Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 <Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva. Jeg mener det er ekstremt urettferdig. Og det er jo ytterst få spillere som spiller opp mot sitt potensiale i hver kamp. Skal jeg sammenligne han med dårligere spillere for å få en rettferdig mal da? Selvfølgelig skal man sammenligne han opp imot hva han kan urette å hva han burde klare og utrette. Sleivskudd og dårlige mottak er ikke Ronaldo. Hadde det vært Park som hadde spilt samme kamp hadde det vært en god kamp for hans del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte ikke at Berbatov var så defensiv som han var idag. Han var allt for mye ball fordeler til vingene. Men han jobber, noe som er gledelig å se. Var redd for at han kom til å bli litt for stillestående/lat, men det har han i hvertfall ikke vært. For all del, bra at han jobber... Men han er spiss, og skal stå fremme klar til å gå på løp, og goale Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Hvem er det du kaller Rafael? Rafael Pereira da Silva, 18-åringen deres? lol. Nei han kaller vi for "frank" HAHHAHAHA Dårlig humor på fylla ftw. Begynner å merke den homoerotiske tiltrekningen her, er det bare meg eller? Grr. Gled dere til jeg kommer hjem ikveld Ellers, fantastisk å vinne på Ewood Park. Kødden bane, nå bærer det videre. MUFC THE RELIGION! RED FUCKIN ARMY!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ronaldo var tidevis GRUSOM i dag. Spesiellt i første omgang stod han for så mye ballmist at jeg reiv av meg manken. Bedre andre omgang og han skal ha kudos for et par fine løp, men generellt sett så var han Uniteds klart dårligste i dag. Anderson var motm for meg. Elsker den fyren. Eneste pittelille minuset, var at vi igjen bommer på litt for mange sjangser. Kunne godt vært 4/5 - 0 om vi var litt mer effektive. Endret 4. oktober 2008 av Alastor Personprat er fjernet fra innlegget. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ingen lag scorer på alle sjansene sine, da ville alle topp laga vunnet 5/6-0 hver kamp... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte ikke at Berbatov var så defensiv som han var idag. Han var allt for mye ball fordeler til vingene. United spiller med 6 angrepsspillere/løpere, 2 sentralt bak på midten, og 2 stoppere. Da vil alle rullere og løpe rundt omkring av backer, kanter og spisser . Det er sånn vi spiller Midtbanen og spisser om hverandre, og motstandere har ingen formening om hvor de forskjellige spillerne er. Det som gjør det spennende, og vanskelig å spille mot Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ronaldo var tidevis GRUSOM i dag. Spesiellt i første omgang stod han for så mye ballmist at jeg reiv av meg manken. Bedre andre omgang og han skal ha kudos for et par fine løp, men generellt sett så var han Uniteds klart dårligste i dag. Anderson var motm for meg. Elsker den fyren. Eneste pittelille minuset, var at vi igjen bommer på litt for mange sjangser. Kunne godt vært 4/5 - 0 om vi var litt mer effektive. Jeg mener Giggs var Motm, noen misser i starten. Men i etterhvert var han sikker som banken og veldig bevegelig, å veide godt opp for en Fletcher med mange feilpasnigner. Rio og Vidic tar jeg ikke med en gang, hadde vært urettferdig for de andre siden stopperene våre fortjener den anerkjennelsen hver kamp. Reason for Edit: jeg føler min ytringsfrihet krenket av Alastor Endret 4. oktober 2008 av Hyrlen Fjernet del av quote som var slettet Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte ikke at Berbatov var så defensiv som han var idag. Han var allt for mye ball fordeler til vingene. Men han jobber, noe som er gledelig å se. Var redd for at han kom til å bli litt for stillestående/lat, men det har han i hvertfall ikke vært. For all del, bra at han jobber... Men han er spiss, og skal stå fremme klar til å gå på løp, og goale Jo, er enig i det, men vi satser på det kommer seg når han blir litt varmere i United-trøya Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 <Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva. Jeg mener det er ekstremt urettferdig. Og det er jo ytterst få spillere som spiller opp mot sitt potensiale i hver kamp. Skal jeg sammenligne han med dårligere spillere for å få en rettferdig mal da? Selvfølgelig skal man sammenligne han opp imot hva han kan urette å hva han burde klare og utrette. Sleivskudd og dårlige mottak er ikke Ronaldo. Hadde det vært Park som hadde spilt samme kamp hadde det vært en god kamp for hans del. Jo... men du må huske hva han gjorde forrige sesong også. Husk at han er et menneske Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Føler vi har kommet inn på et lite "Vinnerspor", vi hadde ikke den beste kampen i dag (Dog ikke den dårligste heller) men vi spilte tross alt mot Blackburn som vi har sliti en rekke ganger mot tidligere. Synes det er veldig godt gjort av oss å klare å ta en så enkel 3-poenger som dette utviklet seg til å bli - synes jeg . Nighty: Looking forword to it Endret 4. oktober 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Deilig med tre poeng i dag. Klatrer opp til 6. plass nå. Toppscorer for Man Utd i PL: 2 mål Fletcher Rooney 1 mål Tevez Ronaldo Park Brown Mange målscorere i Premier League etter bare seks serierunder. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men vi bommer på langt flere store enn feks Liverpool og Chelsea som er by far mer effektive forran kassa. Ikke kom å si noe annet. Gidder ikke å leite etter statestikk, men i dag hadde vi mange alene med keep, 1 i stanga og masse ball rundt Blackburns 16m. Hadde det vært engang i blant, så ok. Men det skjer jo søren meg hver kamp... Men skal ikke klage når vi vinner så overbevisende Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 <Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva. Jeg mener det er ekstremt urettferdig. Og det er jo ytterst få spillere som spiller opp mot sitt potensiale i hver kamp. Skal jeg sammenligne han med dårligere spillere for å få en rettferdig mal da? Selvfølgelig skal man sammenligne han opp imot hva han kan urette å hva han burde klare og utrette. Sleivskudd og dårlige mottak er ikke Ronaldo. Hadde det vært Park som hadde spilt samme kamp hadde det vært en god kamp for hans del. Jo... men du må huske hva han gjorde forrige sesong også. Husk at han er et menneske Selvfølgelig, jeg tilgir han en og annen dårlig kamp, men jeg forbeholder meg retten til å si at dette var ræva av han Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hvordan spilte Ronaldo i dag da? På vei til gamle storheter??? Edit: Hehe... Så skriver eg dette rett etter forrige innlegg! Endret 4. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Føler vi har kommet inn på et lite "Vinnerspor", vi hadde ikke den beste kampen i dag (Dog ikke den dårligste heller) men vi spilte tross alt mot Blackburn som vi har sliti en rekke ganger mot tidligere.Synes det er veldig godt gjort av oss å klare å ta en så enkel 3-poenger som dette utviklet seg til å bli - synes jeg . For det første så er det ikke Chelsea, Liverpool og Pompey borte vi spiller mot og for det andre så scårer vi det andre målet. Motstandere har det med å bli deppa når vi leder med to mål mens et lag som ligger et mål bak oss kjemper gjerne litt over sin evne. Berbatov har gitt oss et tyngre angrep siden vi kan slå opp mot han. Å slå opp mot Tevez og Rooney er ikke like effektivt. I tilegg har vi Ronaldo tilbake og motspillere er livredd han. Trekker til seg mange spillere og/eller sparker han ned. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Deilig med tre poeng i dag. Klatrer opp til 6. plass nå. Toppscorer for Man Utd i PL: 2 mål Fletcher Rooney 1 mål Tevez Ronaldo Park Brown Mange målscorere i Premier League etter bare seks serierunder. Er litt usikker på reglene men har ikke Brown to mål? Er ikke selvmålet medregnet? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei. Om vi leda 5-0 mot stoke i siste kampen og 2 mål fra Rooney hadde gitt han toppscorer tittelen. Hvorfor ikke bare banke inn to bak Sar for morro skyld? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei. Om vi leda 5-0 mot stoke i siste kampen og 2 mål fra Rooney hadde gitt han toppscorer tittelen. Hvorfor ikke bare banke inn to bak Sar for morro skyld? ER å bli toppscårer så stort da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 <Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva. Jeg mener det er ekstremt urettferdig. Og det er jo ytterst få spillere som spiller opp mot sitt potensiale i hver kamp. Skal jeg sammenligne han med dårligere spillere for å få en rettferdig mal da? Selvfølgelig skal man sammenligne han opp imot hva han kan urette å hva han burde klare og utrette. Sleivskudd og dårlige mottak er ikke Ronaldo. Hadde det vært Park som hadde spilt samme kamp hadde det vært en god kamp for hans del. Så du sier altså at Park heller skal spille fordi han spiller godt til å være Park, selv om det er svakere enn en gjennomsnittlig Ronaldo? Ronaldo kommer uansett ikke i form om han ikke spiller fast. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei. Om vi leda 5-0 mot stoke i siste kampen og 2 mål fra Rooney hadde gitt han toppscorer tittelen. Hvorfor ikke bare banke inn to bak Sar for morro skyld? ER å bli toppscårer så stort da? Ehh... Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå