Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper Evans får spille. Anderson tror jeg bør få hvile nå. Spill heller med Scholes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper Evans får spille. Anderson tror jeg bør få hvile nå. Spill heller med Scholes Jepp! Fletch - Scholes håper jeg på. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvorfor ikke Scholesy? Hehe. Sannsynligvis så startar Scholes. Men Fletch har gjort tinga sine bra, og eg likar godt Anderson, og meinar at det vil gagne han, og då laget at han får eindel speletid. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fletcher mener jeg er topp 3 av United-spillere i år, er dette sesongen han slår gjennom for fullt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Neville er ikke med i troppen, noe som utelater han i en kampoppstilling. good work! Fletcher mener jeg er topp 3 av United-spillere i år, er dette sesongen han slår gjennom for fullt? Jeg har en stor følelse at det skjer i år ja. Føler at Fergie også har den følelsen, det som gir meg enda mer troa på han. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvorfor ikke Scholesy? Hehe. Sannsynligvis så startar Scholes. Men Fletch har gjort tinga sine bra, og eg likar godt Anderson, og meinar at det vil gagne han, og då laget at han får eindel speletid. Anderson har spilt veldig mye i det siste. Det har gått i ett siden OL starta. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fletch må berre lære seg å spele like godt mot dei små laga som mot dei store, så blir det meget bra.. Edit: Jadda Anderson har spelt endel og det kan godt tenkast at han blir å finne på benken i dag. Endret 30. september 2008 av archanios Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Eg har alltid digga Fletcher. Likar typen, og fotballspelaren ikkje minst. Han er den typen som ikkje sutrar om ikkje alt går vegen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg spilte veldig mye Fifa før. På pc siden jeg ikke har hatt noen konsoll. Angående Fetcher så vet man hva man får. Han har et høyt dårligste nivå som Tjernås liker å si. Har vert glimrende til nå i sesongen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 SAF har også fått med seg at Fletcher er i form. Linky Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fletch må berre lære seg å spele like godt mot dei små laga som mot dei store, så blir det meget bra.. Han spilte glimrende mot Bolton på lørdag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ingen som bryr seg om dagens kamp mot Aalborg? Det ble tap forrige gang ManU var i Danmark om jeg ikke husker feil (?) EDIT: Skrivefeil... Endret 30. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper Stokke klarer å se forskjell på Nani og Evra i kveld. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 For mykje som ikkje handlar om kampen til at eg gidder å vere her meir no. De får ha lykke til med kampen, stikker vel snart på puben. været ser dessverre ut til å gjere sitt beste for å holde meg heime, men må ein så må ein. Mål av Roon, Berba og Fletcher i dag... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper Stokke klarer å se forskjell på Nani og Evra i kveld. Haha! Mot Villareal hadde "Evra" noen finter for mye hørte jeg han sa Hadde jeg vært Nani/Evra hadde jeg saksøkt han for rasisme ASAP!! Gleder meg til kamp nå! Og gleder meg fælt til laget.. Noen som har det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håper Stokke klarer å se forskjell på Nani og Evra i kveld. Haha! Mot Villareal hadde "Evra" noen finter for mye hørte jeg han sa Hadde jeg vært Nani/Evra hadde jeg saksøkt han for rasisme ASAP!! Gleder meg til kamp nå! Og gleder meg fælt til laget.. Noen som har det? Det er jo stor forskjell mellom Evra og Nani. Skjønner ikke hvordan han tullingen greier å ta feil. Det er som å kalle Ferdinand for Vidic... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Utallige OT-innlegg er slettet. Dette er ikke tråden for matprat eller FIFA-diskusjoner. Her skal det snakkes om United. De innleggene som for det meste var OT og kun små spor av fotball har også gått med i slettingen. Reaksjoner på moderering tas på PM, og ikke i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som bryr seg om dagens kamp mot Aalborg? Det ble tap forrige gang ManU var i Danmark om jeg ikke husker feil (?) EDIT: Skrivefeil... For min del betyr ikke CL like mye som PL. Har mere lyst på FA cupen også denne sesongen siden vi å har CL trofeet. Tar kampen med knusende ro Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Line-up on UEFA.com Van Der Sar Rafeal Rio Vidic Evra Ronaldo O'Shea Scholes Nani Rooney Berbatov Subs: Amos, Brown, Anderson, Giggs, Park, Evans, Tevez Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen som bryr seg om dagens kamp mot Aalborg? Det ble tap forrige gang ManU var i Danmark om jeg ikke husker feil (?) EDIT: Skrivefeil... For min del betyr ikke CL like mye som PL. Har mere lyst på FA cupen også denne sesongen siden vi å har CL trofeet. Tar kampen med knusende ro Greit nok, men å diskutere kake fremfor en CL kamp som begynner om 1 time Tenkte jeg skulle se kampen faktisk... Kjeder meg ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå