på tabellen til slutt. Selv om jeg tror på gull eller sølv.. Akkurat nå tror jeg det blir sånn. ManUtd Chelsea Liverpool ? (mest fordi Arsenal har sugd) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 HAHAHA....mååååååååål Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) WTF? 2-0? Så ikke målet, fordi jeg drev å så på Chelsea-kampen. Endret 5. oktober 2008 av Latias Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mine topp 4: Chelsea ManUtd Liverpool Aston Villa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fy faen, sitter å ser på Chelsea - Aston Villa kampen. Aston VIlla suger kukk. Faen, hadde håpt de kunne tatt poeng på brua idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Chelsea ManUtd Liverpool Arsenal Å si at Villa vil ende i topp 4 er nesten selvmord syns jeg, men vi får se Damn, 3 poeng til Chelsea og, i en av vanskeligste hjemmekampene etter topp 4 til og med. Chelsea vinner ligaen i år, lite tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå