Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og Giallo, altså, O'shea er virkelig favorittspilleren din i Utd? Cred til deg Jupp, han er nok det, men det har ingenting med spillet å gjøre, bortsett fra å senke Pool og stå i mål mot Tottenham. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Redigert bort av "personlige årsaker" Ja, Ronaldo var tull. Muligens jeg hadde valgt Vidic Endret 2. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Vurderte han sterkt der jeg skrev Rio. Men Rio får pga. personligheten. Herlig fyr. EDIT: Dette leste jeg om O'shea på Redcafe. "I actually feel that O'Shea is one of our most valuable players, not in terms of quality or price, but for what he offers. I can't think of another player in the Premier League that is mature enough to say, I'm still a player for one of the best teams in the world even if I'll only make an appearance in about 1/3 of the matches. He could go and play for a mid-table side and be in the first team almost every week, but he doesn't because he loves the club. I'd be willing to bet that O'Shea is first on the subs bench every game for what he offers. If you need a replacement Right Back, he'll do it. If you need a replacement Centre Back, he'll do it. If you need a replacement Left Back, he'll do it. If you need a replacement Midfielder, he'll do it. Hell, he'll even step up and try his best at Striker or Goalkeeper if he has to. He'll do whatever is needed for the team, and he is good enough and experienced enough to be trusted in any of those roles. Why the hell would we want to get rid of him?" Herlig og sant Endret 2. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Favoritter: 1. Anderson 2. Rafael 3. Michael Carrick Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Favoritter: 1. Anderson 2. Rafael 3. Michael Carrick Hadde du sagt Rafael 48 timer siden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Favoritter: 1. Anderson 2. Rafael 3. Michael Carrick Hadde du sagt Rafael 48 timer siden? Ja, har fått sansen for han Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Altså, svaret på spørsmålet var egentlig nei Hehe, men neida, jeg tenkte mer på en permenant-aktig liste men det går greit det Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Favoritter: 1. Anderson 2. Rafael 3. Michael Carrick Hadde du sagt Rafael 48 timer siden? Ja, har fått sansen for han Cuz he knows how to sambo? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Favoritter: 1. Anderson 2. Rafael 3. Michael Carrick Hadde du sagt Rafael 48 timer siden? Ja, har fått sansen for han Cuz he knows how to sambo? Samba? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er sikkert drøyt kjedelig, men: 1. Paul Scholes 2. Wes Brown 3. Ryan Giggs Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Litt humor i de sene nattetimer! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Litt humor i de sene nattetimer! Siden Sony drepte tråden så tar jeg natta. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er sikkert drøyt kjedelig, men: 1. Paul Scholes 2. Wes Brown 3. Ryan Giggs AAAH Scholesy How can that be boring man? Litt humor i de sene nattetimer! [/url] hahahaha Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dagens. Lo så jeg fikk tårer i øyene :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 <40k? Wow, har du link til den? Det er den boka det var bilder av Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 <40k? Wow, har du link til den? Det er den boka det var bilder av Fikk det med meg ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva i helvete. Her har jeg spilt Guitar Hero i tre timer, så er det plutselig fem nye sider med stoff her? Merkes at folk har høstferie ja, hehe. Favorittspillere: 1. Rooney 2. Scholes 3. Neville / Carrick / Rio Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Nå har jeg sendt en mail til Amazon: --------------- Hi. For some time now I have been looking for a book. It is Keane: The Autobiography. This book made a riot in the the world of football and Keane had to change some parts of the book. What I am looking for is the original book before the book was changed. I see there are some copies in the used section but it is difficult to know if it is the original book that is beeing sold. Can you help me find the original book. I can pay an extra fee for the edition. --------------- Mod: jeg mener ikke dette er off topic Og jeg har bestilt Lou Macari sin bok Men nå er det seriøst natta på meg. Panna er temmelig nær tastaturet nå. God natt Endret 2. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva i helvete. Her har jeg spilt Guitar Hero i tre timer, så er det plutselig fem nye sider med stoff her? Merkes at folk har høstferie ja, hehe. Favorittspillere: 1. Rooney 2. Scholes 3. Neville / Carrick / Rio Ey, nesten samme, men Scholesy vil alltid være først for meg! Vanskelig å velge mellom 3 spillere der ja på slutten Må nesten velge for å gjøre ferdig oppgaven Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Nå har jeg sendt en mail til Amazon:--------------- Hi. For some time now I have been looking for a book. It is Keane: The Autobiography. This book made a riot in the the world of football and Keane had to change some parts of the book. What I am looking for is the original book before the book was changed. I see there are some copies in the used section but it is difficult to know if it is the original book that is beeing sold. Can you help me find the original book. I can pay an extra fee for the edition. --------------- Mod: jeg mener ikke dette er opp topic Og jeg har bestilt Lou Macari sin bok Men nå er det seriøst natta på meg. Panna er temmelig nær tastaturet nå. God natt Haha nice. Håper du får hyggelig svar fra de. Men god natt ja EDIT: de to postene skulle være sammen, hmm Endret 2. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå