Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg går på folkehøgskole, og linjelæreren min kjøpte billetter til hele linja for en god stund siden. Det var før EM, og interessen for Nederland har kanskje tatt av enda litt mer etter de gode prestasjonene i gruppespillet? Det er utsolgt? :D

Endret: ... og dagen etter setter jeg meg på flyet til England for å se kamp der. Det blir bra ^^

Oh, hvilken folkehøyskole går du på? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Daaamn, Hargreaves er jo ikke med i troppen. Scholes+Carrick vet vi om, og Rooney og Neville ekstrem tvilsomme. Så vi MÅ faktisk kjøre Fletcher - Anderson hvis vi skal ha ekte CM i pos. Men kan se for meg Giggs starte der og, så vi får se! :hrm:

EDIT: HAHA lenge siden jeg så denne. Rooney her er bare MAGISK :D

http://dodownload.filefront.com/4657099//b...78e390aa8409258

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Center Midfielder?

Kom over dette sitatet på Manutd.com:

"Sir Alex is blessed to have Carlos Tevez, a player who regards being asked to do the work of two men as a night off. Tevez is only 5ft 7in, but you suspect he started at 6ft and has worn down his legs with all his running."

Jim White, The Telegraph, April 2008

Edit:

Hoppet over en bokstav...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Center Midfielder?

Kom over dette sitatet på Manutd.com:

"Sir Alex is blessed to have Carlos Tevez, a player who regards being asked to do the work of two men as a night off. Tevez is only 5ft 7in, but you suspect he started at 6ft and has worn down his legs with all his running."

Jim White, The Telegraph, April 2008

Edit:

Hoppet over en bokstav...

Hahaha, skulle ikke forundre meg :!:

Lenke til kommentar

Så om eit par sesongar så er han 10 cm lavare igjen? Jaja, artig sitat. Og det stemmer jo forsåvidt godt, fyren jobbar som en helt...

Lagopstilling for i dag:

VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Park-Fletcher-Anderson-Ronaldo

Tevez-Berbatov

Benk: Amos, Neville, Giggs, Nani, Rafael, O'Shea, Welbeck. (Lag basert på troppen på United.no) Om Roon er frisk nok så bør han nok vere med på benken.

Trur det kan vere greit å starte med Nani på benken, så kan han heller komme innpå i andre og muligens få det litt lettare mot slitne Blackburn-bein. Ser ikkje vekk ifrå at SAF kan komme til å velge Giggs på ein av dei sentrale plassane på midtbana, men eg håper på å få sjå Fletch og Anderson.

Lenke til kommentar
Center Midfielder?

Jess, tror jeg skrev det fordi jeg hadde spilt så mye FIFA og der står det bare CM :)

Match i kveld da, dessverre. Men hvilken kamper går det 16.00? Tror Arsenal spiller eller noe :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Tror jeg ikke, Ferguson er flink til å matche unggutta riktig, så jeg tror nok Brown starter i dag hvis Neville er uaktuell.

Jeg og, og håper det og. Rafael fikk jo liten skade tom. og Blackburn borte kan være tøff match. Så Brown passer best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...