Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha, det var på tide det Points. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Laget jeg håper på i dag. Litt utradisjonelt og nytt, men dog. Amos Silva - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Scholes- Anderson - Tevez (linker bra med Evra) Rooney - Berbatov Da stikker jeg på butter'n (butikken) og handler litt godsaker til matchen i kveld. Ps: Points, ikke glem fifa daten vår på Fredag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) No Ron? Vil faen ikke gå på det samme tapet som vi gjorde for 2 år siden. Det var FLAUT. Anderson spilte ræva forrige kamp syns nå jeg, gjorde for mye feil. Endret 30. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen Ronaldo nei. Hva trodde du? Anderson var brukbar mot Bolton, men brukte for lang tid med ballen som Lars Tjernås sa. Håper han og Scholes kan finne tilbake til det de hadde i fjor. I år har det sammarbeidet vært labert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, syns ikke det i år har vært det beste. Får håpe det blir det samme igjen som ifjor. Hvor lenge er Carrick ute? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ps: Points, ikke glem fifa daten vår på Fredag. Kommer jeg ikke til å glemme. Warmup hvor jeg holder lekstue på FIFA08 først før vi går over på FIFA09 om begge har kjøpt det. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som kan oppdatere meg om hva som er problemet med å prate om Ronaldo? gidder ikke leite gjennom Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor lenge er Carrick ute? Ca 1. november. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Gamebatov: Trur nok ikkje du treffer heilt med laget, sjølv om at det hadde vore spennande å sjå kva Amos, og Rafael kunne få til. Kunne tenkt meg å sett Evans igjen. Sånne kampar han bør kunne få sjansen. Spørs nok om ikkje Roon får starte sidan har var på benken i helga ja, men det blir spennande å sjå om SAF velger 4-4-2 eller 4-3-3. Fikk dessverre ikkje sett kampen i helga, så kan ikkje uttale meg om Anderson, men om han spelte dårlig, så kan det jo hende det er like greit å la han spele. Han er ung og har hatt ei veldig bratt læringskurve, og vil med speletid fortsette å utvikle seg. (btw så har er Raste sin kommentar om Ando sin innsats den mest kritiske eg har lest) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg tror laget vil se noe slikt ut: VDS Brown - Ferdinand - Vidic (Evans) - Evra Ronaldo - Scholes - Anderson - Giggs Berbatov - Rooney Benken: Amos, Evans (Vidic), O'Shea/Rafael, Fletcher, Park, Nani, Tevez Endret 30. september 2008 av Latias Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ps: Points, ikke glem fifa daten vår på Fredag. Kommer jeg ikke til å glemme. Warmup hvor jeg holder lekstue på FIFA08 først før vi går over på FIFA09 om begge har kjøpt det. Seff, men hvem som holder lekestue kan diskuteres du. Tipper du kommer til gå på en mine av dimensjoner! Resultetene blir offentliggjort her archanios: Det var en kommentar fra RASTE, ergo må det taes med en klype salt. Treffer nok ikke med laget nei, det var mer en ønsketenkning. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Scholes er vel suspendert? Vds Neville - Rio- Evans - Evra Ronaldo - Anderson - Fletcher - Giggs Berbatov - Rooney Benk: Amos, Vidic, Brown, O'Shea, Park, Nani og Tevez Tror det blir ca slik, men SAF pleier sjelden å være enig med meg i laguttak så det blir sikkert noe heeelt annet... Endret 30. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Scholes er vel suspendert? Vds Neville - Rio- Evans - Evra Ronaldo - Anderson - Fletcher - Giggs Berbatov - Rooney Benk: Amos, Vidic, Brown, O'Shea, Park, Nani og Tevez Tror det blir ca slik, men SAF pleier sjelden å være enig med meg i laguttak så det blir sikkert noe heeelt annet... Han er med i troppen. Fikk han ikke to gule den gangen mot Zenit? To gule er jo bare en kamps karantene. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det Raste man skal gå til, hvis man skal melde seg på Ronaldo<3fanklubben? and btw. Må få online nicket deres når fifa 09 kommer points og game | | Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Han er med i troppen.Fikk han ikke to gule den gangen mot Zenit? To gule er jo bare en kamps karantene. Det stemmer nok. Så ikke den kampen så det kan godt være at han fikk to gule, ja. I såfall tar Scholes plassen på benken i stedet for O'Shea. Edit: Jo, han fikk to gule kort. Endret 30. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Game, Anderson burde ha blitt byttet ut til 2.omg. Han gikk eks. for mye med ballen som du sa og han greide ikke å prege kampen noe særlig. Ræva var vel å dra i litt ja. Alex, ja det er meg du må gå til da. Koster 50kr i mnd, så skriv en PM til meg om å få kontonummeret mitt. Dog, innmeldingsavgift er på 299kr. Endret 30. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Alex, ja det er meg du må gå til da. Koster 50kr i mnd, så skriv en PM til meg om å få kontonummeret mitt. Dog, innmeldingsavgift er på 299kr. Haha så bra sagt Raste... du er ikke alene om være Ronaldo Stor fan, Han er min favoritt spiller oxo BTW: Skal vi holde oss On-topic? Endret 30. september 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som kan oppdatere meg om hva som er problemet med å prate om Ronaldo?gidder ikke leite gjennom Er vel redd for mere krangling mellom de som liker han og de som ikke liker han. Jeg har sagt mitt og det har sikkert en del andre også Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ca to timar igjen til kampstart no. Gledar meg som vanlig før United-kampar. Fikk ikkje sett kampen i helga så håper å sjå eit sprudlande United-lag som viser Aab kvar skapet skal stå. Hadde også vore kjekt om vi kunne få sjå eit par av dei litt mindre erfarne spelarane. Ser for meg at Rafael kan komme på i andre omgang. Ville nesten starta slik: VDS Brown - Rio - Evans - Evra Ron - Ando - Fletcher - Nani Roon - Berbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvorfor ikke Scholesy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå