Kiruk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Keeper blir jo hindret, får ikke lov til å gå opp, pga av Vidic. Det er et klart frispark. Men, ledelsen er jo likevell fortjent. Men målet skulle nok vært annullert. Det er trossalt Bennett som dømmer, alle vet at han er helt på jordet. Huh? Vidic hopper hopp, keeper hopper inn i Vidic? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvorfor får Rooney spille uten leggskinn? Fordi han er mann og ikke trenger det? Nei, spiller han seriøst uten? Dommeren kan be han om å ta de på, hvis han gidder. Han brukte ikke på det ene beinet, men nå ser det ut som han gjør det Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Keeper blir jo hindret, får ikke lov til å gå opp, pga av Vidic. Det er et klart frispark. Men, ledelsen er jo likevell fortjent. Men målet skulle nok vært annullert. Det er trossalt Bennett som dømmer, alle vet at han er helt på jordet. Vurder a! Hvor er det Browny og Vidic skal stå hen da? Keeper har ikke enerett selv om det enkelte ganger kan virke sånn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeeeeeeeeeeeeeeeeepp ROOOOOOOOOOOOOONEY Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nå sitter spillet litt bedre gitt. Også stoppet det opp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......... WAYNE ROONEY!!!! 2 -0 TIL UNITED Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 "da" Ser mer ut som en keepertabbe for meg. Mål btw Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ROOOOOONEY! Herlig av Ronaldo! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ok her satt jeg å skrev et langt innlegg om hvor ræva Ronaldo har vært, men skal droppe å poste det nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ok her satt jeg å skrev et langt innlegg om hvor ræva Ronaldo har vært, men skal droppe å poste det nå. Roooooooooney! Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yeah! Nice av Ronaldo - og enda bedre avsluttning av Rooney. Men det var faen meg på tide at han begynner å sette slike sjanser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAA ROOOOOOOOOOOOOON FOR HELVETE!!! Og JÆVLA TYPISK at det skjedde mens jeg var på dass. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vidic går i keeper uten at det er kamp om ballen. Det er frispark. Fantastisk angrep. River Blackburn i fillebiter. Hadde vert ok å vinne denne kampen med to mål også siden det første (min mening) var feil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Red Army har holdt kjeft i andre omgang :/... Få opp stemninga da Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Som jeg sa for en stund siden: Nå har Rooney starta målorgie Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Red Army har holdt kjeft i andre omgang :/... Få opp stemninga da Are you deaf? Viva John Terry har runget. Samt to Ronaldo sanger bl.a. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Håpløs avgjørelse av linjemannen! Aldri offside på Ronaldo der... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Red Army har holdt kjeft i andre omgang :/... Få opp stemninga da Are you deaf? Viva John Terry har runget. Samt to Ronaldo sanger bl.a. Hørte ikke Terry sangen, men det er jo ellers bare de jeg har hørt, samt piping mot Ronaldo av Blackburn fansen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Haha, la dere merke til ronaldo sin erting etter å ha fått ballen i hodet? "Har du sånt GULT merke?" Edit: flott sjangse til Rooney igjen, marginer på feil side Endret 4. oktober 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå