Essem Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Berbatov som kaptein og keeper! Egentlig så trenger vi ingen andre spillere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pøh, Berbatov som kaptein Neia, Ferdinand eller van der Sar som kaptein VDS? Siste år på kontrakten, ser ikke stabil ut i år osv. Ferdinand. Banens beste nesten hver eneste kamp så langt, beste forsvareren i verden akkurat nå og kjefter på alle som gjør feil (inkl. VDS ) selvom han ikke er kaptein i de kampene. Rio Ferdinand. Kaptein på banen uten å være selve kapteinen. Da er det bare en ting som mangler. Yellow armband Berbatov som kaptein og keeper! Egentlig så trenger vi ingen andre spillere. Og der kom "nattinnlegg". Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Å gi kapteinsbindet til van der Sar nå vil ikke være lurt. Han er i en av sine siste sesonger for United, og vi vil helst ha en kaptein i flere år. Foster vil nok få sjansen foran van der Sar i noen kamper etterhvert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Enig CCola, glemte å si, elsker det du sa med Scholes Scholes fordi han tjæ, you know! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, jess.. Scholes er en spiller jeg virkelig har respekt for, og har gjennom sinnsykt hard jobbing hele karrieren gjennom gjort seg fortjent til den respekten det oser av han for tiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) ÅÅ er bare noe med Scholes, hver gang det er snakk om han og karrieren osv. så begynner jeg å smile så mye at jeg nesten griner av respekt Er litt rart, jeg vet, men han er bare the best! EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=XvgiC014HC8 Endret 3. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, jess.. Scholes er en spiller jeg virkelig har respekt for, og har gjennom sinnsykt hard jobbing hele karrieren gjennom gjort seg fortjent til den respekten det oser av han for tiden. Ikke overaskende, scouserene mener jobbing/løping er viktig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, jess.. Scholes er en spiller jeg virkelig har respekt for, og har gjennom sinnsykt hard jobbing hele karrieren gjennom gjort seg fortjent til den respekten det oser av han for tiden. Ikke overaskende, scouserene mener jobbing/løping er viktig Om du hadde hatt mer en 58 i IQ hadde du skjønt at det er mer en jobbing på banen når det gjelder Scholes. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 IQ var ikke dumt å nevne når det gjelder Scholes heller. Vedder på at han har en ganske høy IQ, ihvertfall på fotballbanen! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Kanskje. Han har det med å komme farlig sene taklinger også Endret 3. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mannen blir jo kalt for pitbull av de andre spilleren, og det er det jo en grunn for... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Scholes er en komplett spiller. Han spiller med hjertet utenpå drakta og gjør alt han kan gjøre på den tiden han er på banen. Og han har ikke tenkt på å bytte klubb heller. Ikke får han oppmerksomheten rettet mot seg av banen heller. Jeg tar en Scholes over en Beckham eller en Ronaldo anyday. Men jeg skjønner at fotballen har godt av noen PR-horer som skaper blest rundt seg og sporten også. Det er umulig å ikke like Scholes. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, det der var en av grunna til at Getafe hentet han Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 CCola: Jekk deg ned Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Scholes er en komplett spiller. Han spiller med hjertet utenpå drakta og gjør alt han kan gjøre på den tiden han er på banen. Og han har ikke tenkt på å bytte klubb heller. Ikke får han oppmerksomheten rettet mot seg av banen heller. Jeg tar en Scholes over en Beckham eller en Ronaldo anyday. Men jeg skjønner at fotballen har godt av noen PR-horer som skaper blest rundt seg og sporten også. Det er umulig å ikke like Scholes. Bra post. Veldig enig. Elsker hvordan Scholes aldri er med i reklame for penger, er en familiemann og prøver å unngå intervju når han kan. Hvor ofte er det han klager over ting i intervju når han først gjør de og? Også er jo Salford gutt og, vi er utrolig heldige som har fått sett så mye (noen her har vel sett hele) Scholes i våres tid som Utd supportere Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 1. hva er spesielt med Salford, har hørt mye om det, men har aldri fått med meg helt. 2. Park burde bli kaptein Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den 2. må du utdype litt mere er du snill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå