Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvor stor del av OT er dekket av tak og dermed er "regnsikker"?

Noen som vil nevne de sangene som oftest blir syngt på hjemmekamper?

U-N-I-T-E-D, united are the team for me, with a nick nack paddy wack give the dog a bone, why dont City FUCK off home!

Den må du vite, sang den minst 7-8 ganger på OT forrige gang. Også må du lære Take me Home United road, ihvertfall viktigste delen. Også regner jeg med du kan Sunny sangen. Park sangen sang vi to eller tre ganger, litt vittig den :p

Park, park wherever you may be. You eat dogs in your home country. It could be worse, you could be a scouse; eating rats in your council house :)

Viva John Terry (+Ronaldo, i guess :p), eeehm. Anderson sin er veldig populær nå ja. Ooooog, Paul Scholes he scores goals sang jeg faktisk med et par som var ved siden av meg, vi startet det også begynte nesten aaaallle å synge det; det var en av høydepunktene for meg. Lær den! Er til "Kombaaya" melodien.

Egentlig tok du mitt innleg og høynet det med 2 :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vil nevne de sangene som oftest blir syngt på hjemmekamper?

Anderson-sangen synges noen ganger. Og så spørs det jo hvilken motstand det er snakk om. Da jeg var og så en kamp mot Newcastle var det en sang om Alan Shearer som fansen sang en del, og den lærte jeg meg ikke før etter kampen.. Men nå som Rooney er i storform kommer sikkert den til å synges litt.

Owen Hargreaves-sangen høres også en del. Samme med O'Shea sangen.. når han får spilletid.

Oh Owen Hargreaves

You are the love of my life

Oh Owen Hargreaves

I'd let you shag my wife

Oh Owen Hargreaves

I want curly hair too... :thumbup:

Lenke til kommentar

Oh yeah. Utrolig at jeg glemte Rooney sangen, den er faktisk favorittsangen min. Wtf tc47? :p

Utrolig gøy å synge, og man hører det minst en gang under kampen på OT. Sang den to ganger hvis jeg husker riktig forrige gang jeg var der.

Saw my mate, the other day. He said to me, he's seen the white Pele.

So I ask, who is he? He goes by the name of Wayne Rooney.

Wayne Rooney, Wayne Rooney, he goes by the name of Waaaayne Rooney (x2 tror jeg) :D

EDIT:

:D :D Endret av tc47
Lenke til kommentar

I tillegg til de som ikke er nevnt, her har jeg plukket ut en del som synges mye. Ikke alle synges på kamp, men tok dem med allikevel:

Nemanja oh-oh-oh

Nemanja oh-oh-oh

He comes from serbia, he'll f***ing murder ya

We've won it three times, we've won it three times, without killing anyone, we' ve won it three times

Michael Shields got 10 more years! Now he's getting bummed by queers! 10 more years with noo parole! Now he's got a sore arsehole

Build a bonfire, Put the Scousers on the top, Put the city in the middle, And then burn the fucking lot

Oh Manchester (oh Manchester),

Is wonderful (is wonderful),

Oh Manchester is wonderful,

Its full of tits, fanny and United,

Oh Manchester is wonderful.

Rundt juletider:

Feed The Scousers

Let Them Know It's Xmas Time

Who the fuck are Man United?

Who the fuck are Man United?

Who the fuck are Man United

as the Reds go marching on on on.

We'll never die,

We'll never die,

We'll never die,

We'll never die,

We'll keep the red flag flying high,

Cos Man United will never die.

We love United, we do,

We love United, we do,

We love United, we do,

Oh, United we love you.

Gary Neville is a Red,

Is a Red,

Is a Red,

Gary Neville is a Red,

He hates Scousers....

We'll drink, a drink, a drink, to Eric the King, the King, the King,

He's the Leader of our football team,

He's the greatest centre forward,

That the world has ever seen.

Whan Johnny goes marching down the wing,

O'Shea, O'Shea,

O'Shea, O'Shea,

The Stretford End will fucking song,

We all know that Johnny's gonna score.

Lenke til kommentar
Nå venter jeg på en full Nightkeeper her, så det blir litt liv i tråden :)

Tja, jeg nådde vel formtoppen mange timer for tidlig ikveld kan man si. Var vel på topp i 10-tiden. Formen er fin den, selv om jeg akkurat spydde ut av munn og nese. Men det skyldtes dårlig kebab antar jeg.

Som sagt, veldig fornøyd med kampen idag, og nå begynner vi å nærme oss på tabellen. Dette ble med en gang mye lysere.

Lenke til kommentar

Det var skikkelig gøy å se at Rooney startet kampen i går, bra skaden ikke var værre enn det den var. Jeg begynner å få mer og mer tro på at Rooney er i ferd med å utvikle seg til en skikkelig målscorer nå. Han hadde en fin periode i fjor da jeg også fikk denne følelsen, men da han var i sin beste form så skadet han selvfølgelig den jævla foten, men nå har jeg fått troen tilbake.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Ny postmatchpost på gang...

Det er godt å sjå eit United-lag som ser ut til å ha fått igang motoren skikkelig. I ein bortekamp mot eit Blackburn-lag som har volda oss problemer tidligare, så var det godt å sjå at den defansive kvaliteten, for det aller meste, var tilbake på topp. Blackburns få avslutningar i retning mål og overbevisande ballinnehav i United sin fordel er klart med på å vise at seieren var fullt fortjent.

Ser ein dei to laga spelar for spelar opp mot kvarandre, så kjem jo også United ut milevis over Blackburn, som ikkje kan vise til den samme kvaliteten i alle ledd. Og når enkeltspelarar som f.eks Santa Cruz ikkje får til noko som helst, så blir Blackburn ganske så tannlause.

Eg må innrømme at eg ikkje var heilt fornøgd etter førsteomgang, til tross for ledelse og generelt god kontroll i kampen. Presisjonen som i dei første ti minutta såg meget bra ut, falt etter mitt syn betraktelig i kvalitet og mellom anna Fletcher hadde eit par, om ikkje stygge, så i det minste heilt klart unødvendige pasningsfeil. Det virka også for meg som at ofte blei liggande meir i 4-5-1 enn i 4-3-3 eller 4-2-2. Giggs var ofte den mest offansive spelaren vår forutan Berbatov og det virka ofte som om den offansive bevegelsen vart litt kvelt. Det såg ein forsåvidt også på Evra, som ikkje fikk den plassen han er vant til, på grunn av vår overbefolkning av midtbana. Eg kunne gjerne tenkt meg å sett at Rooney oftare låg høgare i bana enn han gjorde i førsteomgangen i går. Avstanden mellom Berbatov og resten av dei offansive spelarane våre blei ofte litt for stor, noko som til tider endte med at Berb kom møtande ned mot midten og at vi plutselig ikkje hadde nokon alternativ høgare i bana.

Var glad når eg såg at Wes fikk starte på backen. Hadde nok blitt ein smule bekymra over han om han ikkje hadde blitt valgt i går. Han viste jo også skikkelig vilje, og var oftare med offansivt enn Evra, noko som vel er heller sjelden kost. At han også skulle ende opp med å score eit sjeldant mål, var berre ekstra positivt for ein spelar som sjølv med den konkurransen han er utsett for no, forhåpentligvis blir i klubben til han ikkje orkar lenger. Det manglar fortsatt litt på enkelte tekniske ting, og treffprosenten på innlegg varierer ofte frå kamp til kamp, men han er en locallad med voldsom innsats.

Målet kunne nok vore annulert. Det var ganske mykje enigheit om det på puben også, men eg reagerer litt på Tjernås sitt utsagn "han blir skubbet inn i keeper, men det betyr ingenting". Vidic blir jo skubba av Santa Cruz(?) og det er vanskelig å seie om han hadde dulta inn i keeper uten det. Sånn sett kan ein jo nesten argumentere for at det nærma seg frispark til United i staden? Det var uansett godt å få målet, sjølv om at protestane mine ikkje ville vore av den villaste sorten om det hadde vore blåst.

Eg syns spelet og presisjonen tok seg oppigjen i andre omgang, og United viste klart kven som var det beste laget gjennom heile omgangen. Ronaldo hadde for det meste ein ganske rolig kamp, i førsteomgang vart det litt mykje sutring, men også han kom seg litt i andre og forspelet til Rooney sitt mål var perfekt. At Roon scorar i sin tredje kamp på rad er vanvittig deilig, og at han ikkje virka det minste påvirka av den lille smellen han fekk mot Aab er også veldig positivt. Akkurat no ser sesongen ganske lys ut for verdens beste Scouser.

I andreomgang løste også klumpen med spelarar på midtbana seg litt opp. Det vart litt meir flyt i det, litt bedre bevegelse, samtidig som at kontrollen bakover var omtrent fullstendig. Veldig godt fornøgd med Anderson, som tok på seg ein mellomting mellom Scholes og Carrick si rolle i går. Han jobba godt gjennom heile kampen, vann ballen, spelte den frå seg sikkert, samtidig som han også slo nokre fantastiske crosspasningar. Eg syns kanskje han blei litt lite offansiv. Kunne godt tatt med seg ballen framover med meir fart eit par gongar, men generelt var det veldig bra.

Som alltid gøy å sjå Tevez. Om han spelar frå start eller kjem frå benken så veit ein kva ein får. 115%innsats og det var berre cm om å gjere at han fikk vårt tredje mål. Vi er fortsatt ikkje heilt der når det gjelder effektivitet. Det er nokre bra store sjansar som vi kanskje bør score på, men jamnt over så var kampen ein veldig positiv opplevelse.

Lenke til kommentar

drøy el. dryg a1 (da. drøj, norr drjúgr)

1 langvarig, slitsom langdryg / en dryg marsj / dryge mil

2 holdbar, som varer lenge grovt brød er d-ere enn fint / være d- i bruk

3 temmelig stor, tykk være d- rundt livet

4 godt og vel d-e to tusen kroner / det var d-t el. d-e femti personer til stede / en d- time

5 saftig, grov, ublu en d- historie, påstand / det er temmelig d-t! / i d-este laget / en d- pris

Ref. Norske ordbøker på nett.

Spørs kva for tyding ein skal gå for. At den er langvarig/kjedelig kan det jo ikkje vere, for United sin fotball er ganske mykje flottare å sjå på enn Liverpool sin.

Lenke til kommentar
drøy el. dryg a1 (da. drøj, norr drjúgr)

1 langvarig, slitsom langdryg / en dryg marsj / dryge mil

2 holdbar, som varer lenge grovt brød er d-ere enn fint / være d- i bruk

3 temmelig stor, tykk være d- rundt livet

4 godt og vel d-e to tusen kroner / det var d-t el. d-e femti personer til stede / en d- time

5 saftig, grov, ublu en d- historie, påstand / det er temmelig d-t! / i d-este laget / en d- pris

Ref. Norske ordbøker på nett.

Spørs kva for tyding ein skal gå for. At den er langvarig/kjedelig kan det jo ikkje vere, for United sin fotball er ganske mykje flottare å sjå på enn Liverpool sin.

nei, Desverre nøøørd :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Javisst, United spiller langvarig fotball, somregel litt over 90 min.

Corsair: Hvorfor poste når du ikke har noe konstruktivt å komme med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han har vel rett til sine egne meninger? Vis det skal innføres null-usaklig regel så er jeg for det altså. Men heøst fra begge camper da.^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...