Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bra, dette kan bli litt for mange uker. Når han er tilbake så er det nesten jul så bruker han vel en månde på å komme igang igjen. Men det jo være bra å få en fryktelig spillesugen Scholes tilbake når kampene starter å bli viktige.

Skadesmell for Scholes

OPPDATERT Midtbaneterrier Paul Scholes kan miste inntil ti uker med spill etter at det nå er konstatert at han pådro seg leddbåndskader i det høyre kneet under tirsdagens Champions League-møte med Aalborg.

Lenke til kommentar
Ikke bra, dette kan bli litt for mange uker. Når han er tilbake så er det nesten jul så bruker han vel en månde på å komme igang igjen. Men det jo være bra å få en fryktelig spillesugen Scholes tilbake når kampene starter å bli viktige.

Skadesmell for Scholes

OPPDATERT Midtbaneterrier Paul Scholes kan miste inntil ti uker med spill etter at det nå er konstatert at han pådro seg leddbåndskader i det høyre kneet under tirsdagens Champions League-møte med Aalborg.

Utrolig synn. Merkelig at det ikke ble slått hardere ned på den taklinga i går, en klar ettersleng AaB-spilleren gjorde. Mulig dommeren ikke så det. En slik skade i den aldrene er ikke bra å få, håper han har en speed-recovery.

Lenke til kommentar

Er det for barnslig av en gammel Manchester United supporter å vurdere å kjøpe gamle fotballkort ?

Fant en fin samling på qxl med blandt andre Lou Macari. Lærte en god del om han også. At han har en manager karriere med lag som Celtic, Bermingham og West Ham. Hans fulle navn er også Luigi Macari

Veldig synd med Scholes. Han har vert knallgod til nå, men alt er ikke bare galt. Han er tilbake tidlig i desember og er kanskje skikkelig spillesugen foran juleprogrammet.

Nå fremover får Fletcher mye spilletid og han har vist stabilt god fotball i det siste. Fyren har til og med vert målfarlig. Det er en helt ny side av han. Hørte rykter om at Fergie har sagt til han at han burde komme seg inn i boksen oftere. Manageren har kanskje sett et potensiale for avslutninger fra kort hold.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Er det for barnslig av en gammel Manchester United supporter å vurdere å kjøpe gamle fotballkort ?

Fant en fin samling på qxl med blandt andre Lou Macari. Lærte en god del om han også. At han har en manager karriere med lag som Celtic, Bermingham og West Ham. Hans fulle navn er også Luigi Macari

Avgjorde også en FA-cup finale mot Everton (?) i slutten av 70-årene/begynnelsen av 80-årene, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Avgjorde også en FA-cup finale mot Everton (?) i slutten av 70-årene/begynnelsen av 80-årene, om jeg ikke husker feil.

77 mot Liverpool.

Hadde Liverpool vunnet den kampen, hadde de vunnet The Treble. Den kampen svir fortsatt for gamle scousere :)

Lenke til kommentar

Dette burde alle Manchester United fans vite. Vi hindret Liverpool å ta the treble ved å slå dem 2-1 i den kampen. Stuart Pearson scåret vårt første og det andre måldet ble vel gitt til Bryan Greenoff men det var Lou Macari som skjøt i Greenoff og i mål.

Vi kan også ta med at Liverpool skaffet seg en del skotter på den tiden og Skottland hadde veldig mange gode spillere. Liverpool skaffa seg spillere som Souness, Keegan, Daglish og ville også ha Lou Macari, men han kom til oss og var en av våre store spillere i et tiår. Han var som sagt veldig inblandet i å hindre Liverpool i å ta the treble.

Gjerne se den. Dette var en annen tid der fa cup var det største trofeet vi hadde realistiske muligheter til å vinne.

Lenke til kommentar

De fleste burde kjenne til Lou Macari. Detaljene får være for spesielt interesserte.

Limbeck er 31 år gammel, da... kanskje det har noe med saken å gjøre.

[/quote

Jeg overdriver nok når jeg sier at man burde vite om det. Men det hadde vert for galt om Liverpool hadde vunnet the treble samme år som jeg vart født. Snakk om dårlig start på livet :)

Ellers liker jeg å grave frem historien. Det er veldig mange diamanter det. Viste dere at Manchester United ble økonomisk reddet av en hund? Sannhet med modifikasjoner men sant.

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake etter en veldig forståelig :hrm: utestengelese. Skal ihvertfall være mye mer seriøs og ikke ha det gøy lenger! :thumbup:

Uansett, som dere vet, så er Paul Scholes min absolutt favorittspiller og å først få høre at han er ute i 6, også opptil 8, også til slutt 10 uker i det minste var rett og slett grusomt. Er ikke så veldig positiv lenger om situasjonen i midtbane siden jeg kan ikke se for meg Hargo komme over problemet med knærne helt heller. Anderson er jo en god spiller, men å ha bare han der og Fletcher (som har vært veldig god så langt) er jo ikke bra nok. Hadde vi hatt Carrick tilgjengelig veldig snart, så hadde situasjonen vært noe annet (som i fjor når Scholesy ble skadet, da kom Carrick tilbake en uke senere etter noe).

Jeg er rett og slett knust at Scholes ble skadet i akkurat dette tidspunktet, men vi er United og vi klarer vanligvis å komme over sånt. Jeg er egentlig mest bekymret at vi ikke kommer skikkelig i gang, noe som vi begynte å gjøre i en periode på brua, og litt på Bolton. Ville ikke sagt at vi var skikkelig i gang i går heller, dersom vi skal egentlig vinne den kampen med 5-6 mål; noe som Fergie også kommenterte i dag tror jeg det var. Scholes/Carrick er utrolige viktige for måten vi spiller på, og det er bare å se på mye av spillet fra i fjor og 06/07 sesongen kom fra gode valg og prestasjoner av de. Syns Carrick er mye av grunnen til at vi plutselig begynte å være oppe med Chelsea i 06/07 og han bidrar bare utrolig mye i vår midtbane. Vi ser det mest når han er ute; og det er ingen tvil at vi har sett det i de siste ukene; god eksempel på Anfield. Scholes er ikke mindre viktig, men Carrick har blitt enda viktigere for laget siden han er yngre og klarer å rygge tilbake når det trengs og.

Men, nå snakker jeg litt om de tingene jeg ville snakke om i går og ikke fikk muligheten til. Utrolig digg å se Berba-målx2 i går, spesielt den andre. Hvis dere ser igjen, så er det utrolig digg hvordan Giggs løper til Berba etter han scorer andre målet og peker fingeren på han nesten og man får inntrykk av at han sa noe som "I told you you'll score today" eller noe lignende. Giggsy er en herlig fyr, rett og slett. Hoppet til og med litt på Berba, noe som Berba ikke virket klar for :D Deilig! Og at Rooney er tilbake er digg å se, og jeg tror ikke det var noe seriøst med ankelen. Ikke vil jeg være sjokkert om han stiller opp på Ewood selvom Fergie sier det han er ganske tvilsom til helgen; men det har vi alle hørt før fra the genius of SAF :)

EDIT: Fyller selv bare 17 om 21 dager, men har hørt og vet en del of Lou Macari; mest pga. han er en regular på MUTV som jeg følger med på en del! Visste liksom ikke året den FA Cup finalen var i men husker veldig godt at det var vi som hindrer Pool The Treble den gangen. Det må alle Utd supportere prøve å huske siden det er deilig fakta :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ey, når jeg først så det innlegget tenkte jeg på Hewitt. :p

Men Scholsy er en viktig spiller, spesielt når vi er "dårlig" bemannet grunnet skader på den sentrale midtbanen. :)

Smiler du etter den siste setningen? :confused:

Uansett, ja ble vel mye, men det skjer når man ikke får lov å åpne kjeften i 24 timer. Var mye å si etter skadesituasjonen i går og var vel utrolig unødvendig, og klarer å roe meg ned mer ved å få det ut her og dele frustrasjonen.

Snakk om dårlig start på livet :)

Hehe, Well Said!

Btw: Limbsey - Noob Quoting. :p

Noob Quoting?

tror han siktet til ditt forrige innlegg hvor quotingen ser litt rar ut.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...