Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ey, når jeg først så det innlegget tenkte jeg på Hewitt. :p

Fordi han skriver mer en 10 ord i HVERT ENESTE INNLEGG? Du har jo 50+ posts hver eneste dag, med ikke et snev av intellekt. Ikke misforstå meg, du kan sikkert mye, men du skriver bare bull :p

Bah, måtte bare..^^

Over til topic; Ja, synd med Scholes, men dere burde være "klare" for det. Scholes er en gammel mann i fotballverdenen, og har ikke mange årene igjen. Det var jo synd at han ble skadet mitt i all annen faenskap, men men. Dere har nok egentlig nok håp for fremtiden. Carrick - som viser seg som en fremtidens kaptein blir nok enda bedre, mens Fletcher og Anderson er begge ung og lovende. Men hva hvis Scholes blir borte neste sesong? Da blir det kjøping?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi han skriver mer en 10 ord i HVERT ENESTE INNLEGG? Du har jo 50+ posts hver eneste dag, med ikke et snev av intellekt. Ikke misforstå meg, du kan sikkert mye, men du skriver bare bull :p

Bah, måtte bare..^^

Over til topic; Ja, synd med Scholes, men dere burde være "klare" for det. Scholes er en gammel mann i fotballverdenen, og har ikke mange årene igjen. Det var jo synd at han ble skadet mitt i all annen faenskap, men men. Dere har nok egentlig nok håp for fremtiden. Carrick - som viser seg som en fremtidens kaptein blir nok enda bedre, mens Fletcher og Anderson er begge ung og lovende. Men hva hvis Scholes blir borte neste sesong? Da blir det kjøping?

Vi er absolutt klare for en skadet Scholes, men ikke for en skadet Scholes, en skadet Carrick og en småskadet Hargreaves.

Det er tre midtbanespillere i verdensklasse som er ute med skade der... da har vi bare to igjen, stakkars oss.

På sentral midtbane, selvsagt.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Uansett, liten betydning. :)

Haha good timing rett etter CCola skriver det.

Har utrolig lyst å gå på OT denne sesongen men klarer ikke å velge hva slags kamp jeg vil på. Har vært to ganger, en gang i PL mot B'burn da vi vant 4-1 etter å ligge 0-1 under etter 60 min, og en gang mot Arsenal i FA Cupen i fjor da vi var absolutt fantastiske og banket de 4-0 (uten Ronaldo, vel å merke :)). Så blir nesten vanskelig å velge neste motstander. Kanskje CL? Men de er litt vanskeligere å lage plass til siden de er midt i ukene, foretrekker vanlig helgkamper. Forslag? :)

Lenke til kommentar

Bah, måtte bare..^^

Vi er absolutt klare for en skadet Scholes, men ikke for en skadet Scholes, en skadet Carrick og en småskadet Hargreaves.

Det er tre midtbanespillere i verdensklasse som er ute med skade der... da har vi bare to igjen, stakkars oss.

Midtbanen har fått kjenne det nå ja

Lenke til kommentar

Tehe, du må ikke legge skjul på hva du mener om meg (utennom for mods'a da) :p

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal legge inn et svært innlegg om hvordan kampen var, med mindre noen spesifikt ber om det. De fleste som er aktive i tråden har som regel sett den evt kampen.

Når Hewitt er på pub og ser en Pool kamp, tipper jeg han står der med et godt glass cognac og "konverserer" og "filosofere" med andre om hvordan diverse situasjoner (I kampen). :p

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke derfor jeg skrev det innlegget for eksempel. Skriver ikke referat, men mer meninger om situasjonen og hvordan vi skal gå fram. Og de gode moments fra kampene som er gøye å gå bak til. Uansett, smak og behag. Det om Hewitt var kanskje litt å ta i da! Nesten som å snakke om fifa :glare:

Lenke til kommentar

Hargreaves hadde jeg glemt ja. Tjæ, ok, dere er "berget", og i fremtiden. Selvom jeg ikke skjønner al hypen rundt Hargreaves.

Og det er litt morsomt at du kaller Anderson og Fletcher for verdensklasse. Spesielt når vi (LFC-fan) nevner verdensklasse i noen som helst semmenheng. :)

Lenke til kommentar

Hargreaves hadde jeg glemt ja. Tjæ, ok, dere er "berget", og i fremtiden. Selvom jeg ikke skjønner al hypen rundt Hargreaves.

Og det er litt morsomt at du kaller Anderson og Fletcher for verdensklasse. Spesielt når vi (LFC-fan) nevner verdensklasse i noen som helst semmenheng. :)

Anderson blir vel sjeldent nevnt som verdensklasse, men en som har potensialet til å bli det.

Fltecher har jeg aldri sett blitt nevnt som verdensklasse heller, han er gud fra bunnen av fordi han er en djevel - det er det eneste, hvis ikke han hadde vært det hadde han nok vært på vei ut av Old Traf.

Lenke til kommentar

Fletcher og Anderson er ikke verdensklasse, ihvertfall ikke enda. Men når noen er kåret som Englands beste spilleren i VM 2006 osv. så tror vi kan kalle de for det for de. Selvom jeg vet at det er mye mer enn det, men viser bare eksempel. Men ja, er kanskje litt vanskelig med akkurat Hargreaves pga. skade. Veldig synd.

Lenke til kommentar
hvis ikke han hadde vært det hadde han nok vært på vei ut av Old Traf.

Hysj din flakse Roma-supporter :p

Men nei, seriøst, syns ikke det. Han har aldri hatt altfor dårlige perioder for å være på vei ut, heller spilt ovveraskende bra mot de store lag som du sikkert har merket selv.

Lenke til kommentar

Ok, kanskje jeg tok litt i, men Anderson og Fletch er ekstremt habile spillere. Anderson har potensialet til å bli ypperste verdensklasse og Fletch har vært en av de beste spillerne våre så langt denne sesongen. Anderson er verdensklasse på sitt beste, det vil jeg faktisk påstå.

Enhver spiller som kommer inn på førstelaget til United (eller hvilken som helst toppklubb) fortjener litt kudos.

Lenke til kommentar
Hysj din flakse Roma-supporter :p

Men nei, seriøst, syns ikke det. Han har aldri hatt altfor dårlige perioder for å være på vei ut, heller spilt ovveraskende bra mot de store lag som du sikkert har merket selv.

Watch out, dobbel post :p

Lurer egentlig om United kjøper noe under Vinter-vinduet. :hmm:

Lenke til kommentar

Kleberson? Djemba-Djemba? (Spesielt sistnevnte) Jeg syns ikke de fortjener kudos bare for å komme inn, da det er andre grunner som at vi ikke hadde nok backup når det var skade osv. Jeg vet hva du prøver å si, men blir litt for lett å påstå.

Lurer egentlig om United kjøper noe under Vinter-vinduet. :hmm:

Vi trenger faktisk ikke noe som helst nå, så blir veldig overrasket om det skjer.

Lenke til kommentar
Fletcher og Anderson er ikke verdensklasse, ihvertfall ikke enda. Men når noen er kåret som Englands beste spilleren i VM 2006 osv. så tror vi kan kalle de for det for de. Selvom jeg vet at det er mye mer enn det, men viser bare eksempel. Men ja, er kanskje litt vanskelig med akkurat Hargreaves pga. skade. Veldig synd.

Verdensklasse er store ord. Fletcher er ikke verdensklasse og det er heller ikke Anderson, men Fletcher har spilt veldig bra denne sesongen.

En helt annen ting: Jeg er på jakt etter Lou Macari sin bok. Er det mulig å få tak i den i dag? Gjerne andre gode bøker som omhandler Manchester Unted

Lenke til kommentar
Tror Limbsey quota feil person der gitt. :p

Har jeg det? de snakket om Fletcher og verdensklasse.

Men så er det snart leggetid. For å være ærlig så er jeg skikkelig uggen i hodet i kveld. 10 timer med temmelig hardt fysisk arbeid i dag. Ting kan kanskje gå litt i hytt og pine.

Dere får vise litt tolmodighet med gamlefar akurat nå.

Lenke til kommentar
Tror Limbsey quota feil person der gitt. :p

Har jeg det? de snakket om Fletcher og verdensklasse.

Men så er det snart leggetid. For å være ærlig så er jeg skikkelig uggen i hodet i kveld. 10 timer med temmelig hardt fysisk arbeid i dag. Ting kan kanskje gå litt i hytt og pine.

Dere får vise litt tolmodighet med gamlefar akurat nå.

Virket som om du motsa den du quotet, men Tc47 mente jo at Anderson og/eller Fletcher ikke var i Verdensklasse, altså han var enig med deg. Men kan hende du bare mente for å bekrefte det. :)

God night old pap's :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...