NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 [...] og en flott "tan" La oss ikke undervurdere viktigheten av en god tan. Selvsagt ikke Lars, selvsagt ikke Så du hadde stilt spørsmål til Dr.Boll på kulturo Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Blackburn må klare seg uten den utlånte forsvareren Simpson. Han har imponert, så fint han han ikke får spille mot sin egen klubb. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yeah, kamp i dag! Digg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yeah, kamp i dag! Digg. Ja azz... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Helt crazy, damn. Kamp altså, KAMP! Men seriøst, gleder meg Vi får vel se laget om 15-20 min? Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yeah, kamp i dag! Digg. Ja azz... Hehe, følte bare får å bli litt aktiv i denna tråden igjen Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg misliker å skrive om andre kamper i denne tråden, men HVILKET mål av Leadbitter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Holy shit, alle scorer syke mål mot Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I guess Haha, ekte Sunderland gutt og sier kommentatoren. Det må bety noe for han. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Team From MUTV VDS Brown Ferdinand Vidic Evra Anderson Flecther Giggs Ronaldo Rooney Berbatov Er Tevez ute i kulda? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Æsj, jeg stakk da det var 0-0, for å rekke ølsalget. Så kommer jeg tilbake til Arsenal-utligning på overtid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha. Syk avslutning på kampen. Riktig resultat da. Hmm tre i midten, jaja. Men ROOONEY Og Browny Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 BENK: Amos , Rafael, Evans, O'Shea, Park, Nani og Tevez. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror vi skulle startet med en av Park/Nani istedenfor tre sentrale i midtbane. Men vi får se. Tevez på benk er greit for meg, at Rooney starter er det viktigste! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lykke til. Måtte dere tape Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror vi skulle startet med en av Park/Nani istedenfor tre sentrale i midtbane. Men vi får se. Tevez på benk er greit for meg, at Rooney starter er det viktigste! Det er jo en vanlig 4-4-2 der Andy/Fletch er sentralt, Giggs på venstrekant og Ronaldo på meget offensiv høyrekant. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Det er bare SAF/MUTV som for en gangs skyld har satt opp lagoppstillingen akkurat slik vi spiller Endret 4. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå