archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Neida... ta det med ro, sesongen er ikkje over enda.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Good to know. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei det er jo egentlig en sånn kamp der en håper på full slåsskamp og 100 minuspoeng til kvar, men det er dessverre litt urealistisk. Så får vel heller håpe på poengdeling eller noko sånt. Litt usikker på kva kamp eg skal sjå i dag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skal prøve å ha et sløvt øye med Chelsea-kampen selv. Sånn ved innkast til Pool\City. Spennende kamper idag. Håper fremdeles at Chelsea blir gransket for fjusk og blir degradert. Forhåptentligvis til Tippeligaen. Det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er litt søtt at Pool fansen tror de kan vinne Premier League. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Liverpool-supporter.... Nokon som håpar på Carew-hattrick i dag? Ja, jeg. Hvis han scorer tre i dag, må han også score tre mot Skottland/Nederland. Håper Villa greier å ta poeng i dag. Vi husker alle hva som skjedde forrige gang de spilte på brua. Endte 4-4! Villa tok faktisk 4 poeng mot Chelsea forrige sesong! Og i dag forventer jeg flere mål fra Robinho. Har han på PL-laget mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er litt søtt at Pool fansen tror de kan vinne Premier League. Ja,skulle tro Liverpool var det mestvinnende laget i England. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Akkurat det har vel ikkje vore så mykje hjelp i dei siste 15 åra har det vel? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dere har da strengt talt aldri vunnet Premier League før. Storhetstida deres er over Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fakta er fremdeles fakta? Men har ikke gått 15(?) år uten trofer da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei ikkje uten trofe, men det er ei stund sidan sist ligatrofe. anyway, det vart litt mykje liverpool-snakk her. Alltid klar for litt småerting, men ein skulle tru det blir litt stille i Liverpool-tråden viss alt skal komme her. Poengtap for både Pool og Chelski i dag, så har denne helga vore fantastisk. Satsar på at laget klarar å beholde den stigande forma over landslagspausa, og at vi ikkje får nokre nye skader. Rooney ser endelig ut til å ha funne målforma. Fortsetter han slik, så blir dette ein bra sesong. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Finnes Liverpool tråden enda? Viss den gjør det....prat om pool der da! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Yes, poolsnakk goes over there! *peke* Slutt NUH. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er det nokon som har sett noko overslag over når Possebon og Fabio kan vere venta tilbake i full trening? Edit: Leif. Endret 5. oktober 2008 av archanios Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fabio er ca tilbake i Desember eller kanskje før. Han har vel operert skulderen (?). Possebon er jeg usikker på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja skulderen. Til jul er han forventet tilbake ja. Men Possebon vet jeg heller ikke om, tror ikke det har blitt sagt så mye om han etter han ble skadet; bare at det ikke var benbrudd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Glemte å skrive dette i går, United fansen var faen meg bra i går. De eneste gangene man hørte blackburn fansen var jo når de buet på Ronaldo. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heilt sant. United sine bortesupporterar er fantastiske. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fabio er ca tilbake i Desember eller kanskje før. Det kan jo bli enormt spennende. Det er jo faktisk Fabio som er det store talentet blant de to. Jeg sliter forøvrig ENORMT med å velge kamp nå. Chelsea - Villa som var fjorårets absolutt råeste kamp? Eller City - Liverpool der et av mine 2 største hatlag avgir poeng uansett? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Latterlig kampoppsett. Så mange kamper på søndagen, og som attpåtil kolliderer. Og ingen tidligkamp i går heller. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå