Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Pffft, ta deg en manneræv, dommer... Det var mål. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov <3 Hva ble Tevez blåst av der for da? hm .. Han dømte ikke hands, å noe armbruk var det ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 VHa blåste dommeren på der da!?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov hadde et pent mål Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov er god da! Kremt.. Keane.. Berba har hvertfall scora for oss! Hehe, faen heller da, jeg som skulle komme med noe usaklig piss om at dere har ødelagt han. Er vel heller dere som har ødelagt Robbie Keane Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berba så ikke glad ut, men han er nok utrolig lettet. Mistenker at han har større forventninger til seg selv. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Søren også, å jeg som skulle til å si at Berbatov er en flopp >.< Jaja, kos dere Om jeg hadde vært ´pool-supporter hadde jeg ikke snakka så jævlig høyt om flopper fra Tottenham.. Rafael har vært vår beste spiller i dag syns jeg. Om ikke dette er billett til å starte neste kamp veit ikke jeg. Makan til kvaliteter i denne spilleren! Feilannulert? Hmf.. Jeg som ville se Tevez, Rooney og Berbatov på scoringslista i samme kamp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Herregud O'shea er rævva idag...få han ut !!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men samtidig må man spørre seg hva det er med Brown som gjør at han ikke får tillit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov er god da! Kremt.. Keane.. Berba har hvertfall scora for oss! Hehe, faen heller da, jeg som skulle komme med noe usaklig piss om at dere har ødelagt han. Er vel heller dere som har ødelagt Robbie Keane Du er vel seriøs også du. For all del, det er jo imponerende med 2-0 over mektige Aalborg med toppa lag da. Utenom Rafael og O'Shea (som jeg ikke visste spilte før noen sa det her). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov er jævlig god, men litt uselvisk. Vis deg fram, mann! Vi har betalt store penger for deg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Vi spiller mot Aalborg, og Rafael er arvtageren til Neville (i mine øyne) og da trenger han masse matching denne sesongen Edit:snakker om sola, der kom han på gitt ^^, Endret 30. september 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov er god da! Kremt.. Keane.. Berba har hvertfall scora for oss! Hehe, faen heller da, jeg som skulle komme med noe usaklig piss om at dere har ødelagt han. Er vel heller dere som har ødelagt Robbie Keane Du er vel seriøs også du. For all del, det er jo imponerende med 2-0 over mektige Aalborg med toppa lag da. Utenom Rafael og O'Shea (som jeg ikke visste spilte før noen sa det her). Mer imponerende enn 0-0 mot Stoke etter min mening. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du er vel seriøs også du. For all del, det er jo imponerende med 2-0 over mektige Aalborg med toppa lag da. Utenom Rafael og O'Shea (som jeg ikke visste spilte før noen sa det her). Om du ikke har sett Rafael har du ikke sett på riktig kanal tror jeg. O´Shea kan jeg være enig i, og håper du bare mente han Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Du er vel seriøs også du. For all del, det er jo imponerende med 2-0 over mektige Aalborg med toppa lag da. Utenom Rafael og O'Shea (som jeg ikke visste spilte før noen sa det her). Om du ikke har sett Rafael har du ikke sett på riktig kanal tror jeg. O´Shea kan jeg være enig i, og håper du bare mente han Han mente at vi toppet laget utenom Rafael og O'Shea Endret 30. september 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du er vel seriøs også du. For all del, det er jo imponerende med 2-0 over mektige Aalborg med toppa lag da. Utenom Rafael og O'Shea (som jeg ikke visste spilte før noen sa det her). Om du ikke har sett Rafael har du ikke sett på riktig kanal tror jeg. O´Shea kan jeg være enig i, og håper du bare mente han Han mente at vi toppet laget utenom Rafael og O'Shea Ja? Jeg så det. Også la han til "som jeg ikke isste spilte før noen sa det her". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Berbatov er god da! Kremt.. Keane.. Berba har hvertfall scora for oss! Hehe, faen heller da, jeg som skulle komme med noe usaklig piss om at dere har ødelagt han. Er vel heller dere som har ødelagt Robbie Keane Du er vel seriøs også du. For all del, det er jo imponerende med 2-0 over mektige Aalborg med toppa lag da. Utenom Rafael og O'Shea (som jeg ikke visste spilte før noen sa det her). Mer imponerende enn 0-0 mot Stoke etter min mening. Oh snap. Nå skal jeg holde kjeft. Rafael har vært god han, O'Shea har jeg fortsatt ikke sett. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tevez, da... Mos'n inn! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men synes ikke at dere har imponert, mot et lag som er såpass dårlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Komman da Tevez! Kan være litt " egoistisk ", trenger ikke sentre på slike klare sjangser da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå