Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake.

vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe 30min (ivaffal den tempo de spiller på)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake.

vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe  30min (ivaffal den tempo de spiller på)

8147867[/snapback]

du mener 3 games (eller-hva-faen-det-heter-i-allefall-ikke-set)?

er kampen ferdig dersom hun andre vinner dette setet?

Endret av Darx
Lenke til kommentar

trur ikke det er englsh time det stof 20:45 i avisa.

jævla tennis. noen steder jeg kan få sende et sinna klage brev? hvem faen bryr seg om tennis da det er fotball. er pool suporter men ville sett den kampe. gleda meg helt siden jeg så de skulle spille den.

Lenke til kommentar

vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe  30min (ivaffal den tempo de spiller på)

8147867[/snapback]

du mener 3 games?

er kampen ferdig dersom hun andre vinner dette setet?

8147888[/snapback]

beklager, stemmer.. 3 games, jeg er så forbannet at jeg ikek tenker over hva jeg skriver. jeg vil tro de er ferdig hvis en av dem vinner dette settet.

kvinner spiller som regel 3 set, men nå heier jeg på Vera siden, hun har nærmest vei til å vinne

Lenke til kommentar
Dere kan se kampen live på bbc.com

8147919[/snapback]

Står bare og loader her, så står det jo også: "Live BBC Three coverage of the Uefa celebration match (UK users only)."

Tragedie av Eurosport altså.. :no:

8147932[/snapback]

Funker bra her :)

Lenke til kommentar

heia ZVO! (hvem det nå enn måtte være)

liverpoolsupporter som vil se kampen

Edit: ja det blir reprise. et av lagene har allerede scoret så regner med de har startet da (vil ikke røpe hvem som scorte)

Endret av Darx
Lenke til kommentar

liverpoolsupporter som vil se kampen

Edit: ja det blir reprise. et av lagene har allerede scoret så regner med de har startet da (vil ikke røpe hvem som scorte)

8147949[/snapback]

ja noe i mo av jeg vil se? er morsomt og se + det er 4 lfc spillere med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...