Ohny Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake. vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe 30min (ivaffal den tempo de spiller på) Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake. vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe 30min (ivaffal den tempo de spiller på) 8147867[/snapback] du mener 3 games (eller-hva-faen-det-heter-i-allefall-ikke-set)? er kampen ferdig dersom hun andre vinner dette setet? Endret 13. mars 2007 av Darx Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 trur ikke det er englsh time det stof 20:45 i avisa. jævla tennis. noen steder jeg kan få sende et sinna klage brev? hvem faen bryr seg om tennis da det er fotball. er pool suporter men ville sett den kampe. gleda meg helt siden jeg så de skulle spille den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Dere kan se kampen live på bbc.com Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake. vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe 30min (ivaffal den tempo de spiller på) 8147867[/snapback] du mener 3 games? er kampen ferdig dersom hun andre vinner dette setet? 8147888[/snapback] beklager, stemmer.. 3 games, jeg er så forbannet at jeg ikek tenker over hva jeg skriver. jeg vil tro de er ferdig hvis en av dem vinner dette settet. kvinner spiller som regel 3 set, men nå heier jeg på Vera siden, hun har nærmest vei til å vinne Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Dere kan se kampen live på bbc.com 8147919[/snapback] Står bare og loader her, så står det jo også: "Live BBC Three coverage of the Uefa celebration match (UK users only)." Tragedie av Eurosport altså.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Dere kan se kampen live på bbc.com 8147919[/snapback] Står bare og loader her, så står det jo også: "Live BBC Three coverage of the Uefa celebration match (UK users only)." Tragedie av Eurosport altså.. 8147932[/snapback] Funker bra her Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Dette var faen meg rævva! Nå hadde jeg gleda meg i hele føkkings dag for å se kampen, og så viser de _tennis_!? Helvette heller! Blir det reprise på oss nå da eller? Siden kampen er godt igang osv.. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) heia ZVO! (hvem det nå enn måtte være) liverpoolsupporter som vil se kampen Edit: ja det blir reprise. et av lagene har allerede scoret så regner med de har startet da (vil ikke røpe hvem som scorte) Endret 13. mars 2007 av Darx Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 liverpoolsupporter som vil se kampen Edit: ja det blir reprise. et av lagene har allerede scoret så regner med de har startet da (vil ikke røpe hvem som scorte) 8147949[/snapback] ja noe i mo av jeg vil se? er morsomt og se + det er 4 lfc spillere med Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) til de som vil vite det. så legger jeg ut spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2-0 wbrown og rooney Endret 13. mars 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 eyh. ikke røp det da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 eyh. ikke røp det da 8147982[/snapback] sorry da:( Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Kampen begynner 2125. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Håper det for Europsports skyld, har allerede sendt en mail (en saklig mail hvor jeg fremhever mine synspunkter på en høflig og konstruktiv måte), men hvem vet hva jeg kan finne på når jeg ikke får sett United Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 ja for all del vis repriser av tennisen med musikk til Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Tenk om de hadde kutta ut siste delen av fotballkampen for en tenniskamp da, hadde dere likt det? Tennis har også mange fans i Norge, la dem spille ferdig så kommer nok fotball på ganske kvikkt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Verste er at de presterer å sende et tonn reklame i mellom også.. Greit nok at de trenger det, men hallo.. Nå starter det! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Nå begynner kampen:D Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 glitrende kommentator: "solskjær, som ikke sitter på benken av en eller annen grunn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå