Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake.

 

vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe 30min (ivaffal den tempo de spiller på)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake.

 

vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe  30min (ivaffal den tempo de spiller på)

8147867[/snapback]

du mener 3 games (eller-hva-faen-det-heter-i-allefall-ikke-set)?

 

er kampen ferdig dersom hun andre vinner dette setet?

Endret av Darx
Lenke til kommentar
håper jaggu Vera spiller nå ass, hun leder med 3 sett... 3 til så er hun vinneren, hvis Maria kommer tilbake... da må vi sitte å se den lille gule dritt ballen sprette frem og tilbake.

 

vanskelig å si hvor lang tid det tar nå, som sagt hvis Vera vinner de 3 siste. vil jeg tippe  30min (ivaffal den tempo de spiller på)

8147867[/snapback]

du mener 3 games?

 

er kampen ferdig dersom hun andre vinner dette setet?

8147888[/snapback]

 

beklager, stemmer.. 3 games, jeg er så forbannet at jeg ikek tenker over hva jeg skriver. jeg vil tro de er ferdig hvis en av dem vinner dette settet.

 

kvinner spiller som regel 3 set, men nå heier jeg på Vera siden, hun har nærmest vei til å vinne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...