Corey Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du er såpass frustrert som det faktisk virker som du er, tenk på de stakkars Liverpool-supporterne som har Keane... Hahahaha! No Shit! :!: Men nå skal det jo sies at jeg tror ikke jeg har sett sterkere pool åpning på lenge.Di pleier jo falle av nesten hver sesong i starten.La oss håpe dette bare var en statistisk glipp. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Pool-supportere tror jeg har en radar som blinker med en gang en pool-spillers navn blir nevnt i en tråd Kjapt på plass da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Haha Aye, godt poeng Ok Corey, jeg skjønner. Alle har sine øyeblikk med frustrasjon Pool-supportere tror jeg har en radar som blinker med en gang en pool-spillers navn blir nevnt i en tråd Kjapt på plass da hahaha EDIT: Kan jo legge dette til når det gjelder dene saken. Fergie knows, det vet vi http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6619473 Endret 30. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du er såpass frustrert som det faktisk virker som du er, tenk på de stakkars Liverpool-supporterne som har Keane... Skulle akkurat til å si det, men faktisk akkurat motsatt. Noen (merk NOEN) United supportere har vært å dissa Keane siden han ikke scorte i sin første, andre, tredje, og fjerde gang, men i motsetning til Berbatov har Keane vært med på leksene, kjemper og sliter, og i det hele tatt prøver, noe Berbatov ikke gjør. Keane har vært god/middels så langt i sesongen, noe som resten av Liverpool også har vært. Samme med Berbatov. Vi må gi guttene tid. Kan ikke innfri fra første sekund. Men nå skal det jo sies at jeg tror ikke jeg har sett sterkere pool åpning på lenge.Di pleier jo falle av nesten hver sesong i starten.La oss håpe dette bare var en statistisk glipp. Liverpool var dårlig i starten ifjor også da? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men nå skal det jo sies at jeg tror ikke jeg har sett sterkere pool åpning på lenge.Di pleier jo falle av nesten hver sesong i starten.La oss håpe dette bare var en statistisk glipp. Liverpool var dårlig i starten ifjor også da? Såvidt jeg erindrer ja,men skal ikke si 100% hvordan dere gjorde det for det husker jeg ikke.Men jeg husker nå at pool datt av ganske tidlig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vel vi var gode i begynnelsen og slutten av sesongen. Det er som oftes i midten det går til helvette med tap for top 4 lagene, og "smålag" vi skal generelt vinne. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Problemet til liverpool de siste årene (20 ) er jo at den dårlige perioden dems varer så mye lengre enn periodene til f.eks United, gunners og chelsea gjør. Alle lag har en dårlig periode på et par uker hvor de ikke tar alt for mye poeng, ender opp med uavgjort i kamper osv som de skal vinne, de dårlige periodene til liverpool har jo en tendens til å vare et par månder når de først setter i gang... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja var det ikke Reading borte eller noe der dere gikk på smell og da gikk det nedover etter? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det kan jo virke som om liverpool til tider ikke har det mentale inne, for når de går på et par stygge tap så hender det jo at den dårlige trenden bare forstetter. United går jo gjerne på et stygt tap som f. eks 4-1 borte for boro for noen år siden, var vel i starten av desember det året, man ser jo at gutta går i seg selv og sikker fått en helvetes kjeft i samme slengen, de tapte jo ikke en kamp resten av året i serien... Det er en grunn for at United stort sett aldri taper to kamper på rad, de tørr rett og slett ikke Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du er såpass frustrert som det faktisk virker som du er, tenk på de stakkars Liverpool-supporterne som har Keane... Skulle akkurat til å si det, men faktisk akkurat motsatt. Noen (merk NOEN) United supportere har vært å dissa Keane siden han ikke scorte i sin første, andre, tredje, og fjerde gang, men i motsetning til Berbatov har Keane vært med på leksene, kjemper og sliter, og i det hele tatt prøver, noe Berbatov ikke gjør. Keane har vært god/middels så langt i sesongen, noe som resten av Liverpool også har vært. Samme med Berbatov. Vi må gi guttene tid. Kan ikke innfri fra første sekund. Må innrømme at jeg ikke har sett en eneste Liverpool-kamp denne sesongen (bortsett fra kampen mot oss) så grunnlaget mitt for den kommentaren er meget tynt. Når det er sagt, så prøver Berbatov han også. Han har flere skudd på mål, + ett par målgivende. Han jobber/sliter kanskje ikke så mye, men det har han vel aldri gjort heller? Berbatov er mer den spisstypen som ligger og lurer på topp, og venter på å slå til. Rooney og Tevez tar seg av jobbingen på topp Det er nok bare å ha tålmodighet, kan ikke vente at de scorer hattrick i debuten heller (selv om det er enkelte som gjør det også). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja var det ikke Reading borte eller noe der dere gikk på smell og da gikk det nedover etter? Stemmer det. Vi tapte 3-1 mot Reading, så spilte vi mot Marseille i CL borte og vant 4-0, før vi møtte dere i ligaen og ja, dere vet hvordan det endte Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det var akkurat det samme i tottenham, Keane løp og jobbet inn målene mens Berbatov var den som sparte krefter og sto for det mer spektakulære. Det nytter ikke å sammenligne Keane og Berbatov de er omtrendt så langt fra hverandre i spillestilen som det er fysisk mulig å komme. Det siste vi trengte er nok en sånn spiss, vi har to allerede, Rooney og Tevez vi trenger en boksspiller og det er Berbatov. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er 16 år. Ok, det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 SAF har sluttet med intervjuer ... Synes det er litt morsomt, samtidig som det er litt dumt da vi får mindre informasjon. Pressekonferansene er det riktignok ikke slutt på ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja var det ikke Reading borte eller noe der dere gikk på smell og da gikk det nedover etter? Stemmer det. Vi tapte 3-1 mot Reading, så spilte vi mot Marseille i CL borte og vant 4-0, før vi møtte dere i ligaen og ja, dere vet hvordan det endte Hehe ja, husker den kampen litt. Sånne kamper kan man ikke tape for ofte hvis man skal vinne PL. Vi tapte vel mot Bolton og West Ham borte, men som Manx sier så taper vi aldri to kamper på rad. Det er så utrolig viktig å vinne alle hjemmekampene mot bunnlagene og, med unntak av kanskje 1 (maks 2) uavgjort. Tape på hjemmebane mot bunnlag er nesten ikke "lov" en gang hvis laget skal vinne PL. SAF har sluttet med intervjuer ... Synes det er litt morsomt, samtidig som det er litt dumt da vi får mindre informasjon. Pressekonferansene er det riktignok ikke slutt på ... HÆ? Kødder du? Altså ingen til Sky etter kampene osv.? Faen Har det noe med at media sa at han kalte Chelsea spillerne for gamle? For jeg husker han blir sur den tida. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du er såpass frustrert som det faktisk virker som du er, tenk på de stakkars Liverpool-supporterne som har Keane... Skulle akkurat til å si det, men faktisk akkurat motsatt. Noen (merk NOEN) United supportere har vært å dissa Keane siden han ikke scorte i sin første, andre, tredje, og fjerde gang, men i motsetning til Berbatov har Keane vært med på leksene, kjemper og sliter, og i det hele tatt prøver, noe Berbatov ikke gjør. Keane har vært god/middels så langt i sesongen, noe som resten av Liverpool også har vært. Samme med Berbatov. Vi må gi guttene tid. Kan ikke innfri fra første sekund. Hva er det du prater om? Berbatov har jobbet ti ganger mer i United enn han noen gang gjorde i Spurs, å det offensive til United kom ikke på plass før kampen mot Bolton. Jeg ser ikke hva han skulle gjort annerledes. Mot Bolton var han aktiv og spillbar, selv om det var en hellig overbevisning om at ballen måtte ut på kanten i den kampen. Å Nani var en forbanna ego når han kom inn å aldri la ballen til Berba. I tillegg trekker Berba på seg gode mengder forsvarere som gir store rom for både Ronaldo og Rooney. Keane har jeg sett regelrett bomme på ballen ved flere anledninger, å når han ikke får det til på topp må han jo kompensere med og bruke krefter bakover. At Berbatov verken jobber defensivt eller ikke prøver er noe forbanna bullshit. Vi har kjøpt gull, dere gråstein. Berbatov er enda ikke kommet i form, Keane var med på nesten hele pre-season. Forutsetningene er ulik, Keane er den som hadde de beste forutsetninger. Jeg var selv livredd for Keane i Liverpool drakta, men nå ser jeg at han absolutt ikke passer inn i stilen. Berbatov, vel mannen er på lik linje med Cantona og Bergkamp ikke akkurat den som jobber mest bakover å det tilgir jeg han siden han er strålende offensivt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du er såpass frustrert som det faktisk virker som du er, tenk på de stakkars Liverpool-supporterne som har Keane... Skulle akkurat til å si det, men faktisk akkurat motsatt. Noen (merk NOEN) United supportere har vært å dissa Keane siden han ikke scorte i sin første, andre, tredje, og fjerde gang, men i motsetning til Berbatov har Keane vært med på leksene, kjemper og sliter, og i det hele tatt prøver, noe Berbatov ikke gjør. Keane har vært god/middels så langt i sesongen, noe som resten av Liverpool også har vært. Samme med Berbatov. Vi må gi guttene tid. Kan ikke innfri fra første sekund. Hva er det du prater om? Berbatov har jobbet ti ganger mer i United enn han noen gang gjorde i Spurs, å det offensive til United kom ikke på plass før kampen mot Bolton. Jeg ser ikke hva han skulle gjort annerledes. Mot Bolton var han aktiv og spillbar, selv om det var en hellig overbevisning om at ballen måtte ut på kanten i den kampen. Å Nani var en forbanna ego når han kom inn å aldri la ballen til Berba. I tillegg trekker Berba på seg gode mengder forsvarere som gir store rom for både Ronaldo og Rooney. Keane har jeg sett regelrett bomme på ballen ved flere anledninger, å når han ikke får det til på topp må han jo kompensere med og bruke krefter bakover. At Berbatov verken jobber defensivt eller ikke prøver er noe forbanna bullshit. Vi har kjøpt gull, dere gråstein. Berbatov er enda ikke kommet i form, Keane var med på nesten hele pre-season. Forutsetningene er ulik, Keane er den som hadde de beste forutsetninger. Jeg var selv livredd for Keane i Liverpool drakta, men nå ser jeg at han absolutt ikke passer inn i stilen. Berbatov, vel mannen er på lik linje med Cantona og Bergkamp ikke akkurat den som jobber mest bakover å det tilgir jeg han siden han er strålende offensivt. Fantastisk innlegg. Akkurat dette er jeg 100% enig i. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er bare å si en ting til det innlegget fra Hyrlen. AMEN! Jeg er 16 år. Ok, det hadde jeg ikke trodd. Hvor gammel trodde du jeg var? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, jeg vet da faen. Hadde egentlig ikke tenkt over det. Regna med at du var 19-20 eller noe Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor gammel tror du jeg er da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå