Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Domenech er en så stor idiot at det er helt utrolig. Hvordan det er mulig å utelukke en spiller av David Trezeguets kaliber er helt sinnsykt. Sinnsykt! Det finnes svært få spillere med de avslutningsegenskapene som Trezeguet besitter. Van Nistelrooy er èn selv om han ikke kan måle seg på volley. Der er Trezeguet unik i verden.

Når det gjelder Mexes, så må han være en av de mest undervurerte forsvarsspillerene i verden. Når Ferguson snakker om at takling er kunst burde han sannelig ha fått øynene opp for franskmannen, for bedre taklinger finner du ikke på en fotballbane.

Edit: Altid morsomt å sparke de som ligger nede (på tabellen). Vi får håpe Gaymberbatov har noe å bidra med i diskusjonen. :thumbs:

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Domenech er en så stor idiot at det er helt utrolig. Hvordan det er mulig å utelukke en spiller av David Trezeguets kaliber er helt sinnsykt. Sinnsykt! Det finnes svært få spillere med de avslutningsegenskapene som Trezeguet besitter. Van Nistelrooy er èn selv om han ikke kan måle seg på volley. Der er Trezeguet unik i verden.

Når det gjelder Mexes, så må han være en av de mest undervurerte forsvarsspillerene i verden. Når Ferguson snakker om at takling er kunst burde han sannelig ha fått øynene opp for franskmannen, for bedre taklinger finner du ikke på en fotballbane.

The Juventini show's Teeth. :p

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg uenig der. Mye av det du sier er sant. Men vil påstå at Rio - Vidic trenger ikke en Mexes ;)

Halla gutters, da var jeg tilbake etter NOK en ferie. Modsa her hater meg :( Advarselsnivået mitt begynner å få et alvorlig høyt blodtrykk og kolesterolverdier.

Jeg fikk også Game, men denne var litt spesiell siden det var mildt sagt merkelig. Du må passe deg, klarer oss ikke uten deg long term!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...