Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gah, Rooney og Berba da .__. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvorfor stakk egentlig Blacksy keepern ut beient sist der? (Den med Rooney). Meningsløst og det hindret Rooney, men i ettertid og han missa. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er veldig nært frispark for Berbatov der. Forsvarsspilleren hindrer han men det er vel ikke nok Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Red Army har holdt kjeft i andre omgang :/... Få opp stemninga da Are you deaf? Viva John Terry har runget. Samt to Ronaldo sanger bl.a. Hørte ikke Terry sangen, men det er jo ellers bare de jeg har hørt, samt piping mot Ronaldo av Blackburn fansen. De sang John Terry-sangen Statist fra Rush Hour skal inn. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Berba jobber ihvertfall bedre hos oss enn i tottenham - best for han egentlig Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, la dere merke til ronaldo sin erting etter å ha fått ballen i hodet? "Har du sånt GULT merke?" Han lurte vel heller på om linjedommeren dømte i Premier League eller på guttenivå. Synes vi har blitt snytt for minst en straffe nå, kanskje to. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha! Nice å se lille anderson klare å skjerme ballen mot svæære Samba. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, la dere merke til ronaldo sin erting etter å ha fått ballen i hodet? "Har du sånt GULT merke?" Han lurte vel heller på om linjedommeren dømte i Premier League eller på guttenivå. Synes vi har blitt snytt for minst en straffe nå, kanskje to. Som jeg har sagt til scouserene gang på gang. Det er veldig sjelden det blir dømt for sånt. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei!? Hvorfor Rooney ut? Virka jo som han hadde mye på gang. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha! Nice å se lille anderson klare å skjerme ballen mot svæære Samba. Var det ikke Roberts? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Æsj, Ronaldo bommer jo på alle sjansene sine .___. Endret 4. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Okey nå kan jeg få si at Ronaldo har vært HELT ELENDIG denne kampen med unntak av assisten. Nå har vi hatt 5 stk alene med keeper uten å score. EDIT: Og der kødda han det til igjen. Si at du kødder Limbeck, du kan virkelig ikke mene han har vært en av våre beste i dag? Tipper Raste kommer ti å si det samme. Endret 4. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Knis, Ronaldo. Er ikke helt edru. Vorser før vors, perfekt sammen med et fantastisk United-dag. Helt nydelig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ferguson roper på Berbatov " Berba, Berba" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ferguson roper på Berbatov " Berba, Berba" Neinei. Det var helt tydelig at han ropte "Raste, Raste" Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det der er FAEN meg støgt av Samba! Fuckin *N*! Haha! Nice å se lille anderson klare å skjerme ballen mot svæære Samba. Var det ikke Roberts? Hehe, jeg ser via streaming, så jeg ser ikke akkurat så stor forskjell, men svær og svart var han Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Stangaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Latterlig med Liverpool supportere som blir i harnisk når vi kommenterer Liverpool kampene, så kommer de jaggu inn her hver helg å skriver piss selv... Kom igjen då. Ikke dra oss alle under en kam. Jeg har blant annet vært veldig disiplinert den siste tiden om jeg får si det selv United leker seg utpå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå