Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raste: Det der er fem...

Tre favorittar... Må nesten tenke meg om då.

Keane

Rooney

Anderson

ehm... Keane ja... Vil aldri komme nokon over hos meg, men sidan det sikkert skulle vere dagens spelarar, så trur eg rett og slett Park skal få den plassen. Ein anna spelar som eg umiddelbart fikk sansen for, etter å ha sett litt reservelagskampar i vinter/vår er Possebon. Trur han har potensialet til å ta over for Scholes. Fantastisk overblikk og pasningsfot.

Edit: En ting til... Snakk om utestengelsar er heilt sikkert ikkje positivt i mod sine auger heller, så keep your chin up and your heels in sånn at heile gjengen kan vere her og diskutere framover.. ;)

Endret av archanios
Lenke til kommentar

1. Giggs - Mestspillende gjennom tidene. En fantastisk spiller gjennom hver eneste sesong

2. Scholes - Hvem er det som ikke liker Scholes? Herlig tenningsnivå, og en utrolig midtbanespiller

3. Evra - Røverkjøp. Spiller akkurat slik en back skal. Offensivt og glitrende

Skulle jeg derimot laget en liste over tidenes Unitedspillere (som jeg faktisk har sett), ville listen sett cirka slik ut:

1. Solskjær - Klubbmoral går foran alt. Som nordmann har han alltid en spesiell plass i mitt hjerte

2. Keane - Verdens beste kaptein.

3. Cantona/Schmeichel - Noen vil kanskje si at det er et enkelt valg. Men den store dansken var verdens beste keeper over flere sesonger. At Cantona var en av verdens spillere gjør ikke saken lett, og derfor blir det slik.

Lenke til kommentar

1.Tevez - gotta love that ugly smile of his :innocent:

2.Rooney

3.Hargreaves - denne var veldig vanskelig men fikk ekstremt sansen for hargreaves når jeg var i mosvkva.workraten han viste på banen var fra en annen dimensjon,med tanke på at han faktisk hadde smerter i kneet.Bøyer meg i støvet!

Lenke til kommentar

1. Ferdinand

2. Tevez

3. VDS

Noe sært kanskje.. VDS er for evig helten min, etter CL-finalen. Det eneste som har fått meg i knestående med tårene trillende på mange år er redningen hans :)

edit:

All-time som jeg har sett må det bli noe lignende dette.

1. Solskjær

2. Beckham/Keane/Schmeichel (ops)

3. Sheringham/Cole (ops, dette var umulig)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
1. Giggs - Mestspillende gjennom tidene. En fantastisk spiller gjennom hver eneste sesong

2. Scholes - Hvem er det som ikke liker Scholes? Herlig tenningsnivå, og en utrolig midtbanespiller

3. Evra - Røverkjøp. Spiller akkurat slik en back skal. Offensivt og glitrende

De to på topp bankers også hos meg og jeg er veldig fristet til å si Neville på den siste plassen :)

Skulle jeg derimot laget en liste over tidenes Unitedspillere (som jeg faktisk har sett), ville listen sett cirka slik ut:

1. Solskjær - Klubbmoral går foran alt. Som nordmann har han alltid en spesiell plass i mitt hjerte

2. Keane - Verdens beste kaptein.

3. Cantona/Schmeichel - Noen vil kanskje si at det er et enkelt valg. Men den store dansken var verdens beste keeper over flere sesonger. At Cantona var en av verdens spillere gjør ikke saken lett, og derfor blir det slik.

Nesten samme liste som deg bare litt rokkeringer :)

Giggs

Keane

Cantona

Lenke til kommentar

Oi, der fikk jeg mange å svare :) Hegland, very funny, hehe.

CCola, med bare 3 plasser er det utrolig vanskelig å få inn Evra men han er vel der oppe han og. Hadde bare ikke lyst å ha mange "/" :)

EDIT:

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6619677

Jaja, er ihvertfall ikke dårlige nyheter at han er bare tvilsom til nærmeste kampen. Da går det vel greit med han. Nå får Berba + Tevez vise oss at de kan også spille sammen :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...