Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk at kampen endelig starter på en gunstig tidspunkt. At jeg har hatt kamp selv har ødelagt for meg i kampene mot Chelsea og Liverpool. Dummeste jeg noen gang har hørt? Man er da alltid "sjuk" når sånne kamper står på programmet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Seier og Berbagoal hadde vært stas Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Seier og Berbagoal hadde vært stas Hoho, nok en som har byttet Nickname? :O Hadde vært godt å sett Berba puttet i ligaen også, ja. Håper jeg treffer riktig med 16 mål på Berba i sin første sesong i United drakta Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Seier og Berbagoal hadde vært stas Hoho, nok en som har byttet Nickname? :O Hadde vært godt å sett Berba puttet i ligaen også, ja. Håper jeg treffer riktig med 16 mål på Berba i sin første sesong i United drakta Det gjør ikke jeg. Foretrekker 20+ Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Såpass lite? Håper det gjelder for berre ligaen. Eg har håp om at vi får sjå over 20 mål frå bulgararen i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Såpass lite? Håper det gjelder for berre ligaen. Eg har håp om at vi får sjå over 20 mål frå bulgararen i løpet av sesongen. Jaja, selvsagt, 16 mål til sammen blir utrolig lite. Skal jeg tippe med alt, gjetter jeg 28 - That's my luckey number. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Han ligger vel fortsatt på 0,5 i målrate for oss? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk at kampen endelig starter på en gunstig tidspunkt. At jeg har hatt kamp selv har ødelagt for meg i kampene mot Chelsea og Liverpool. Dummeste jeg noen gang har hørt? Man er da alltid "sjuk" når sånne kamper står på programmet. Skulle gjerne vært "sjuk" ja, men jeg var nødt til å stille opp på de kampene. Kampen mot Blackburn i helgen burde gå greit. Forhåpentligvis åpner Berbatov målkontoen i Premier League. Jeg håper på dette laget: VDS Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Fletcher - Hargreaves - Giggs Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det skjer ikke. Giggs spiller bare sentralt nå, det har Fergie bekreftet. Og når vi ikke trenger han som spiss, så blir han bare å se sentralt i midtbane og det er ikke ofte trengt det heller. Kanskje hvis Hargreaves fortsatt er ute og må benkes, da får vi se Giggs sentralt. Ellers så håper jeg på mye av det samme men tviler veldig på at Rooney er klar til å starte. Også er det om Fergie har tenkt å bruke Neville fast der nå og droppe Brown videre; det kan vi bare lure på til lørdag fordi det er vanskelig å vite. Så blir vel noe ala. VDS Neville (hvis helt klar) - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Fletcher - Anderson/Giggs - Park/Nani Tevez - Berbatov Benken: Rooney (forhåpentligvis), Brown, Hargreaves (forhåpentligvis), Kuzckak, O'Shea, Manucho (kanskje, håper det), Rafael. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor i all verden vi skal bruke Neville. Da må han hvertfall komme seg opp på et høyere nivå enn han har hatt tidligere denne sesongen. Greit nok, han har nettopp kommet tilbake fra skade, men nå må han begynne å prestere på et høyere nivå. Jeg tviler egentlig sterkt på at han vil komme tilbake til det nivået han var på før. Hadde det ikke vært for hva han hadde gjort for klubben før ville han nok ikke vært annet enn backup. Jeg synes Brown bør være det soleklare førstevalget med Rafael pustende i nakken, på backplassen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg delte ikke mine meninger om saken, heller det Fergie ser ut til å ha bestemt. Veldig rart syns jeg og, men syns ikke Neville har gjort det altfor dårlig; heller at Brown har vært fantastisk i 07/08 sesongen. Faktisk, jeg vil påstå at han var blant våres topp 5 spillere i fjor fra hele troppen EDIT: Kanskje du burde skifte navn med mindre du kanskje er fra Nederland eller noe? Endret 3. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ey, litt liv i United tråden - Koz. Heia united, stå på. Endret 3. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ey, litt liv i United tråden - Koz. Unødvendig? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Enig med Nistelrooy, syntes Neville har vært for dårlig, Brown er mye bedre. Edit: Nistelrooy, bytt til Berbarooy Endret 3. oktober 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ey, litt liv i United tråden - Koz. Unødvendig? Ser det bedre ut nå da? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 EDIT: Kanskje du burde skifte navn med mindre du kanskje er fra Nederland eller noe? Uaktuelt. Jeg skifter ikke nick bare fordi favorittspilleren min går til en annen klubb. Jeg hater han ikke for det, jeg liker han fortsatt. Skulle gjerne sett han i United fortsatt, men den gang ei. Å bytte til noe Berbatov-relatert gjør det hvertfall ikke lettere å skille mellom folk her inne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nei, nå virket du bare dum @Giallo Haha Sveer, det hadde vært litt gøy Men seriøst, Neville for dårlig? Enig at han ikke har vært bedre enn Brown i fjor, men dårlig er veldig å ta i. Han har bare ikke samme kondisen og fart som før, og er forsåvidt enig at Brown bør starte før han. Men nå Fergie elsker han så mye + at han har vært en utrolig spiller for oss gjennom tiden og største tingen, KAPTEINEN vår så er det ikke så rart at han får starte når han er "100%" fit dessverre. Men kan jo hende han blir bedre med tillitt og det, er det Fergie prøver å vise han nå. EDIT: Ja tror jeg skjønner hvor du kommer fra Nistelrooy, men han sa ganske stygge ting til en ung Ronaldo og prøvde å være for smart med Fergie så jeg vet ikke jeg. Men kan hende det med Ronaldo var media overdrevet da, vet ikke. Var ihvertfall noe. Endret 3. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Neville har ikke vært så veldig dårlig, men Brown har tatt den sjansen han har fått veldig bra. I tillegg kommer Rafael bak, som er nødt til å få sjanser på førstelaget, for å utvikle seg. Dermed står Neville som tredjevalg og er ikke nødvendig å ha, dessverre. O'Shea vil være en mye bedre spiller å ha på benken, da han kan spille i flere posisjoner. Et annet poeng er at vi trenger en ny kaptein. Jeg synes ikke vi kan ha en kaptein, som ikke er fast på laget. Ferdinand vil etter min mening være det beste alternativet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi trenger en ny kaptein. Ferdinand vil etter min mening være det beste alternativet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pøh, Berbatov som kaptein Neia, Ferdinand eller van der Sar som kaptein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå