Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg går på folkehøgskole, og linjelæreren min kjøpte billetter til hele linja for en god stund siden. Det var før EM, og interessen for Nederland har kanskje tatt av enda litt mer etter de gode prestasjonene i gruppespillet? Det er utsolgt? Endret: ... og dagen etter setter jeg meg på flyet til England for å se kamp der. Det blir bra ^^ Oh, hvilken folkehøyskole går du på? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Daaamn, Hargreaves er jo ikke med i troppen. Scholes+Carrick vet vi om, og Rooney og Neville ekstrem tvilsomme. Så vi MÅ faktisk kjøre Fletcher - Anderson hvis vi skal ha ekte CM i pos. Men kan se for meg Giggs starte der og, så vi får se! EDIT: HAHA lenge siden jeg så denne. Rooney her er bare MAGISK http://dodownload.filefront.com/4657099//b...78e390aa8409258 Endret 4. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Center Midfielder? Kom over dette sitatet på Manutd.com: "Sir Alex is blessed to have Carlos Tevez, a player who regards being asked to do the work of two men as a night off. Tevez is only 5ft 7in, but you suspect he started at 6ft and has worn down his legs with all his running." Jim White, The Telegraph, April 2008 Edit: Hoppet over en bokstav... Endret 4. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Center Midfielder? Kom over dette sitatet på Manutd.com: "Sir Alex is blessed to have Carlos Tevez, a player who regards being asked to do the work of two men as a night off. Tevez is only 5ft 7in, but you suspect he started at 6ft and has worn down his legs with all his running." Jim White, The Telegraph, April 2008 Edit: Hoppet over en bokstav... Hahaha, skulle ikke forundre meg :!: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så om eit par sesongar så er han 10 cm lavare igjen? Jaja, artig sitat. Og det stemmer jo forsåvidt godt, fyren jobbar som en helt... Lagopstilling for i dag: VDS Brown-Rio-Vidic-Evra Park-Fletcher-Anderson-Ronaldo Tevez-Berbatov Benk: Amos, Neville, Giggs, Nani, Rafael, O'Shea, Welbeck. (Lag basert på troppen på United.no) Om Roon er frisk nok så bør han nok vere med på benken. Trur det kan vere greit å starte med Nani på benken, så kan han heller komme innpå i andre og muligens få det litt lettare mot slitne Blackburn-bein. Ser ikkje vekk ifrå at SAF kan komme til å velge Giggs på ein av dei sentrale plassane på midtbana, men eg håper på å få sjå Fletch og Anderson. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tevez is only 5ft 7in, but you suspect he started at 6ft and has worn down his legs with all his running. Hahaha! Beste sitatet jeg har lest på lenge. Match i dag Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hørte noe om at Park ikke var med i troppen, så tviler på at han spiller. Da vil jeg tro Nani får sjansen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Center Midfielder? Jess, tror jeg skrev det fordi jeg hadde spilt så mye FIFA og der står det bare CM Match i kveld da, dessverre. Men hvilken kamper går det 16.00? Tror Arsenal spiller eller noe Endret 4. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Arsenal vs Sunderland 1600 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 16:00 Sunderland - Arsenal (Canal+ Sport 1) 16:00 West Bromwich - Fulham (Canal+ Sport 2) 16:00 Wigan Athletic - Middlesbrough (Canal+ Sport Extra) 18:30 Blackburn Rovers - Manchester United (Canal+ Sport 1) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men hjemmebane? Bør bli lett match da, men tør ikke si noe etter forrige helg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nesten riktig, sunderland - arsenal Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Egentlig håper jeg Rafael starter for oss ikveld Han imponerte virkelig mott Aalborg, og da synes jeg han fortjener å starte frem til han er blitt rævva Som jeg virkelig ikke håper at skjer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Åja, deilig det da. Håper Keano bruker litt av erfaringen var Utd - Arsenal kampene og går ut offensivt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror jeg ikke, Ferguson er flink til å matche unggutta riktig, så jeg tror nok Brown starter i dag hvis Neville er uaktuell. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror jeg ikke, Ferguson er flink til å matche unggutta riktig, så jeg tror nok Brown starter i dag hvis Neville er uaktuell. Jeg og, og håper det og. Rafael fikk jo liten skade tom. og Blackburn borte kan være tøff match. Så Brown passer best Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rafael er jo Jeopardy defensivt uansett. Å idag møter han Gamst, popcorn-kasteren fra Finmark. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat, Gamsten er ikke den beste, Gamsten holder jo ikke nivået til forsvarere fra Moldova en gang så Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gamsten er god på Blackburn, det er bare på landslaget han spiller som en dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå