Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skal ikke klage på en fin seier i en potensiell vanskelig bortematch. Godt å se at laget er kommet bra i gang etter en litt skuffende åpning. Men de har mye å gå på. Spesielt Ronaldo og Berbatov har et godt stykke igjen til toppformen, men det er fortsatt tidlig i sesongen. Liker også at Brown er tilbake i forsvarsrekka, jeg mener han hører til i første elleveren. Han var jo sammen med Rio, Vidic og Evra Europas beste forsvarsfirer forrige sesong. Nå venter en lang kjedelig pause, rævafotballen til Hareide's utvalgte ser jeg ikke fram til :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva.

Jeg mener det er ekstremt urettferdig. Og det er jo ytterst få spillere som spiller opp mot sitt potensiale i hver kamp.

Skal jeg sammenligne han med dårligere spillere for å få en rettferdig mal da? Selvfølgelig skal man sammenligne han opp imot hva han kan urette å hva han burde klare og utrette. Sleivskudd og dårlige mottak er ikke Ronaldo. Hadde det vært Park som hadde spilt samme kamp hadde det vært en god kamp for hans del.

Så du sier altså at Park heller skal spille fordi han spiller godt til å være Park, selv om det er svakere enn en gjennomsnittlig Ronaldo? Ronaldo kommer uansett ikke i form om han ikke spiller fast.

Jesus kristiansen... Ja det var det jeg sa :roll:

Lenke til kommentar

Herlig med seier over Blackburn idag, herlig med scoring fra Rooney. Det fortjener han, det var også veldig fint mål.

Må bare si at jeg er er glad for 3 poeng, og imorgen så får vi håpe at Chelsea og Liverpool ikke får med seg alle poengene minst.

Ron var egentlig ganske dass idag, men har noen glimrende ting som han viser fram. Så han kommer seg nok.

Haha, la dere merke til ronaldo sin erting etter å ha fått ballen i hodet? :lol: "Har du sånt GULT merke?"

Edit: flott sjangse til Rooney igjen, marginer på feil side

Haha, begynte å le som faen. Det var jo jævla bra av Ron.

Men hvem var det som kastet/skjøt ballen i hue på han? :p

Lenke til kommentar
Det var en B'burn spiller. Tror det var en av innbytterne, eller Warnock.

Jøss så stille du har vært i dag Raste. Syk eller? :p

Treningsfrik som jeg er, bærer det til gymmen. her er det ikke no drekkings, selv om det er Lørdag. Cya

Er bortreist idag, så har ikke fått opp den blytunge laptopen min før nå :p

Lenke til kommentar

Aaaaaah,herlig seier idag!Jeg DIGGER at det var Wes Brown som lagte det første målet.Du så på jubelen hans at det betød ekstremt mye for ham!Syns kampen idag ikke fortjener noen syndebukker i det hele tatt.Dette er en skikkelig lagseier,og det at Ronaldo ikke har sin beste dag på jobben må han være unnskyldt for,føret var sleipt,blackburn spillerne enda sleipere.Han gjør teknisk sett jobben sin med assisten til Rooney.Applaus for den.Vi kan ikke forvente at han skal være verdens beste i hver kamp.Zidane var menneskelig han også!

Ellers kan vi jo si at vi faktisk ligger foran skjema i forhold til ifjor :thumbup:

Motstander poeng ifjor - poeng i år

Newcastle 3 1

Liverpool 3 0

Chelsea 0 1

Blackburn 1 3

Portsmouth 0 3

--------------------------------------

Sum: 7 8

--------------------------------------

(fotnote:tok ikke med kampene som var samme resultat borte ifjor som i år med vilje i tilfelle noen følte for å være pirkete :cool: )

Og teknisk sett er vi 3 poeng bak di andre for øyeblikket,og di andre skal ut i ny kamp imorgen mot sterke motstandere :yes:

Var forresten sykt stilig når Ronaldo viste fram Champions-badget på armen etter å ha fått ballen i hodet.Samme han gjorde når vi slo Wigan borte ifjor :!:

Edit:By the way,hvorfor er Tevez ute i kulden?Forstod det sånt at Rooney var skadet og ikke kunne spille så ser jeg at han starter.Ikke noe feil å ha Rooney på banen med tanke på hvor betydningsfull han er for laget,men jeg vil for ALL DEL ikke at Tevez skal føle seg ute av laget! :wow::omg::blink:

By the way,2 uker til neste kamp...Vet ikke om jeg greier holde ut så lenge :(

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Og hva i all verden er det med Keane:

Sunderland boss Keane: Man Utd's Neville to blame for Arsenal ruck

Sunderland boss Roy Keane insists he has no problem with Arsenal - and blames their rivalry on his former Manchester United teammate Gary Neville!

He said: “There is only one person to blame for that — Gary Neville. He started it and then went missing.

“Gary had a go at nobody. Someone just had a go at Gary coming in from the warm-up. So Gary told me.

“Gary was a team-mate and I thought it was out of order. I had to defend my team-mate. I’d do it again. "

http://www.tribalfootball.com/?q=content/s...me-arsenal-ruck

I mine øyne snakker Keane på seg mindre og mindre respekt.Ikke vet jeg hvilke intensjoner han har for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Edit:By the way,hvorfor er Tevez ute i kulden?Forstod det sånt at Rooney var skadet og ikke kunne spille så ser jeg at han starter.Ikke noe feil å ha Rooney på banen med tanke på hvor betydningsfull han er for laget,men jeg vil for ALL DEL ikke at Tevez skal føle seg ute av laget! :wow::omg::blink:

Hvor leste du at Rooney var skadet OG ikke kunne spille? Han måtte ut med en skade sist kamp, ja, men det var heldigvis ikke noe alvorlige greier. Han og Neville jogget lett på treningen før kampen og de begge var med i troppen. Aldri utelukk Rooney fra noe om han er med i troppen. Da er han som regel fit for fight! :)

Men som du sier er det sikkert litt kjedelig for Tevez, han som var vår beste spiller i pre-season. Men jeg synes ikke han har spilt så kjempe bra nå i sesongen. Han var god i de første kampene, men synes han har dabbet litt av nå på slutten, men han kommer sikkert sterkt tilbake.

Lenke til kommentar
Hvor stor del av OT er dekket av tak og dermed er "regnsikker"?

Noen som vil nevne de sangene som oftest blir syngt på hjemmekamper?

Vil si at ca 70% av OT er regnsikker...kun di første radene som sliter.

På hjemmekamper blir det vel mye av Viva John Terry/Ronaldo,OGS sangen,United Road(før kampen),Anderson sangen og en sang som går slik "United are the team for me osv osv" m.m...Var ihvertfall disse det gikk mest i når jeg var i Moskva(bortsett fra viva john terry,obviously :thumbup: )

Dette er jo selvfølgelig noe som skifter fra kamp til kamp..Hvordan det egentlig?

Lenke til kommentar

Da er jeg endelig her. :)

Veldig fortjent seier i dag, skjønner ikke hvorfor folk klager på Vidic i førstemålet. Han hopper jo bare for ballen og har ingenting å gjøre med keeperen som egentlig ikke bør komme ut in den situasjonen i det hele tatt. Fy faen, bare se på feiringen til Brown og Rio etter 1-0 målet, deilige spillere :)

2-0 målet; jeg ble helt stille. Kunne ikke tro avslutningen til Wazza! ROOONEY :D Tror ikke det er noe mer herlig for meg enn et Rooney mål; kanskje Scholes mål men ikke noe annet. Var en avslutning av verdensklasse, og Capello var der for å se det og vet at han er en utrolig viktig spiller for England right there. Rooney is back, oh fucking yes :)

Ellers så er jeg enig med Game. Vi bør putte MINST 4 i dag, Berba skal gjøre det bedre når han er "alene" med keeper; Rooney skal egentlig putte den han chipper, men det var jo nesten og Ronaldo skal gjøre det bere et par ganger. Ronaldo hadde en dårlig dag, men alle disse minuttene hjelper mot en 100% fit Ronaldo; og vi blir bare sterkere og sterkere hver kamp som går.

Veldig god dag for oss Red Devils. Arsenal dropper poeng hvor de skal vinne, og både Chelsea og Pool har vanskelige kamper i morgen, og jeg er ganske sikker på at minst en av de ikke vil få alle 3 poengene i deres kampene. Berbatov var veldig god teknisk i dag, viser mye teknikk med første touch og tidlige pasninger. I like it :D

Og sist men ikke minst, Corey, du skriver "Portsmouth 0 3", men vi tapte ikke på Fratton Park i fjor. Vi tok et ganske viktig poeng med oss. Scholes åpnet (:)) scoringen og Benjani tror jeg det var utlignet litt før slutt også fikk Ron direkte rødt, kanskje derfor du trodde vi tapte, vet ikke jeg ;) Men ja, så ifølge din teori så er vi jo likt som i fjor, tenker jeg. Good day, fellow Reds :)

Lenke til kommentar
Hvor stor del av OT er dekket av tak og dermed er "regnsikker"?

Noen som vil nevne de sangene som oftest blir syngt på hjemmekamper?

U-N-I-T-E-D, united are the team for me, with a nick nack paddy wack give the dog a bone, why dont City FUCK off home!

Den må du vite, sang den minst 7-8 ganger på OT forrige gang. Også må du lære Take me Home United road, ihvertfall viktigste delen. Også regner jeg med du kan Sunny sangen. Park sangen sang vi to eller tre ganger, litt vittig den :p

Park, park wherever you may be. You eat dogs in your home country. It could be worse, you could be a scouse; eating rats in your council house :)

Viva John Terry (+Ronaldo, i guess :p), eeehm. Anderson sin er veldig populær nå ja. Ooooog, Paul Scholes he scores goals sang jeg faktisk med et par som var ved siden av meg, vi startet det også begynte nesten aaaallle å synge det; det var en av høydepunktene for meg. Lær den! Er til "Kombaaya" melodien.

Lenke til kommentar

Det viktigste er at Chelsea avgir poeng. Hvordan det går med Pool driter jeg egentlig i poengmessig så tidlig i sesongen. De kommer til å falle av før jul uansett, det er jeg helt sikker på. Har alt for dårlig tropp til å henge med helt der oppe i det lange løp. Et lag som pr dags dato kun kan vinne cuper, hvis de har flaks.

Chelsea derimot blir tøff motstand i år igjen.

Nå venter jeg på en full Nightkeeper her, så det blir litt liv i tråden :)

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Haha :p Chelsea er på hjemmebane, og derfor ser jeg det sånn at det blir veldig vanskelig for oss å håpe at de ikke skal vinne kampen. Men Aston Villa kan være farlige, så uavgjort kan være mulig. Håper Carew er pumped og klar for å ta Terry og Alex! :D

Det om Pool vet jeg ikke. Jeg er ganske sikker på at de ikke holder mål jeg heller men tør ikke være helt sikker på det dersom de klarer å "være med" denne gangen til slutten. Hadde blitt altfor pinlig :p

Lenke til kommentar
Og sist men ikke minst, Corey, du skriver "Portsmouth 0 3", men vi tapte ikke på Fratton Park i fjor. Vi tok et ganske viktig poeng med oss. Scholes åpnet (:)) scoringen og Benjani tror jeg det var utlignet litt før slutt også fikk Ron direkte rødt, kanskje derfor du trodde vi tapte, vet ikke jeg ;) Men ja, så ifølge din teori så er vi jo likt som i fjor, tenker jeg. Good day, fellow Reds :)

Sheize,du har rett!What on earth was i sinking about.

Har hatt en liten illusjon oppe i hodet mitt at Pompeys hjemmebane er et ugjennomtrengelig fort,men så var det bare sånn halveis og ikke det engang.

Kanskje Wall E har gitt meg disse fantasitankene,etter jeg så den idag.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...