Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh... stemmer det, men det avr abre 15minutter igjen av kampen eller noe sånt. Husker det ganske godt, for da satt vi på pub med mange gulinger, alle så hverandre da han bare tok på seg bindet og løp ut på banen. og da hoppa vi og skrek

Lenke til kommentar
jeg er guling, park er guling. vi må holde oss sammen. greit nok deff?

Men hey, Park har vært kaptein før han da

Er du også Guling? Det er Tc47 å. :p

Parkey er jo en skikkelig fet spillertype. :whistle:

Det er forskjell på gul og mørk Giallorossi. :)

Haha. Ikke kødd en gang Giallo :p

Park som kaptein hadde vært greit i ligacupen :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan en person som heier på Manutd ha Nistelrooy som sin favoritt spiller..?

Muligens fordi han var en storskårer i United drakta? Og i de fleste klubbene han har vært i, har han lykkes?

Han er en stor spiller ja (spillermessig). Men er kanskje lurt å tenke på personligheten til spilleren før man dyrker han som gud?

Måten han forlot Manutd for Real er vel noe av det verste man kan gjøre. Da hjelper det ikke at han var toppscorer for oss.

Og ja jeg elska den spilleren mens han spilte for oss, men det synet forandra seg drastisk.

Lenke til kommentar

Velvel... Nistelrooy var min personlige favorittspiller, da han var i United. Han er ikke min favorittspiller nå lenger, etter at han forlot United til fordel for Real Madrid. Det van Nistelrooy gjorde for Manchester United var stort. Det er ikke noe man bare glemmer fordi han blir solgt til en annen klubb. Min favorittspiller i United nå er vel Berbatov, fulgt av Ferdinand og Carrick.

Lenke til kommentar
Velvel... Nistelrooy var min personlige favorittspiller, da han var i United. Han er ikke min favorittspiller nå lenger, etter at han forlot United til fordel for Real Madrid. Det van Nistelrooy gjorde for Manchester United var stort. Det er ikke noe man bare glemmer fordi han blir solgt til en annen klubb. Min favorittspiller i United nå er vel Berbatov, fulgt av Ferdinand og Carrick.

Berbatov etter kun noen kamper? Jaja.

Lenke til kommentar
Det var vel Heinze som gjorde det? Heinze gjorde 10 ganger værre enn det RVN gjorde.

Jah, men vi skal være glad for at Heinze gikk, makan til dårlig spiller skal du lete lenge etter (Og samtidig ha et godt omdømme).

Han kostet oss nesten 3 poeng mot Zenit.

Edit: Men så kom RVN :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...