Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh, Berbatov som kaptein :D

Neia, Ferdinand eller van der Sar som kaptein :)

VDS? Siste år på kontrakten, ser ikke stabil ut i år osv. Ferdinand. Banens beste nesten hver eneste kamp så langt, beste forsvareren i verden akkurat nå og kjefter på alle som gjør feil (inkl. VDS :)) selvom han ikke er kaptein i de kampene.

Rio Ferdinand. Kaptein på banen uten å være selve kapteinen. Da er det bare en ting som mangler. Yellow armband :new_woot:

Berbatov som kaptein og keeper! Egentlig så trenger vi ingen andre spillere.

Og der kom "nattinnlegg".

Lenke til kommentar
Hehe, jess.. Scholes er en spiller jeg virkelig har respekt for, og har gjennom sinnsykt hard jobbing hele karrieren gjennom gjort seg fortjent til den respekten det oser av han for tiden. :)

Ikke overaskende, scouserene mener jobbing/løping er viktig :D

Om du hadde hatt mer en 58 i IQ hadde du skjønt at det er mer en jobbing på banen når det gjelder Scholes. :)

Lenke til kommentar

Scholes er en komplett spiller. Han spiller med hjertet utenpå drakta og gjør alt han kan gjøre på den tiden han er på banen. Og han har ikke tenkt på å bytte klubb heller.

Ikke får han oppmerksomheten rettet mot seg av banen heller. Jeg tar en Scholes over en Beckham eller en Ronaldo anyday. Men jeg skjønner at fotballen har godt av noen PR-horer som skaper blest rundt seg og sporten også.

Det er umulig å ikke like Scholes.

Lenke til kommentar
Scholes er en komplett spiller. Han spiller med hjertet utenpå drakta og gjør alt han kan gjøre på den tiden han er på banen. Og han har ikke tenkt på å bytte klubb heller.

Ikke får han oppmerksomheten rettet mot seg av banen heller. Jeg tar en Scholes over en Beckham eller en Ronaldo anyday. Men jeg skjønner at fotballen har godt av noen PR-horer som skaper blest rundt seg og sporten også.

Det er umulig å ikke like Scholes.

Bra post. Veldig enig. Elsker hvordan Scholes aldri er med i reklame for penger, er en familiemann og prøver å unngå intervju når han kan. Hvor ofte er det han klager over ting i intervju når han først gjør de og? Også er jo Salford gutt og, vi er utrolig heldige som har fått sett så mye (noen her har vel sett hele) Scholes i våres tid som Utd supportere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...