NightKeeper Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mest sannsynlig bare en liten filleting med Rooney, var ankelen hans. Takk høyere makter hvis det stemmer! Spilte Nani kampen idag? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nani spillte ja, men ikke noe villt bra akuratt... Gikk ikke Rooney ned i garderoben da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Spilte Nani kampen idag? Var en Michael Jackson look-a-like på sidelinjen noen ganger, drev å holdt på ballen. Ikke sikker på om det var Nani... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nani spillte ja, men ikke noe villt bra akuratt... Gikk ikke Rooney ned i garderoben da? Wow, han spilte altså? Så han ikke, skjønner du. Rooney gikk vel av banen sist gang han fikk matetarsal også.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ironi/sarkasme funker dårlig på nettet, men burde vel tatt den Da er det å overkjøre Celtic neste kamp i CL da, og da er jeg i Manchester Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Helt grei kamp. Kontrolerte danskene på bortebane til en 3 måls seier i en tid vi har vanskelig for å scåre mål. Endret 1. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Muligens et langt og fælt innlegg på gang. Tippa at Roon, Berbatov og Fletcher skulle score i dag, men ettersom Fletch plutselig ikkje var med, så blei det litt vanskelig. At Berbatov i staden scorar to gjer absolutt ingenting. Lagoppstillinga: Positiv til at Rafael fikk starte, litt synd for Brown, som nesten virkar litt ute i kulda. Nr. 1 for England men nr. 3 for United? Får vel sjå til helga om Neville er tilbake eller om Brown får prøve seg. Også greit at O'Shea får prøve seg. Kunne egentlig heller tenkt meg å sett Fletcher, men ettersom han ikkje var med blant dei 16 som var på bane/benk så vart det litt vanskelig. håper berre det ikkje er skade som fører til at Fletch var ute. Startar veldig bra. Dei første 8 minutta bærer tegn på at det kan bli ei ganske bra forestilling, men så slepper vi Aalborg til litt unødvendige situasjonar. Konsentrasjonen ser ut til at den blir litt vekke ei lita stund. Berbatov bør jo heilt klart score når han setter ballen en meter utafor. Litt kaldare i toppen der, så hadde han fått sitt første litt tidligare. Forbanna surt at Scholes må ut. Håper virkelig det ikkje er alvorlig. Giggs kjem inn og spelar veldig bra. Syns han passa godt inn og gjer det meste rett. Etter å sette forsvaret i litt trøbbel med ei dårlig pasning, så brukar han neste angrep på å sende gjennom Rooney, som setter ballen. Virkelig deilig å sjå, for slike sjansar sløste han mykje med i fjorårssesongen. Dersom Rooney kan fortsett å score på sånt, så kan dette fort bli ein målrik sesong for han. Endelig skulle også Berbatov score. Det var sjølvsagt på tide og veldig godt at han fikk målet vi har venta på. Nesten så ein kan lure på om den godast Aab-forsvararen egentlig er United-supporter og at han berre ville ha Berbatov i gang, men godt var det uansett. Mål nr. 2 er meget god avslutterteknikk, og viser prov på at det er mykje godt i vente frå vår nye bulgarer. Var positiv til Rafael før kampstart og vil vel seie at inntrykket fortsatt er hovedsaklig positivt etter kampen også. Han gjer eit par ting bakover som kanskje ikkje er heilt på det nivået han må ha i PL, og innimellom så blir han liggande litt høgt i bana, eller er litt for treig tilbake, men i store delar av tida han var på bana, så spelar han veldig bra. Offensivt så viser han at han er bedre enn både Neville og Brown tilsammen, med fart, teknikk og heilt andre kvaliteter enn våre to andre alternativ på høgrebacken. To gode skuddforsøk og en vanvittig vilje til å vere med framover. Med litt meir veiledning i forhold til den defansive biten, så trur eg nok den godaste Rafael fort kan vere vår faste høgreback i løpet av to-tre år. mykje av feila han gjer er rett og slett ungdommelig overmot og mangel på erfaring, men så er han også berre så vidt fylt 18. Trur neppe skada på han var spesielt alvorlig. Er vel heller ein liten smell som går ganske raskt over med litt behandling. Håper ikkje skadene på Rooney og Scholes er alvorlige, men eg er litt skeptisk i forhold til Scholes. Det såg ikkje ut som at han hadde det heilt bra. Sjølv med Fletcher i form og Hargreaves sannsynligvis klar til helga, så er det absolutt negativt om Scholes er ute i lengre tid. Forhåpentligvis fikk berre Rooney en liten smell, og er klar igjen til helga. Ellers vil det vere veldig synd, no når han har scora i to på rad og var overalt før han vart skadd. Tevez viser igjen ein herlig vilje når han kjem på bana og setter fart i alt han kjem i nærheita av. Litt vanskelig å sei kven som var banens beste, men har nesten en knapp på Rio. Full kontroll bakover, der han også dekker opp når andre ikkje strekker heilt til. Spelar nesten høgreving på målet til Rooney og er ellers veldig solid. Uheldig som ikkje treffer litt annerledes i først trur eg nok den godaste Rafael fort kan vere vår faste høgreback i løpet av to-tre år. mykje av feila han gjer er rett og slett ungdommelig overmot og mangel på erfaring, men så er han også berre så vidt fylt 18. Trur neppe skada på han var spesielt alvorlig. Er vel heller ein liten smell som går ganske raskt over med litt behandling. Håper ikkje skadene på Rooney og Scholes er alvorlige, men eg er litt skeptisk i forhold til Scholes. Det såg ikkje ut som at han hadde det heilt bra. Sjølv med Fletcher i form og Hargreaves sannsynligvis klar til helga, så er det absolutt negativt om Scholes er ute i lengre tid. Forhåpentligvis fikk berre Rooney en liten smell, og er klar igjen til helga. Ellers vil det vere veldig synd, no når han har scora i to på rad og var overalt før han vart skadd. Trur nesten eg avsluttar der. Må jo komme seg opp i morgå også, og då kan ein ikkje sitte her heile kvelden. Det vart tre poeng og det er det viktigaste. Deretter scora Berbatov to gangar som er veldig gledelig. Vi kunne fort hatt 6-7 mål med litt meir presisjon, konsentrasjon og vilje, men ein kan ikkje score på alt alltid heller. Endret 30. september 2008 av archanios Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vurderer et berba- eller -batov nick nå Ikke gjør det, vi har nok "followers" som det er Archanios is Our Hewitt! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ble i hvert fall langt og fælt når du skriver omtrent akkurat det samme to ganger Neida, regner med det er litt copy/paste-fail bare. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå skrev du det samme to ganger, archanios? Langt var det, men ikke så langt som det ser ut som nå Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Der var forumet som låste seg, og med fare for å miste innlegget så trykte eg F5. Ordna no trur eg.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Der var forumet som låste seg, og med fare for å miste innlegget så trykte eg F5. Ordna no trur eg.. Tror hjernen din låste seg Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Forumet takla ikkje så lange innlegg i United-tråden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Forumet takla ikkje så lange innlegg i United-tråden. Hehehe, Well Said! :!: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I følge SAF så kan Scholes vere ute nokre veker, mens Rooney kjente ei svakheit i ankelen. Forhåpentligvis er ikkje det noko som held han ute i lengre tid, men ankelskader kan vere skumle.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Moro da var kontoen til Berbatov åpnet, burde vel ha hatt tre med den han bommet etter 3 minutter men alt i alt så var han god i dag. Giggs gjorde jo en god jobb etter at Scholes ble borte (får håpe han kommer fort tilbake), strålende gjennomspill til Rooney på første målet Banens beste etter min mening Rafael Da Silva var stor i førsteomgangen, sitter bare å flirer når han hopper og drar seg forbi folk omtrent oppe med 16 meteren til motstanderen. Tror jeg har sagt det en gang før, men tror nok at Danny Simpson har spilt sin siste United kamp... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg vil nå si at det er synd da. Simpson er fra Salford og blir utkonkurert av en utlending som kanskje tar over for Neville som er engelsk og Brown som også er fra Salford. Det er bra at talentene våre gjør det bra, men vi bør ikke bli som Arsenal. Jeg ville ihvertfall synes det er synd. Endret 30. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes også det er trist, Simpson har vist veldig lovende takter, men for han så ser det ut som om Rafael er enda noen hakk vassere og da tror jeg ikke noen bryr seg om hvor han har vokst opp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Synes også det er trist, Simpson har vist veldig lovende takter, men for han så ser det ut som om Rafael er enda noen hakk vassere og da tror jeg ikke noen bryr seg om hvor han har vokst opp. DaSilva blir prioritert foran men jeg synest Manchester United mister en del sjel om vi skal stille med bare utlendinger. Men det er lang vei ned til Arsenal da. Vi har Rio som har en temmelig sikker plass og Brown har muligheten til mye spilletid. Hargreaves er nokså britisk og vi har Carrick og Fletcher på midten og Rooney på topp med håp for Cambell. Jeg synest Kuszczak er bedre men vi har Ben Foster som mange har stor tro på. Endret 30. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå