Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heinze var en fantastisk god spiller. Han har tapt seg dog. Men det han gjorde for å komme seg vekk fra klubben etter all støtten han fikk..ja, tror ikke vi skal ta opp igjen den diskusjonen nå :)

Hehe, vi kunne jo solgt han til Pool, da hadde de fått nok en idiotisk ræva venstreback :p

Haha, ja...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Hehe, vi kunne jo solgt han til Pool, da hadde de fått nok en idiotisk ræva venstreback :p

Han er vel bedre enn de venstrebackene de har nå (og Riise selvfølgelig), så det ville ikke vært så smart... :p

Det er isåfall ikke mange prosentene bedre. :p

Tror Roma sender tilbake Riise, har vi ikke 14 kampers full returrett? :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb, tenkte jeg skulle rydde og vaske litt + kaste søppel og dritt som hoper seg rundt i huset. stusset over de tingene man får fra united-klubben, det er leit å bare la de ligge der, tja.. prøvde å være litt kreativ, men men kanskje ikke det beste resultatet.

img0791ll6.th.jpgthpix.gif

Lenke til kommentar
Van der Sar gjør comeback på landslaget mot Norge etter at han la opp i sommer etter EM.

Blir kult å se om Norge greier å score på han. Han har ikke vært helt 100% på topp denne sesongen. Håper egentlig på Norge-seier, men har ikke lyst til å se VDS slippe inn mål. :tease:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526936

Tror det er godt for selvtilliten hans at han fortsatt er velkommen på landslaget. :)

Lenke til kommentar

Fortsatt velkommen? Han er da mer enn velkommen! Han som har valgt å trekke seg tilbake fra landslaget, selv om landslagssjefen hyller ham som spiller og leder på landslaget ...

Anyways ... Jeg er glad han tok et aldri så lite comeback. Skal nemlig på den kampen ^^

Lenke til kommentar

Jeg går på folkehøgskole, og linjelæreren min kjøpte billetter til hele linja for en god stund siden. Det var før EM, og interessen for Nederland har kanskje tatt av enda litt mer etter de gode prestasjonene i gruppespillet? Det er utsolgt? :D

Endret: ... og dagen etter setter jeg meg på flyet til England for å se kamp der. Det blir bra ^^

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...