Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Okey nå kan jeg få si at Ronaldo har vært HELT ELENDIG denne kampen med unntak av assisten. Nå har vi hatt 5 stk alene med keeper uten å score. EDIT: Og der kødda han det til igjen. Si at du kødder Limbeck, du kan virkelig ikke mene han har vært en av våre beste i dag? Tipper Raste kommer ti å si det samme. Jeg kødder ikke og å si at han har vert alene med keeper 5 ganger er tull. Jeg køddet heller ikke når jeg beskrev deg som supporter. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Latterlig med Liverpool supportere som blir i harnisk når vi kommenterer Liverpool kampene, så kommer de jaggu inn her hver helg å skriver piss selv... Kom igjen då. Ikke dra oss alle under en kam. Jeg har blant annet vært veldig disiplinert den siste tiden om jeg får si det selv United leker seg utpå der. oki, få de andre bikjene dine til å følge etter deg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette har vært en veldig positiv opplevelse, kombinert med Arsenals poengtap. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Okey nå kan jeg få si at Ronaldo har vært HELT ELENDIG denne kampen med unntak av assisten. Nå har vi hatt 5 stk alene med keeper uten å score. EDIT: Og der kødda han det til igjen. Si at du kødder Limbeck, du kan virkelig ikke mene han har vært en av våre beste i dag? Tipper Raste kommer ti å si det samme. Jeg kødder ikke og å si at han har vert alene med keeper 5 ganger er tull. Jeg køddet heller ikke når jeg beskrev deg som supporter. Ronaldo er ikke vært totalt elendig i denna kampen gitt. Points: ta av deg de Hat brillene dine, og se kampen og Ronaldo som en vanlig spiller! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Okey nå kan jeg få si at Ronaldo har vært HELT ELENDIG denne kampen med unntak av assisten. Nå har vi hatt 5 stk alene med keeper uten å score. EDIT: Og der kødda han det til igjen. Si at du kødder Limbeck, du kan virkelig ikke mene han har vært en av våre beste i dag? Tipper Raste kommer ti å si det samme. Jeg kødder ikke og å si at han har vert alene med keeper 5 ganger er tull. Jeg køddet heller ikke når jeg beskrev deg som supporter. Når skrev jeg at Ronaldo har vært alene med keeper 5 ganger? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 3points da... Deilig!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Okey nå kan jeg få si at Ronaldo har vært HELT ELENDIG denne kampen med unntak av assisten. Nå har vi hatt 5 stk alene med keeper uten å score. EDIT: Og der kødda han det til igjen. Si at du kødder Limbeck, du kan virkelig ikke mene han har vært en av våre beste i dag? Tipper Raste kommer ti å si det samme. Jeg kødder ikke og å si at han har vert alene med keeper 5 ganger er tull. Jeg køddet heller ikke når jeg beskrev deg som supporter. Ronaldo er ikke vært totalt elendig i denna kampen gitt. Points: ta av deg de Hat brillene dine, og se kampen og Ronaldo som en vanlig spiller! Dømmer han med nøytrale øyne. Han har vært fullstendig ræva, og da sier jeg det rett ut. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Hvem er det du kaller Rafael? Rafael Pereira da Silva, 18-åringen deres? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Brown gjør da en veldig god kamp. Blackburn prøvde seg en del og da var han god å ha kontra Rafael. Ellers: Ronaldo har ikke vert like god som forrige seosng, men jeg tror ikke jeg har sett en spiller gjøre en bedre sesong for et lag enn Ronaldo gjorde for oss forrige sesong. Man kan ikke forvente at han eller noen gjør noe sånt igjen. For å finne lignende eller bedre sesonger så må jeg tilbake til Maradona for Napoli Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva. Uansett herlig stemning, Red army viser seg nok en gang som fantastiske bortesupportere. Håper bare alle kom seg skadefri fra dette gjørmebadet og grisespillende Blackburn spillere. Benneth burde seriøst holde fokus, selv om kampen i realiteten er over. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da er jeg ikke alene om å mene at ronaldo sugde balle i dag.. Utenom assisten, som for øvrig bare skulle mangle, han han vert elendig. Ellers så er rooney tilbake i scoringsform og skudda sitter. Tevez kommer inn og jobber rompa av seg, og rooney gjør myye grunnleggende "neger"arbeid som du ikke helt legger merke til, men som er veldig veldig viktig. Ellers så har vi god kontroll bakover, men effektiviteten fremover på banen burde vere bedre. Takk for meg, taco og film+wow next Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Hvem er det du kaller Rafael? Rafael Pereira da Silva, 18-åringen deres? Han har vel Rafael på ryggen også? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Hvem er det du kaller Rafael? Rafael Pereira da Silva, 18-åringen deres? yes, er nok han ja Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) wohoo, 3 poeng... savnet Rafael idag, men han kommer nok snart utpå igjen. Hvem er det du kaller Rafael? Rafael Pereira da Silva, 18-åringen deres? lol. Nei han kaller vi for "frank" Endret 4. oktober 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Han har vel Rafael på ryggen også? Det har han... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte ikke at Berbatov var så defensiv som han var idag. Han var allt for mye ball fordeler til vingene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 <Man dømmer en spiller utifra potensiale, idag var Ronaldo tidvis ræva. Jeg mener det er ekstremt urettferdig. Og det er jo ytterst få spillere som spiller opp mot sitt potensiale i hver kamp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte ikke at Berbatov var så defensiv som han var idag. Han var allt for mye ball fordeler til vingene. United spiller med 6 angrepsspillere/løpere, 2 sentralt bak på midten, og 2 stoppere. Da vil alle rullere og løpe rundt omkring av backer, kanter og spisser . Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg likte ikke at Berbatov var så defensiv som han var idag. Han var allt for mye ball fordeler til vingene. Men han jobber, noe som er gledelig å se. Var redd for at han kom til å bli litt for stillestående/lat, men det har han i hvertfall ikke vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå