tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hegland bare prøvde på en liten spøk Tror ikke det provoserende fra hans side Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må finnes grenser på hva man legger i provosering da. Vi er da ikke kommunister heller.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det var et helt legitimt svar fra min side. Ikke ta det så ille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 For all del, jeg ble ikke akkurat støtt, men Brown var jo med da Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, trodde nok at dere overlevde Ved nærmere ettertanke burde jeg kanskje satt Nistelrooy på tredje, men what the hell. Hvis jeg skulle lagd listen uten Arsenal-brillene, hadde jeg satt Vidic, Tevez, Rooney. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Min liste kan desverre ikke inneholde tre stykker. Dette er mine favorittspillere atm. Vidic, Rooney, Scholes, Evra og Rio. Når sant skal sies, så er jeg stor fan av forsvarspill edit: Rart at jeg ikke merka at Hegland var Gønner-fan før nå... Endret 2. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fifa+stordalen er fjernet fra tråden. United-time again . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Spiller united på Lørdagen? Endret 2. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 No..say it aint so..... Ironi på høyt nivå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Spiller united på Lørdagen? Jepp. Kl 1830. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ah, NYDELIG. Jeg slutter nemlig 16.00 på jobb! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og jeg kommer sannsynligvis fram til tv og pc litt før 18.30 etter å ha sittet i bil hele lørdagen. Passer jo perfekt! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk at kampen endelig starter på en gunstig tidspunkt. At jeg har hatt kamp selv har ødelagt for meg i kampene mot Chelsea og Liverpool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk. Da rekker jeg å lage meg frokost først. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk. Da rekker jeg å lage meg frokost først. Haha, tenkte på det samme sjøl! :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk. Da rekker jeg å lage meg frokost først. Haha, tenkte på det samme sjøl! :!: Bare at foreldrene vekker meg i helgene så det suger. Syns vi kunne hatt en til 16.00 kamp jeg, men jaja, passer bedre til folk som Points som ikke er oppe til den tiden Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Off topic som vanlig? For at ikke jeg skal gå for mye opp topic skal jeg sette opp min liste med United-spillere jeg har sansen for. 1. Evra 2. Scholes 3. Rooney. Evra fordi han er en genial spiller, som jobber knallhardt både frem og tilbake på banen. Scholes fordi han tjæ, you know! Rooney fordi han også er fantastisk flink til å jobbe tilbake på banen, og slå fantastiske pasninger fremover på banen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Fantastisk. Da rekker jeg å lage meg frokost først. Haha, tenkte på det samme sjøl! :!: Bare at foreldrene vekker meg i helgene så det suger. Syns vi kunne hatt en til 16.00 kamp jeg, men jaja, passer bedre til folk som Points som ikke er oppe til den tiden Me too, men kl 14 00 er rett tid å våkne på, også bli servert frokost på senga seff - alt annet er et hardt liv Men hva tror folket om kampen? synes vi bør forvente en seier Endret 2. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) ehm, er dette united gutta? synes vi skal passe oss før en viss mod kommer å gjøre gufne saker :> EDIT: denne posten kan slettes av mod, men var mer som ett hint til visse folk her om hva som skjer med united tråden Endret 2. oktober 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå