Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat, Gamsten er ikke den beste, Gamsten holder jo ikke nivået til forsvarere fra Moldova en gang så Gamst er duellsterk og en slu jævel. Håper vi spiller med Brown. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 landslag-Gamst og Blackburn-Gamst er to helt forskjelige ting. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gamsten kan jo ikkje å spele på landslaget. Liten tvil om at han til tider gjer ting bra for Blackburn. Tidligare har han jo dessverre gjort det meget godt mot United også. Trur det sikraste vil vere å gå for en Brown eller Neville på høgreback. Rafael er spennande, men må uansett matchast litt forsiktig. Han er uerfaren og vil mest trulig variere i prestasjonane. Det kan vere bedre for han å komme på i andre omgang, enten for å tilføre litt ekstra offansiv kraft, eller evt berre for å gi han litt speletid om vi kontrollerer kampen. Blackburn har hatt en bra start på sesongen og vi har brukt å slite på Ewood. Skal bli spennande, men eg gleder meg til kampen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gamst i form skal absolutt ikke undervurderes. I sine beste kamper bærer han Blackburn-laget med mange smarte innlegg og crossballer fra venstresiden. Husker jeg så en god del Blackburn-kamper for et par sesonger siden når han var på sitt beste, da spilte han jo faktisk utrolig bra. Husker det oppstod rykter om en overgang til United blant annet. Håper på Brown, sikreste valget i dag, selv om Rafael imponerte noe vanvittig forrige match. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rafael imponerte voldsomt mot et totalt ubrukelig Ålborg, det må vi ikke glemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat, Gamsten er ikke den beste, Gamsten holder jo ikke nivået til forsvarere fra Moldova en gang så Han scorte to mål mot oss da Blackburn vant for noen sesonger siden. Han burde absolutt ikke undervurderes. Vi har bare vunnet en av de siste åtte kampene på Ewood Park, men tror på seier i dag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rafael imponerte voldsomt mot et totalt ubrukelig Ålborg, det må vi ikke glemme. Sant det, men man fikk se litt av potensialet hans i den kampen. Får han mulighet til å utvikle seg gjennom å få litt match trening så tror jeg han kan bli en av de beste høyreback'ene i verden etter vært som tida går. Gutten er jo bare 18 år gammel og har mange år igjen å lære på. Får bare håpe broren også klarer å få frem samma kvalitet. I dag er seier det eneste som er godt nok. Jeg kommer til å bli jævlig forbanna om vi ikke klarer å slå Blackburn på bortebane. Skal vi være med å kjempe om ligagullet i år også må vi begynne å ta 3 poeng i kamer som dette. FÅr håpe Berbatov og Tevez finner nettveggen et par ganger vær Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Klart at det berre er seier som er godt nok, men trur fort dette kan bli ein vanskelig kamp. Hadde vore greit med eit tidlig mål. Håper Vidic og Rio har ein bra dag, Santa Cruz kan jo vere ein skummel type. Gla Blackburn ikkje har Friedel i mål lenger. Han har tatt frå oss nokre poeng aleine til tider. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, faen det stemmer. Friedel spiller ikke i Blackburn lenger, da er det jo så og si sikker seier. Brad hadde en tendens til å være verdens beste keeper, hver jævla gang vi spilte mot Rovers. Og det var hver jævla gang også det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 16:00 Sunderland - Arsenal (Canal+ Sport 1)16:00 West Bromwich - Fulham (Canal+ Sport 2) 16:00 Wigan Athletic - Middlesbrough (Canal+ Sport Extra) 18:30 Blackburn Rovers - Manchester United (Canal+ Sport 1) Du glemte dagens høydepunkt: NHL-åpning i Globen, Stockholm, mellom Penguins og Senators. Crosby & Malkin (Verdens beste hockeyspillere, sammen med Ovechkin) vs. Daniel Alfredsson og Sens, nærmest på hjemmebane i Stockholm. Det er sporten sin det, ikke noen Ronaldoer i den sporten. Hockey er sporten for de som tar over 300 kg i knebøy. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei,full av snusspyttende,neseknekkende,røffe,tøffe gorillaer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei,full av snusspyttende,neseknekkende,røffe,tøffe gorillaer Heller det enn en Ronaldo som er mer opptatt av håret sitt, og en flott "tan" Hockey er mannfolksport. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 [...] og en flott "tan" La oss ikke undervurdere viktigheten av en god tan. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei,full av snusspyttende,neseknekkende,røffe,tøffe gorillaer Heller det enn en Ronaldo som er mer opptatt av håret sitt, og en flott "tan" Hockey er mannfolksport. Hockey er ballerinaer på is Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, faen det stemmer. Friedel spiller ikke i Blackburn lenger, da er det jo så og si sikker seier. Brad hadde en tendens til å være verdens beste keeper, hver jævla gang vi spilte mot Rovers. Og det var hver jævla gang også det. Er derfor han er hentet til aston villa, de har jo hatt "litt" problemer med oss de siste årene og litt til Hockey er kunstløp med kølle... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva er deres forventninger til kampen i dag? Borte mot Blackburn er jo ingen enkel kamp, men jeg tror likevel på en knapp seier i dag. "La oss ikke undervurdere viktigheten av en god tan." Ironisk ment eller ikke, jeg er seriøs, man skal ikke undervurdere viktigheten av en god tan Hockey er en mannfolk sport, ja. Synd ikke deler fra mr Olympia går live på norsk tv Ellers: Points og Tc47: konsollen til kompisen min (m internetten moi) ble igjen i Oslo, så jeg fikk ikke fått spillt i går. Så kommer ikke på online. So you know. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sunderland har vært bedre sålangt denne kampen... og det er jo bra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 cisse skulle gjort det bedre med sjansen sin... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ironisk ment eller ikke, jeg er seriøs, man skal ikke undervurdere viktigheten av en god tan Hockey er en mannfolk sport, ja. Synd ikke deler fra mr Olympia går live på norsk tv Ikke helt ulik de sjokoladebollene mor brukte å lage. Rafael bør ikke brukes mot lag som kommer til å angripe oss. Defangsivt tar han store sjangser. Paul Parker hadde noen gode poeng om Rafael. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Arsenal kampen til nå = GJEEEEEEEEEEESP!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå