tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha det var derfor jeg sa det da, jeg vet du misliker Domenech og blir frustrert. Brukte til og med litt fransk å tease enda mer. Men Sono, I like the Gay part Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Domenech er en så stor idiot at det er helt utrolig. Hvordan det er mulig å utelukke en spiller av David Trezeguets kaliber er helt sinnsykt. Sinnsykt! Det finnes svært få spillere med de avslutningsegenskapene som Trezeguet besitter. Van Nistelrooy er èn selv om han ikke kan måle seg på volley. Der er Trezeguet unik i verden. Når det gjelder Mexes, så må han være en av de mest undervurerte forsvarsspillerene i verden. Når Ferguson snakker om at takling er kunst burde han sannelig ha fått øynene opp for franskmannen, for bedre taklinger finner du ikke på en fotballbane. Edit: Altid morsomt å sparke de som ligger nede (på tabellen). Vi får håpe Gaymberbatov har noe å bidra med i diskusjonen. Endret 2. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Domenech er en så stor idiot at det er helt utrolig. Hvordan det er mulig å utelukke en spiller av David Trezeguets kaliber er helt sinnsykt. Sinnsykt! Det finnes svært få spillere med de avslutningsegenskapene som Trezeguet besitter. Van Nistelrooy er èn selv om han ikke kan måle seg på volley. Der er Trezeguet unik i verden. Når det gjelder Mexes, så må han være en av de mest undervurerte forsvarsspillerene i verden. Når Ferguson snakker om at takling er kunst burde han sannelig ha fått øynene opp for franskmannen, for bedre taklinger finner du ikke på en fotballbane. The Juventini show's Teeth. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Halla gutters, da var jeg tilbake etter NOK en ferie. Modsa her hater meg Advarselsnivået mitt begynner å få et alvorlig høyt blodtrykk og kolesterolverdier. Gaymberbatov? Excuse me mister, den var ufin. Endret 2. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan ikke si meg uenig der. Mye av det du sier er sant. Men vil påstå at Rio - Vidic trenger ikke en Mexes Halla gutters, da var jeg tilbake etter NOK en ferie. Modsa her hater meg Advarselsnivået mitt begynner å få et alvorlig høyt blodtrykk og kolesterolverdier. Jeg fikk også Game, men denne var litt spesiell siden det var mildt sagt merkelig. Du må passe deg, klarer oss ikke uten deg long term! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Halla gutters, da var jeg tilbake etter NOK en ferie. Modsa her hater meg Advarselsnivået mitt begynner å få et alvorlig høyt blodtrykk og kolesterolverdier. Da er det bare å begynne å spise Vita hjertego. Good to have you back. :O Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Halla gutters, da var jeg tilbake etter NOK en ferie. Modsa her hater meg Advarselsnivået mitt begynner å få et alvorlig høyt blodtrykk og kolesterolverdier. Hvem var det som IKKE fikk ferie i går? :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan ikke si meg uenig der. Mye av det du sier er sant. Men vil påstå at Rio - Vidic trenger ikke en Mexes Fat kid'n Vidic og den tidligere fyren med rastafletter kan ikke mål seg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så sant Points, så sant. Hvorfor har ikke Raste vært her da? Fikk han noe verre enn oss? Noen som vet om det er offisielt at det ikke var noe seriøst for Rooney? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når du er så plugg som Rooney er det merkelig at det i det hele tatt går an å bli skadet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva er deres 3 favorittspillere i Utd? (Personligheten, Lojalitet, Kvalitet, Forestillinger) I riktig rekkefølge. Si bare 3, ikke alternativer eller noe! Kan bli gøy å se 1. Scholes 2. Rooney 3. Evra Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Our Man, Johnny (O'Shea). 2. Anderson. 3. Rooney. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 - Evra - Ferdinand - Ronaldo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ingen Berbatov...jøss O.O Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 - Ronaldo Haha! Ræsty er ikke i tråden til å kommentere den Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Du tilgir fort altså? (Til Gameboytoy) Edit: Kom noen poster imellom. Posta navn... Endret 2. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ingen Berbatov...jøss O.O Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva var poenget Game? Og Giallo, altså, O'shea er virkelig favorittspilleren din i Utd? Cred til deg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 1. Michael 2. Aaron 3. Francis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ingen Berbatov...jøss O.O Haha dobbelreagering 1. Michael2. Aaron 3. Francis Kanskje jeg burde ventet med det spørsmålet til i morgen. Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå