Scarn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Ronaldo 2. Fletcher 3. Evra/O'shea Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Overraskende få som har Evra på lista.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Da får jeg ta de tre å da: 1. Carrick/Ron 2. Rio Ferdinand 3. Rooney/Scholes Endret 2. oktober 2008 av cyclo Fjernet off topic Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Raste: Det der er fem... Tre favorittar... Må nesten tenke meg om då. Keane Rooney Anderson ehm... Keane ja... Vil aldri komme nokon over hos meg, men sidan det sikkert skulle vere dagens spelarar, så trur eg rett og slett Park skal få den plassen. Ein anna spelar som eg umiddelbart fikk sansen for, etter å ha sett litt reservelagskampar i vinter/vår er Possebon. Trur han har potensialet til å ta over for Scholes. Fantastisk overblikk og pasningsfot. Edit: En ting til... Snakk om utestengelsar er heilt sikkert ikkje positivt i mod sine auger heller, så keep your chin up and your heels in sånn at heile gjengen kan vere her og diskutere framover.. Endret 2. oktober 2008 av archanios Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Giggs - Mestspillende gjennom tidene. En fantastisk spiller gjennom hver eneste sesong 2. Scholes - Hvem er det som ikke liker Scholes? Herlig tenningsnivå, og en utrolig midtbanespiller 3. Evra - Røverkjøp. Spiller akkurat slik en back skal. Offensivt og glitrende Skulle jeg derimot laget en liste over tidenes Unitedspillere (som jeg faktisk har sett), ville listen sett cirka slik ut: 1. Solskjær - Klubbmoral går foran alt. Som nordmann har han alltid en spesiell plass i mitt hjerte 2. Keane - Verdens beste kaptein. 3. Cantona/Schmeichel - Noen vil kanskje si at det er et enkelt valg. Men den store dansken var verdens beste keeper over flere sesonger. At Cantona var en av verdens spillere gjør ikke saken lett, og derfor blir det slik. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Scholes 2. Rooney 3. Ferdinand/Neville/Giggs Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Silvestre 2. Heinze 3. Brown Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1.Tevez - gotta love that ugly smile of his 2.Rooney 3.Hargreaves - denne var veldig vanskelig men fikk ekstremt sansen for hargreaves når jeg var i mosvkva.workraten han viste på banen var fra en annen dimensjon,med tanke på at han faktisk hadde smerter i kneet.Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) 1. Ferdinand 2. Tevez 3. VDS Noe sært kanskje.. VDS er for evig helten min, etter CL-finalen. Det eneste som har fått meg i knestående med tårene trillende på mange år er redningen hans edit: All-time som jeg har sett må det bli noe lignende dette. 1. Solskjær 2. Beckham/Keane/Schmeichel (ops) 3. Sheringham/Cole (ops, dette var umulig) Endret 2. oktober 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Giggs - Mestspillende gjennom tidene. En fantastisk spiller gjennom hver eneste sesong2. Scholes - Hvem er det som ikke liker Scholes? Herlig tenningsnivå, og en utrolig midtbanespiller 3. Evra - Røverkjøp. Spiller akkurat slik en back skal. Offensivt og glitrende De to på topp bankers også hos meg og jeg er veldig fristet til å si Neville på den siste plassen Skulle jeg derimot laget en liste over tidenes Unitedspillere (som jeg faktisk har sett), ville listen sett cirka slik ut: 1. Solskjær - Klubbmoral går foran alt. Som nordmann har han alltid en spesiell plass i mitt hjerte 2. Keane - Verdens beste kaptein. 3. Cantona/Schmeichel - Noen vil kanskje si at det er et enkelt valg. Men den store dansken var verdens beste keeper over flere sesonger. At Cantona var en av verdens spillere gjør ikke saken lett, og derfor blir det slik. Nesten samme liste som deg bare litt rokkeringer Giggs Keane Cantona Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4234236,00.html Man Utd vil ha 18-åringen Sercan Yildirim. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Giggs 2. Scholes 3. Fletcher Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Silvestre Tehe, good one. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Silvestre2. Heinze 3. van Nistelrooy FIXED Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De tre spillerne som imponerer mest hos dere i mine øyne er: 1) Vidic 2) Tevez 3) Evra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Oi, der fikk jeg mange å svare Hegland, very funny, hehe. CCola, med bare 3 plasser er det utrolig vanskelig å få inn Evra men han er vel der oppe han og. Hadde bare ikke lyst å ha mange "/" EDIT: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6619677 Jaja, er ihvertfall ikke dårlige nyheter at han er bare tvilsom til nærmeste kampen. Da går det vel greit med han. Nå får Berba + Tevez vise oss at de kan også spille sammen Endret 2. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Silvestre2. Heinze 3. Brown Hva har du spist? Heinze er en tiss. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Han er vel Arsenal-fan, så det var muligens et relativt dårlig forsøk på å provosere noen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og når ble man så hårsår? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når ble man full av craaaap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå