Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget jeg håper på i dag. Litt utradisjonelt og nytt, men dog.

Amos

Silva - Ferdinand - Vidic - Evra

Nani - Scholes- Anderson - Tevez (linker bra med Evra)

Rooney - Berbatov

Da stikker jeg på butter'n (butikken) og handler litt godsaker til matchen i kveld.

Ps: Points, ikke glem fifa daten vår på Fredag. :love:

Lenke til kommentar

Gamebatov: Trur nok ikkje du treffer heilt med laget, sjølv om at det hadde vore spennande å sjå kva Amos, og Rafael kunne få til. Kunne tenkt meg å sett Evans igjen. Sånne kampar han bør kunne få sjansen. Spørs nok om ikkje Roon får starte sidan har var på benken i helga ja, men det blir spennande å sjå om SAF velger 4-4-2 eller 4-3-3.

Fikk dessverre ikkje sett kampen i helga, så kan ikkje uttale meg om Anderson, men om han spelte dårlig, så kan det jo hende det er like greit å la han spele. Han er ung og har hatt ei veldig bratt læringskurve, og vil med speletid fortsette å utvikle seg. (btw så har er Raste sin kommentar om Ando sin innsats den mest kritiske eg har lest)

Lenke til kommentar
Ps: Points, ikke glem fifa daten vår på Fredag. :love:

Kommer jeg ikke til å glemme. Warmup hvor jeg holder lekstue på FIFA08 først før vi går over på FIFA09 om begge har kjøpt det.

Seff, men hvem som holder lekestue kan diskuteres du. Tipper du kommer til gå på en mine av dimensjoner!

Resultetene blir offentliggjort her

archanios: Det var en kommentar fra RASTE, ergo må det taes med en klype salt.

Treffer nok ikke med laget nei, det var mer en ønsketenkning.

Lenke til kommentar

Scholes er vel suspendert?

Vds

Neville - Rio- Evans - Evra

Ronaldo - Anderson - Fletcher - Giggs

Berbatov - Rooney

Benk: Amos, Vidic, Brown, O'Shea, Park, Nani og Tevez

Tror det blir ca slik, men SAF pleier sjelden å være enig med meg i laguttak så det blir sikkert noe heeelt annet... :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Scholes er vel suspendert?

Vds

Neville - Rio- Evans - Evra

Ronaldo - Anderson - Fletcher - Giggs

Berbatov - Rooney

Benk: Amos, Vidic, Brown, O'Shea, Park, Nani og Tevez

Tror det blir ca slik, men SAF pleier sjelden å være enig med meg i laguttak så det blir sikkert noe heeelt annet... :p

Han er med i troppen.

Fikk han ikke to gule den gangen mot Zenit? To gule er jo bare en kamps karantene.

Lenke til kommentar
Han er med i troppen.

Fikk han ikke to gule den gangen mot Zenit? To gule er jo bare en kamps karantene.

Det stemmer nok. Så ikke den kampen så det kan godt være at han fikk to gule, ja. I såfall tar Scholes plassen på benken i stedet for O'Shea.

Edit: Jo, han fikk to gule kort.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Game, Anderson burde ha blitt byttet ut til 2.omg. Han gikk eks. for mye med ballen som du sa og han greide ikke å prege kampen noe særlig. Ræva var vel å dra i litt ja.

Alex, ja det er meg du må gå til da. Koster 50kr i mnd, så skriv en PM til meg om å få kontonummeret mitt. Dog, innmeldingsavgift er på 299kr.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Alex, ja det er meg du må gå til da. Koster 50kr i mnd, så skriv en PM til meg om å få kontonummeret mitt. Dog, innmeldingsavgift er på 299kr.

Haha så bra sagt :D

Raste... du er ikke alene om være Ronaldo Stor fan, Han er min favoritt spiller oxo

BTW: Skal vi holde oss On-topic?

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar

Ca to timar igjen til kampstart no. Gledar meg som vanlig før United-kampar. Fikk ikkje sett kampen i helga så håper å sjå eit sprudlande United-lag som viser Aab kvar skapet skal stå. Hadde også vore kjekt om vi kunne få sjå eit par av dei litt mindre erfarne spelarane. Ser for meg at Rafael kan komme på i andre omgang.

Ville nesten starta slik:

VDS

Brown - Rio - Evans - Evra

Ron - Ando - Fletcher - Nani

Roon - Berbatov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...