Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Arsenal kommer vi aldri til å bli (heldigvis), men jeg er også for at den beste spilleren spiller uannsett alder og fødeland om det betyr at en lokal må bøte med "livet" så skal jeg overleve det. Edit: Foster er den jeg har tro på av de to... Endret 30. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vi kommer aldri til å bli som Arsenal. Vi har en tradisjon for å kjøpe britisk, og det gjør meg veldig stolt. Selvsagt hadde det vært optimalt å ha en hel ellver med bare Salford-gutter, men det går nok ikke Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det hadde vel gått, men vi måtte kanskje ha senket ambisjonene litt for å si det sånn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Reaksjoner på moderering er fjernet fra tråden. For å gi et lite hint, siste uka har dere **** IKKE KLART å prate om united i denne tråden. Dere prater om RÆL dag ut og dag inn. Konsekvensen er blitt at vi tar og gir dere reaksjoner, siden dere ikke har klart å skjerpe dere. Denne tråden er til for unitedprat. Ikke annet. Det er slik tråden fungerer. Om dere ikke slutter med offtopicbajset, så stenges tråden - jeg regner med at INGEN her synes dette høres særlig fint ut (Av oss unitedfans seff). Oppsummert: Reaksjonene og hendelsene har de aktuelle brukerne påført seg selv. Om dere andre ønsker samme reaksjoner, så fortsetter dere med offtopicpjatt og skravl. Om dere ønsker at tråden skal bestå, så går dere tilbake til det som funka helt fint for 1 måned siden - prat om UNITED. Ikke prat om å møtes på byen, ikke prat om fotballspill, ikke prat om idioti. Og jo, en ting til - dere har alle akseptert retningslinjer på dette forumet, for å få lov til å poste her. Disse sier blant annet at om det modereres, så skal dette faktisk ikke diskuteres i tråden! Ta poenget? . Kan vi så diskutere UNITED og BARE UNITED igjen? Jeg vil ihvertfall diskutere laget mitt, og ikke skravle om alt mulig annet. (Send meg gjerne pm om det skulle være synspunkter på det her. Det er også lov å klage. IKKE post i tråden) Endret 1. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tok en liten tur innom Manutd.com nettopp og sjekka litt reserve og akademilaga til United. Når det gjelder talentsatsinga, så er det i det minste heilt klart for meg at United fortsatt satsar knallhardt på britiske talent enda. Det er klart at på grunn av et speidersystem som blir bedre og bedre så vil det komme inn utenlandske talent også, men slik som situasjonen er pr i dag, så trur eg dette heller er med på å øke nivået på talentarbeidet vårt, og vil føre til at dei lokale kanskje må ta seg sjølv litt ekstra i nakken for å nå dit dei vil. Forresten nokon som tør å gjette på slektskapet til Oliver Gill og Reese Brown? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forresten nokon som tør å gjette på slektskapet til Oliver Gill og Reese Brown? De har samme tante, men ellers ingen relasjoner? Bildet tror jeg er av Wes Brown fra 95 eller noe sånt, de gadd bare ikke å ta nytt bildet av broren. Med de nye reglene til uefa om egenproduserte spillere så må det jo bli sånn, men de reglene sier vel egentlig heller ikke hvor i verden man er født, bare man har vært i klubben siden man er xx gammel. Men United har jo stort sett i alle år vært flink til å finne unge talenter, men er jo dessverre få som slår igjennom på laget. Etter Brown, O'Shea og Fletcher så er det ikke mange som har spilt seg til fast plass i troppen og forblitt i klubben over lengre tid, de blir jo som regel solgt eller frigitt etter noen sesonger når man skjønner at de ikke har det som skal til. De to neste som kan hende slår til er jo Campbell når han kommer tilbake og Welbeck... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Welbeck kan nok fort slå til ja. Heilt klart at ein har trua på han i klubben i det minste. Han har vel også gjort det temmelig bra for reservelaget. Spent på Campell. Hadde egentlig håpt vi kunne beholde han denne sesongen i tilfelle vi får skader på dei tre på topp, men dersom han får litt speletid for spurs så kan det vere ei god erfaring for han. Var ikkje mellom dei Brown og Gill eg meinte då.. hehe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Var ikkje mellom dei Brown og Gill eg meinte då.. hehe. Skjønte jo det, men klarte ikke å la være Edit: Hadde egentlig håpt vi kunne beholde han denne sesongen i tilfelle vi får skader på dei tre på topp Vi har jo nå fire på topp, Manucho er spilleklar vet du. Så Campbell hadde blitt et femtevalg denne sesongen uannsett tror jeg, jeg tror også at han kan ha godt av et langt utlån hos en PL klubb så får han enda mer erfaring før han er tilbake hos oss. Endret 1. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var egentlig det eg regna med. men blir spennande å sjå framover. Har prøvd å følge med litt på reservelaget og då kan ein få peikarar på kven som gjer det bra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 De fleste her har vel sikkert fått det med seg. Men jeg blir redd av dette. Scholes blow for Reds Giggs fylte plassen fint i går, og hadde noen frekke passninger, men vi spilte bare mot AAB. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp, ikke gode nyheter. Men det kan være den muligheten Anderson trenger for å komme i gang i år og spille en del kamper på rad. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) *Forresten nokon som tør å gjette på slektskapet til Oliver Gill og Reese Brown? Oliver Gill er sønnen til David Gill. I følge United.no så spekuleres det i at Scholes er ute i 6 til 8 uker med en leddbånds skade. Dette er bare spekulasjoner enda. Endret 1. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Scholes er dessverre ute i ti veker ! ManUtd.com Triste nyheiter og med Carrick ute til 1.november så ser plutselig ikkje situasjonen på sentral midtbane like lys ut lenger. Får håpe Hargreaves kan komme seg såpass at han kan vere eit nokonlunde fast innslag framover. hadde også vore greit om Giggs kan fortsette der han slapp i går. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Eventuelt kjøre Fletcher og Anderson på midten, noe jeg tror kan funke ganske bra. Litt urutinerte men tror det skal gå bra uansett. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det går nok, men samtidig så er det viktig at vi kan rotere og forandre litt på ting dersom ikkje alt går som det skal. Samtidig er Scholes en fantastisk spelar, så det blir spennande å sjå korleis midtbana blir satt opp framover Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det går jo ann å rotere med Giggs, slik vi gjorde i går. Og kanskje Hargreaves klarer en kamp av og til? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hargreaves må nok tole å spele litt og Giggs kan godt gjere ein god innsats, men han er ikkje nokon ungdom lenger og toler neppe å spele for mykje heller. Den største mangelen blir nok etter mi meining dei millimeterpresise pasningane og det fantastiske blikket til Scholes. Det er ingen andre i laget, kanskje med unntak av Roon i toppform som klarer å vende spelet like godt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sentral midtbane er kanskje den delen på banen vi har best dekning. Vi har fremdeles Fletcher og Andserson skadefrie og med Nani, Ronaldo og Park skadefrie så kan Giggs også flyttes inn. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Også har vi jo Gibson som var med i troppen mot Aalborg. Tviler på han kommer til å få spille, men vi har et alternativ i ham i hvertfall Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Også har vi jo Gibson som var med i troppen mot Aalborg. Tviler på han kommer til å få spille, men vi har et alternativ i ham i hvertfall Har sett eit par kampar med Gibson. Han er ein veldig spanande spelar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå