Superparanoid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Første målet til Berbatov var ikke akkurat verdens største prestasjon akkurat da, men det andre var OK. Men fy søren så dårlig AAB er!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så jeg feil eller bommet nettopp Ronaldo alene med keeper etter en brilliant ball av nevnte Berbatov? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Første målet til Berbatov var ikke akkurat verdens største prestasjon akkurat da, men det andre var OK. Men fy søren så dårlig AAB er!! Ja.nesten som å se L'Pool Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Første målet til Berbatov var ikke akkurat verdens største prestasjon akkurat da, men det andre var OK. Men fy søren så dårlig AAB er!! Bedre enn målene til Keane. No, wait... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, nå datt tempoet på kampen enda mer Første målet til Berbatov var ikke akkurat verdens største prestasjon akkurat da, men det andre var OK. Men fy søren så dårlig AAB er!! Også begynner Scouserne å bortforklare seiern Kamp er kamp, Seier er Seier, man må vinne mot de dårlige lagene også - det burde dere vite Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 BERBATOOOOOOOOOOOOOOV Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Måtte bytte til Sveerbatov nå følte jeg Faen for noen passninger han hadde og, den igjennom til Ronaldo, og den der Ronaldo spillte igjennom Tevez (visst det var han da) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dette må ha vært CL's dårligste lag, herrejemini. Uansett deilig at Berba scorer, synd med alle skadene. Selv om jeg tviler på at noen er veldig alvorlig. Men kjekt at man får litt igjen for pengene man bruker på spisser Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Små provoserende å høre Rune Bratseth si det han sier om Berba, synes da Berba har jobbet langt mye mer enn det han gjorde i Tottehanm (Selv om ikke det var mange meterne per kamp). Må bare si at Arsenal sitt mål nummer en var en utrolig passning av Fabregas! Omg! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja det var det. Kjipt for et dansk lag å spille i den svenske ligaen, i tillegg til at det er masse skandinaver på tribunen i Danmark!??! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Syntes nå han jobber ganske bra til tider jeg, men er jo mer stillestående enn f.eks Tevez. Er vel også derfor vi kjøpte han, så vi hadde noen som jobba mer smart enn hardt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Forpulte helvetes skadehelvetes fittefaen hore.... Hvis Rooney har fått et nytt metatarsal-brudd nå, så griner jeg. Det skjer alltid når han er på gang igjen. Gledelig at Berbern viste seg frem idag, meget gledelig. Ble ellevill jubel her i hybelen da han scoret kan man si Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, nå datt tempoet på kampen enda mer Første målet til Berbatov var ikke akkurat verdens største prestasjon akkurat da, men det andre var OK. Men fy søren så dårlig AAB er!! Også begynner Scouserne å bortforklare seiern Kamp er kamp, Seier er Seier, man må vinne mot de dårlige lagene også - det burde dere vite For all del, vi er verdensmestere på å undervurdere antatt svakere motstand. Men ingen nekter vel for at AAB var eksepsjonelt dårlige og gav så godt som null motstand. Men for all del; gratulerer med seier'n. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Forpulte helvetes skadehelvetes fittefaen hore.... Nighty knows how to react Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Grattis med seier. Flott 2.mål av Berbatov.^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, nå datt tempoet på kampen enda mer Første målet til Berbatov var ikke akkurat verdens største prestasjon akkurat da, men det andre var OK. Men fy søren så dårlig AAB er!! Også begynner Scouserne å bortforklare seiern Kamp er kamp, Seier er Seier, man må vinne mot de dårlige lagene også - det burde dere vite For all del, vi er verdensmestere på å undervurdere antatt svakere motstand. Men ingen nekter vel for at AAB var eksepsjonelt dårlige og gav så godt som null motstand. Men for all del; gratulerer med seier'n. Tja, jeg viste i bunn og grunn at dete laget ikke var bra. Eneste som gjorde at jeg ikke tippet en "høyere" seier til oss var fordi vi er tidlig i sesongen og vi pleier sjeldent å vinne stort i CL mot slike lag (Har jeg ihvertfall en følelse av) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper Rooney kommer seg raskt tilbake. Konge at Berba fikk sine første mål nå. Bra at det ikke drøyet for langt slik at det ikke ble noen stor sak ut av det. Nå kommer det nok en del fler fra han fremover også Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Herregud, TV 3... Nå tar vi en pause i reklamen for å få tid til litt sending. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fy faen! Jeg ble litt våt i buksa etter å se Berbatov brilijere for Manutd! Noe annet enn det Pool har kjøpt dette! Endret 30. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå