kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Applaus Hyrlen. Keane diskusjonen måtte komme opp her når noen klagde på Berba såklart, og jeg er ikke i tvil hva som er det beste kjøpet. Tross den "labre" starten (egentlig ikke, med tanke på Pool+Chelsea borte, og bare "én" seier i fra topp) syns jeg SAF var helt fantastisk dette overgangsvinduet. Berbatov har vært i klubben under en måned og fått vansklige kamper. Jeg fikk ikke med meg Chelseakampen, så kan ikke si noe om den, men Berbatov har ikke skuffet meg hittil. Hadde jeg vært ´pool supporter derimot Haha! Keane du, keane du, keane du.. Artig skrue. Han burde gå opp ett hakk i styrke på linsene sine tror jeg Helt ren fakta: Hvor mange kamper har Keane spilt (minutter)? Noen som vet? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hva er det du prater om? Berbatov har jobbet ti ganger mer i United enn han noen gang gjorde i Spurs, å det offensive til United kom ikke på plass før kampen mot Bolton. Jeg ser ikke hva han skulle gjort annerledes. Mot Bolton var han aktiv og spillbar, selv om det var en hellig overbevisning om at ballen måtte ut på kanten i den kampen. Å Nani var en forbanna ego når han kom inn å aldri la ballen til Berba. I tillegg trekker Berba på seg gode mengder forsvarere som gir store rom for både Ronaldo og Rooney. Keane har jeg sett regelrett bomme på ballen ved flere anledninger, å når han ikke får det til på topp må han jo kompensere med og bruke krefter bakover. At Berbatov verken jobber defensivt eller ikke prøver er noe forbanna bullshit. Vi har kjøpt gull, dere gråstein. Berbatov er enda ikke kommet i form, Keane var med på nesten hele pre-season. Forutsetningene er ulik, Keane er den som hadde de beste forutsetninger. Jeg var selv livredd for Keane i Liverpool drakta, men nå ser jeg at han absolutt ikke passer inn i stilen. Berbatov, vel mannen er på lik linje med Cantona og Bergkamp ikke akkurat den som jobber mest bakover å det tilgir jeg han siden han er strålende offensivt. Bare glem svaret mitt, dette innlegget var 100 ganger bedre Endret 30. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare glem svaret mitt, dette innlegget var 100 ganger bedre Haha pyse Hyrlen eide alle i dag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Bare glem svaret mitt, dette innlegget var 100 ganger bedre Haha pyse Hyrlen eide alle i dag Pyse? Det er bare å lese innlegget mitt hvis dere absolutt vil, men jeg regner med de fleste her inne er travle forretningsfolk med Jaguar i garasjen og villa i Holmenkollåsen som skal i møte hvert øyeblikk, og da ser jeg ikke grunnen til å bruke tid på det jeg skrev da jeg i praksis mente akkurat det som Hyrlen skrev. Endret 30. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor gammel tror du jeg er da? Jeg tror du er født 13 Des 1991. Men mentalt er du vel sånn ca 5, og når du blir litt mer moden innser du at United er laget som gjelder. Det skal også nevnes at jeg regnet med at Points var sånn rundt 30 før han begynte med den barnslige Ronaldofanboy-lista si, og at ATWindsor fremstår som en 13-åring Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare glem svaret mitt, dette innlegget var 100 ganger bedre Haha pyse Hyrlen eide alle i dag Pyse? Det er bare å lese innlegget mitt hvis dere absolutt vil, men jeg regner med de fleste her inne er travle forretningsfolk med Jaguar i garasjen og villa i Holmenkollåsen som skal møte hvert øyeblikk, og da ser jeg ikke grunnen til å bruke tid på det jeg skrev da jeg i praksis mente akkurat det som Hyrlen skrev. jaja, jeg tullet, chill CL i kveld Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Points er født i 1996. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) jaja, jeg tullet, chill Jeg også CL i kveld Endelig kamp igjen. Selv om det bare er 3 dager siden sist, så virker det aaaltfor lenge siden Endret 30. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Points er født i 1996. Lol. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Endelig kamp igjen. Selv om det bare er 3 dager siden sist, så virker det aaaltfor lenge Ikke kødd en gang! Føles som det har vært to uker eller noe! EDIT: Faen dobbelpost, det skulle komme sammen Endret 30. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor gammel tror du jeg er da? Jeg tror du er født 13 Des 1991. Dæven steike. Spot on. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 SAF har sluttet med intervjuer ... Synes det er litt morsomt, samtidig som det er litt dumt da vi får mindre informasjon. Pressekonferansene er det riktignok ikke slutt på ... HÆ? Kødder du? Altså ingen til Sky etter kampene osv.? Faen Har det noe med at media sa at han kalte Chelsea spillerne for gamle? For jeg husker han blir sur den tida. Det var visstnok den utløsende årsaken, ja. Se united.no for mer informasjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Faen, leste det der nå ja. Media, altså. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tenk om han ironisk nok ble feilsitert i intervjuet, der han visstnok sier at han ikke skal ha flere intervjuer lenger. :!: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Det skal også nevnes at jeg regnet med at Points var sånn rundt 30 før han begynte med den barnslige Ronaldofanboy-lista si Vil nesten si det er litt mer barnslig å være på den lista. Gammel tror du jeg er nå da? Endret 30. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvorfor det? Den kan jo ikke være barnslig å være på lista når den er lagd av deg, for da topper jo du den. Tror du er 18 år jeg Points. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Points må være 30 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så lenge jeg ikke er på lista kan jeg umulig toppe den. Men ikke mer Ronaldoboy<3-prat nå, har fått advarsel fra mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå