tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror Limbsey quota feil person der gitt. Har jeg det? de snakket om Fletcher og verdensklasse. Men så er det snart leggetid. For å være ærlig så er jeg skikkelig uggen i hodet i kveld. 10 timer med temmelig hardt fysisk arbeid i dag. Ting kan kanskje gå litt i hytt og pine. Dere får vise litt tolmodighet med gamlefar akurat nå. Ok du får fortelle meg mer om bøkene du har lest/anbefaler i morgen. Har lyst å lese et par ihvertfall så det hadde vært greit! God natt ja Giallorossi, tror det var bare for å utvide så ja, ser ikke noe feil. Pirkete du var da! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) http://www.amazon.co.uk/Football-My-Life-L...i/dp/059306108X Enkelt og greit det beste stedet å skaffe det. Under 200 kr. så du slipper toll og alt Andre bøker vet jeg ikke om. Hvilke biografi har du lest? Keane, Rooney osv.? Si hvilke du anbefaler da, har ikke lest så mye selv Har ikke lest Roony sin enda. Liker best å lese dem et stykke ut i karrieren. Føler de blir litt bedre da. De jeg har lest er Ferguson, Beckham, Keane, Tony Adams og Bryan Robson Jeg har bestilt lite fra utlandet men skal seriøst vurdere det nå. Det er så mye jeg ønsker å lese. Det må da også være noen skikkelig gode bøker om Manchester United der. Jeg har virkelig lyst på den store boka til Manchester United men den koster 40000 Hvis dere vil hjelpe meg med en ting så gir jeg mye for den orginale boken til Keane. Den før rettsaken, før han måtte pakke Håland saken inn i bummul. Endret 2. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Giallorossi, tror det var bare for å utvide så ja, ser ikke noe feil. Pirkete du var da! Jupp, jeg er en perfeksjonist (Not) Angeånde skadesituasjonene til Unitede, så er jeg ikke så altfor bekymret, vi har utrolig god dekning på de fleste plassene, omtrent dobbeldekning på vær plassn (Bortsett fra stopperplassene) Har sett verre før (Host: Roma) Edit: Og bøker, det er virkelig noe som ikke er for meg gitt, flere hundre sider hvorav halvparten er satt sammen av halvforklarende ord passer meg ikke. Endret 2. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har et par av dem i bokhylla. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har et par av dem i bokhylla. Hvor bor du? Jeg kommer en tur jeg, med brekkjern Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pique var btw veldig veldig dårlig i dag for Barca av det jeg så. Han stresser skikkelig med ballkontroll, og klarerer ofte bare som da gir vekk ballen. Puyol slappet han på rompen en gang og sa Vamos en gang ganske klart! OK Limber, har ihvertfall lyst å lese Becks, Fergie og Keane (har lest før men hos en venn altfor lenge siden) så det skal jeg prøve å finne. 40k? Wow, har du link til den? Og det hadde vært gøy å lese en litt uncensored versjon av Keane sin kan jeg tenke meg ja. Tviler noen her har den da, litt bedre å lete rundt på RedCafe på sånt. Og Amazon er veldig sikre å bestille fra, spesielt .co.uk da det ikke er så lang leveringstid heller. Har bestilt fra der minst 50 ganger, og aldri hatt et eneste problem! Og den Lou Macari boken var også in stock, så da blir det ikke vanskelig å få snarest som mulig heller. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal dere ha en spiller i verdensklasse burde dere finsikte dere litt inn på Alessandro Del Piero i Juventus. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har et par av dem i bokhylla. Hvor bor du? Jeg kommer en tur jeg, med brekkjern Bare prøv deg. Slår deg i hjel med Opusen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvor bor du? Jeg kommer en tur jeg, med brekkjern Hihi Skal dere ha en spiller i verdensklasse burde dere finsikte dere litt inn på Alessandro Del Piero i Juventus. Trenger vel ikke han nei Men ellers takk! Bare prøv deg. Slår deg i hjel med Opusen. Haha. Forsiktig nå Points, du vet som kan skje veldig snart Endret 2. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pique var btw veldig veldig dårlig i dag for Barca av det jeg så. Han stresser skikkelig med ballkontroll, og klarerer ofte bare som da gir vekk ballen. Pique spilte også noe lignende under La liga kampen for Barca denne helgen. Var utrolig uklok i sine valg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Shit, står en gammel mann med rullator og brekkjern utafor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pique var btw veldig veldig dårlig i dag for Barca av det jeg så. Han stresser skikkelig med ballkontroll, og klarerer ofte bare som da gir vekk ballen. Pique spilte også noe lignende under La liga kampen for Barca denne helgen. Var utrolig uklok i sine valg. Ja. Tør jeg påstå at PL var bedre for han enn La Liga? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pique var btw veldig veldig dårlig i dag for Barca av det jeg så. Han stresser skikkelig med ballkontroll, og klarerer ofte bare som da gir vekk ballen. Pique spilte også noe lignende under La liga kampen for Barca denne helgen. Var utrolig uklok i sine valg. Ja. Tør jeg påstå at PL var bedre for han enn La Liga? Tja, Time will Show, jeg tror La Liga passer han bedre over lengden. Men det virker som han har "vendt" seg til PL-spillet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm. Jaja, han er ihvertfall ikke relevant for oss lengre; om det er positivt vet jeg ikke. Uansett, når du først nevner det som har vi faktisk ikke så mye backup i midtforsvar. Men Evans har jo vært helt grei når han har fått vist seg. Også kan Brown spille der (men virker som Fergie prøver å unngå akkurat dette). Noen andre som føler seg virkelig synd for Brown? Vært fast så lenge, også når Neville er tilbake blir han bare kastet på benken. OGSÅ når Neville først ikke er med i troppen i en bortekamp i CL, så starter ungtalent mens han råtner på benken. Ja, jeg vet Fergie knows, men Browny fortjener bedre. Hvis han ikke starter på lørdag, er jeg bekymret at vi ikke får se den samme Brown som i fjor igjen. (i toppform) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror Browny var klar over dette når han underskrev for oss Men han råtner nok ikke på benken skal du se, jeg tror heller Neville kommer til å få problemer med å komme seg tilbake på et skikkelig nivå. Men vi har dårlig dekning på Stopperplassene, i fjor sleit vi helt på slutten av sesongen da Vidic fikk seg en smell, da Steppet vell teskjorta Pique inn, nå er han nesten bare "byttet" ut mot Evans. Synes vi trenger en spiller til der, som virkelig tåler å slite benken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm. Kanskje, men jeg tviler vi kjøper inn noe mer. Noen forslag da siden du syns vi gjør det? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm. Kanskje, men jeg tviler vi kjøper inn noe mer. Noen forslag da siden du syns vi gjør det? P. Mexes - Oi, nei han vil vist ikke han - I Love to tease Nei, jeg har i bunn og grunn ikke forslag. På en annen måte, hvis en ny stopper kommer inn, blir nok Evans nedprioritert, det vil jeg jo ikke skal skje. Så det ene argumentet tar det andre, kanskje like greit å bare skippe hele "greia" :O Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jess og da er vi enige og kan slutte å snakke om det. Jeez. Mexes suger, får ikke spille for Frankrike en gang. JE love to tease Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må si meg enig med Gayallorossi. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jess og da er vi enige og kan slutte å snakke om det. Jeez. Mexes suger, får ikke spille for Frankrike en gang. JE love to tease Muligens fordi Domenech er en totalt ubrukelig manager for det franske landslaget. Sono-juventino kan bekrefte dette med Trezy. Mexes is our man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå