Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal prøve å ha et sløvt øye med Chelsea-kampen selv. Sånn ved innkast til Pool\City.

Spennende kamper idag. Håper fremdeles at Chelsea blir gransket for fjusk og blir degradert. Forhåptentligvis til Tippeligaen. Det hadde gjort seg. :D

Lenke til kommentar
Liverpool-supporter....

Nokon som håpar på Carew-hattrick i dag?

Ja, jeg. Hvis han scorer tre i dag, må han også score tre mot Skottland/Nederland. :yes:

Håper Villa greier å ta poeng i dag. Vi husker alle hva som skjedde forrige gang de spilte på brua. Endte 4-4! :w00t:

Villa tok faktisk 4 poeng mot Chelsea forrige sesong! :dribble:

Og i dag forventer jeg flere mål fra Robinho. Har han på PL-laget mitt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er litt søtt at Pool fansen tror de kan vinne Premier League.

Ja,skulle tro Liverpool var det mestvinnende laget i England.

Lenke til kommentar

Nei ikkje uten trofe, men det er ei stund sidan sist ligatrofe. anyway, det vart litt mykje liverpool-snakk her. Alltid klar for litt småerting, men ein skulle tru det blir litt stille i Liverpool-tråden viss alt skal komme her.

Poengtap for både Pool og Chelski i dag, så har denne helga vore fantastisk. Satsar på at laget klarar å beholde den stigande forma over landslagspausa, og at vi ikkje får nokre nye skader. Rooney ser endelig ut til å ha funne målforma. Fortsetter han slik, så blir dette ein bra sesong. :)

Lenke til kommentar
Fabio er ca tilbake i Desember eller kanskje før.

Det kan jo bli enormt spennende. Det er jo faktisk Fabio som er det store talentet blant de to. :)

Jeg sliter forøvrig ENORMT med å velge kamp nå. Chelsea - Villa som var fjorårets absolutt råeste kamp? Eller City - Liverpool der et av mine 2 største hatlag avgir poeng uansett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...