Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nummer to kan ikke være annet enn en dårlig spøk. Å gi kapteinsbindet til en skadeskutt sør-koreaner, som ikke er fast på laget ville nok gått under kategorien idiotisk. Ikke har han noen utpregede lederegenskaper heller. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg er guling, park er guling. vi må holde oss sammen. greit nok deff? Men hey, Park har vært kaptein før han da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis Park blir kaptein på heltid så skal jeg personlig gå til Manchester å få et møte med Sir Alex. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg er guling, park er guling. vi må holde oss sammen. greit nok deff? Men hey, Park har vært kaptein før han da Er du også Guling? Det er Tc47 å. Parkey er jo en skikkelig fet spillertype. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er forskjell på gul og mørk Giallorossi. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 er bare litt stolt av at en guling har gjort det bra i united, altså selveste Manchester United. park som kaptein var bare fredagshumor, ikke bli sur da folkens. men stemmer det ikke at park har vært kaptein under en kamp? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Park became the first Asian to ever captain Manchester United when Ryan Giggs passed the armband to Park as he was being substituted in a European home game against Lille OSC. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ahh... stemmer det, men det avr abre 15minutter igjen av kampen eller noe sånt. Husker det ganske godt, for da satt vi på pub med mange gulinger, alle så hverandre da han bare tok på seg bindet og løp ut på banen. og da hoppa vi og skrek Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg er guling, park er guling. vi må holde oss sammen. greit nok deff? Men hey, Park har vært kaptein før han da Er du også Guling? Det er Tc47 å. Parkey er jo en skikkelig fet spillertype. Det er forskjell på gul og mørk Giallorossi. Haha. Ikke kødd en gang Giallo Park som kaptein hadde vært greit i ligacupen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ahh, tilbake fra rep. Hva har skjedd ? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan kan en person som heier på Manutd ha Nistelrooy som sin favoritt spiller..? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan kan en person som heier på Manutd ha Nistelrooy som sin favoritt spiller..? Muligens fordi han var en storskårer i United drakta? Og i de fleste klubbene han har vært i, har han lykkes? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan kan en person som heier på Manutd ha Nistelrooy som sin favoritt spiller..? Muligens fordi han var en storskårer i United drakta? Og i de fleste klubbene han har vært i, har han lykkes? Han er en stor spiller ja (spillermessig). Men er kanskje lurt å tenke på personligheten til spilleren før man dyrker han som gud? Måten han forlot Manutd for Real er vel noe av det verste man kan gjøre. Da hjelper det ikke at han var toppscorer for oss. Og ja jeg elska den spilleren mens han spilte for oss, men det synet forandra seg drastisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det var vel Heinze som gjorde det? Heinze gjorde 10 ganger værre enn det RVN gjorde. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Velvel... Nistelrooy var min personlige favorittspiller, da han var i United. Han er ikke min favorittspiller nå lenger, etter at han forlot United til fordel for Real Madrid. Det van Nistelrooy gjorde for Manchester United var stort. Det er ikke noe man bare glemmer fordi han blir solgt til en annen klubb. Min favorittspiller i United nå er vel Berbatov, fulgt av Ferdinand og Carrick. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke la meg komme innpå Heinze saken. Han kan dra et visst sted Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Velvel... Nistelrooy var min personlige favorittspiller, da han var i United. Han er ikke min favorittspiller nå lenger, etter at han forlot United til fordel for Real Madrid. Det van Nistelrooy gjorde for Manchester United var stort. Det er ikke noe man bare glemmer fordi han blir solgt til en annen klubb. Min favorittspiller i United nå er vel Berbatov, fulgt av Ferdinand og Carrick. Berbatov etter kun noen kamper? Jaja. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det var vel Heinze som gjorde det? Heinze gjorde 10 ganger værre enn det RVN gjorde. Jah, men vi skal være glad for at Heinze gikk, makan til dårlig spiller skal du lete lenge etter (Og samtidig ha et godt omdømme). Han kostet oss nesten 3 poeng mot Zenit. Edit: Men så kom RVN Endret 3. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heinze var en fantastisk god spiller. Han har tapt seg dog. Men det han gjorde for å komme seg vekk fra klubben etter all støtten han fikk..ja, tror ikke vi skal ta opp igjen den diskusjonen nå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heinze var en fantastisk god spiller. Han har tapt seg dog. Men det han gjorde for å komme seg vekk fra klubben etter all støtten han fikk..ja, tror ikke vi skal ta opp igjen den diskusjonen nå Hehe, vi kunne jo solgt han til Pool, da hadde de fått nok en idiotisk ræva venstreback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå