Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

1. Idiotisk oppførsel.

2. Syntes det var litt snodig at OT tok av så hardt når han kom innpå mot Villareal, men greit nok, han er jo verdens beste fotballspiller, som trosalt er det viktigste

3. Er litt skeptisk selv, men så lenge han gir alt skal jeg ikke klage...

4. Har ikke tenkt over at han har filma enda (så ikke Chelsea kampen). Og vil ikke si han filmet når han fikk straffe, han ble jo takla vanlig, ropte vel ikke på straffe? (kan hende jeg husker litt feil om han ropte). Men syntes det er like dumt og idiotisk samme hvem som filmer. Og mener det burde bli slått hardere ned på.

Blir 18 på fredag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha husker den første der. Good times :)

Den siste var vel linket til ikke så lenge siden her i tråden; men ja, utrolig bra video og mannen var alt for Utd. Savner han.

Carlito doin his thang i Danmark tidligere i dag :D

post-146243-1222739801_thumb.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1. Hva synes dere om Ronaldos oppførsel i sommer?

Arrogant og jævla idiotisk

2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han tar tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid i hele sommer?

Tss, send han bort. La han for all del dra til sitt kjæære Real Madrid.

3. Ønsker dere ham velkommen i klubben per nu?

Så lenge han holder seg i form og scorer for oss, samt legger bak seg noen divinger, så ser jeg ikke noe galt i å ha han værende i klubben. Men velkommen? Nei

4A. Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette?

Mot Bolton(straffen), ja. Mot Chelsea(Lampard), ja. Noen andre divinger som har skaffet oss frispark, JA. Synes divinga hans har tatt seg opp, det er jævla synd

Jeg er 17

EDIT: hoho, tevez ser ut som en gorilla på det bildet :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Får vel ta de spørsmålene jeg også.

1. Hva syns dere om Ronaldos oppførsel i sommer?

Den var jævlig.

2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han har tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid?

Bade ja og nei. Han har beklaget seg, men han kunne bekreftet/avkreftet de ryktene når de herjet som værst. Helst ja.

3. Ønsker dere han velkommen i klubben per nu?

Ja, jeg ønsker alle velkommen i Manchester United. Så lenge han er en United spiller som gir alt for klubben.

4A.Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette?

Han har kun divet mot Chelsea som jeg kan huske.

Jeg er 16 år.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg skriver egentlig dette innlegget for å få ut litt frustrasjon,så hvis noen føler seg provosert så får di heller bare gjøre det :p

Jeg syns Berbatov har spilt direkte RÆVdårlig i sine 3 første kamper for klubben!

Du ser jo han har touch,ja,og du ser han er "smart" som han kaller det,men er dette egentlig en type spiss vi trenger..En såkalt dilter?I noen tottenhamkamper jeg så var Berbatov et enmannsangrep som nesten alene kunne snu kamper.I Man Utd blir han en av mange med akkurat denne egenskapen,og derfor blir det mere "jo flere kokker jo mere søl"etter min mening!

Mot Chelsea ble vi blottet så til di grader imot slutten av kampen,såpass blottet at jeg bare ventet på at et blått mål skulle komme.Hva om vi hadde hivd innpå en kampklar Tevez siste 20 minuttene?En spiller som ville forstyrret det oppbyggende spillet til Chelsea som di er så ekstremt gode på.Her syns jeg Berba viste ekstremt liten vilje,noe han absolutt ikke gjorde i mange tilfeller ifjor mot Chelsea.

Og mot Bolton på lørdag,når han bare skulle ta ned den høye ballen foran mål,og lure den forbi en nølende jäskelainen,presterte han å gjøre en demping som en viss nordmann som har blitt berømt for å ha "ligaens hardeste demping"(husker ikke noe navn,men lo sabla godt når kommentatoren sa dette)...Jeg ble så frustrert at jeg rett og slett måtte holde opp en pute og skrike HØYT min frustrasjon inn i den(jeg har jo naboer som jeg må ta hensyn til også).

På slutten kan jeg vel bare si at det kan kun gå en vei fra nå av,og det er oppover med Berba.

La oss satse på han greier finte disse halvfeite Carlsberg apene inn i "den røde pølsebod" ikveld.

Lenke til kommentar

1. Hva syns dere om Ronaldos oppførsel i sommer?

Patetisk.

2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han har tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid?

Di som jublet virket for meg som å ha en slags agenda,vi har ikke gjort det så bra uten Ronaldo og nå blir alt så mye bedre med Ronaldo.Et slags "yeey nå kanskje vi kan vinne i år" jubelbrøl.Personlig hadde jeg holdt kjeft,noe jeg tror en stor andel av Stretford End gjorde også.

3. Ønsker dere han velkommen i klubben per nu?

Dette er egentlig et bra spørsmål,ettersom jeg tror våre tittelsjanser er mye større med Ronaldo enn uten.Og jeg elsker og vinne trofeer.Men samme tankegangen hadde jeg når RvN forsvant og se hvordan det gikk...

Men for å svare på spørsmålet,nei.

4A.Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette?

Jeg vil tro han kanskje gjør det fordi han har litt "skadefrykt" som jeg kaller det.Jeg spiller selv fotball,og når jeg har fått en skade og kommer tilbake har jeg en periode der jeg faller mye lettere enn ellers.Ettersom Ronaldo er portugiser og dette kanskje er normen i portugisisk fotball kan jeg forstå at han gjør det,dog ikke forsvare det.

Min holdning til det er at det hele er at all diving er forkastelig.Jeg anser ikke straffen mot Bolton som diving,heller en klokkeren takling som feller en spiller slik som ofte en takling gjør.

Lenke til kommentar
Jeg syns Berbatov har spilt direkte RÆVdårlig i sine 3 første kamper for klubben!

Jeg anbefaler deg å se hele 2. omgang mot Bolton igjen, HELE. Fordi det hjelper ikke med høydepunkter, siden det er midt i spillet han gjør det så bra. Hvis ikke du har lyst å se hele, så kan du bare la være å si sånt, fordi han var veldig veldig god i andre omgang.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, gi ham litt tid. Han ble kastet rett ut i ilden mot Liverpool, og det på bortebane, uten å ha spilt en eneste kamp på flere uker (bortsett fra ett lite innhopp for Tottenham). Så var det Chelsea, som ikke akkurat er verdens beste motstander å briljere mot. Mot Bolton syntes jeg han spilte brukbart, og var spesielt god i 2. omgang som tc47 nevner. Nye lagkamerater, nytt spillesystem, nye taktiske ting osv tar faktisk litt tid til å venne seg til. Jeg er 100% sikker på at han kommer til å få vise hva han er god for bare han får litt tid på seg.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å se hele 2. omgang mot Bolton igjen, HELE. Fordi det hjelper ikke med høydepunkter, siden det er midt i spillet han gjør det så bra. Hvis ikke du har lyst å se hele, så kan du bare la være å si sånt, fordi han var veldig veldig god i andre omgang.

Hva i all verden var det for et svar?Først insinuerer du at jeg ikke så hele Bolton kampen og så presterer du og sitere den mest negative setningen i hele innlegget mitt til din egen fordel!

Jeg skriver ikke "rævdårlig i andre omgang mot bolton!" jeg skriver fordelt på siste 3 kamper!Og jeg ser ALLTID alle Manchester United kamper,i samtlige minutter,pluss tillegg!

JEEEZ!!

Lenke til kommentar

Hva i all verden var det for et svar?Først insinuerer du at jeg ikke så hele Bolton kampen og så presterer du og sitere den mest negative setningen i hele innlegget mitt til din egen fordel!

Jeg skriver ikke "rævdårlig i andre omgang mot bolton!" jeg skriver fordelt på siste 3 kamper!Og jeg ser ALLTID alle Manchester United kamper,i samtlige minutter,pluss tillegg!

JEEEZ!!

Det er sant at jeg velger den verste setningen å quote men er det så rart? Du trengte ikke å skrive akkurat den setningen sånn fordi da reagerer man på det. Jeg har sett andre omgangen på MUTV igjen og derfor anbefalte jeg deg å se. Når jeg så kampen direkte så var jeg så "into" kampen og resultatet at jeg ikke fikk sett alt Berbatov gjorde bra. Faktisk, så jeg ikke de to glimrende baller som endte i straffe til oss; heftig fra Nev også Tevez ut til Ronaldo.

Jeg beklager hvis du trodde jeg mente at du ikke så kampene, det var ikke det. Uansett, trenger ikke skrive så strenge ting om en ny spiss som faktisk ikk ehar spilt rævdårlig i de andre kampene heller btw, han har to assist i de to :)

Lenke til kommentar

Ærlig talt, gi ham litt tid. Han ble kastet rett ut i ilden mot Liverpool, og det på bortebane, uten å ha spilt en eneste kamp på flere uker (bortsett fra ett lite innhopp for Totenham). Så var det Chelsea, som ikke akkurat er verdens beste motstander å briljere mot. Mot Bolton syntes jeg han spilte brukbart, og var spesielt god i 2. omgang som tc47 nevner. Nye lagkamerater, nytt spillesystem, nye taktiske ting osv tar faktisk litt tid til å venne seg til. Jeg er 100% sikker på at han kommer til å få vise hva han er god for bare han får litt tid på seg.

La meg nå gjøre det 100% klart at jeg ikke ønsker annet enn at han skal lykkes i den røde drakten :love:

Og jeg er veldig sikker på at han vil gjøre det også!

Grunnen til at jeg skrev innlegget var for å få ut frustrasjon,som jeg nevner i aller første setning.

Kanskje delgrunnen til at jeg er såpass frustrert er at jeg bor med en tottenham supporter som ser kamper med meg,dermed gir han meg feedback på hvordan Berba gjorde det ifjor mot den og den motstanderen(statistikk er visstnok hans greie).

Lenke til kommentar
Det er sant at jeg velger den verste setningen å quote men er det så rart? Du trengte ikke å skrive akkurat den setningen sånn fordi da reagerer man på det. Jeg har sett andre omgangen på MUTV igjen og derfor anbefalte jeg deg å se. Når jeg så kampen direkte så var jeg så "into" kampen og resultatet at jeg ikke fikk sett alt Berbatov gjorde bra. Faktisk, så jeg ikke de to glimrende baller som endte i straffe til oss; heftig fra Nev også Tevez ut til Ronaldo.

Jeg beklager hvis du trodde jeg mente at du ikke så kampene, det var ikke det. Uansett, trenger ikke skrive så strenge ting om en ny spiss som faktisk ikk ehar spilt rævdårlig i de andre kampene heller btw, han har to assist i de to :)

(inhalerer) AAaah,dette er innlegg jeg liker å svare på. :yes: Jeg skulle gjerne sett andre omgang en andre gang(litt av et ordspill) for å se diverse ting som du sier.Kanskje derfor jeg ikke har sett alt,ettersom jeg også er "into" kampen som du sier.

Og jeg skal mer enn gjerne innrømme at jeg bruker sterke ord for å vekke debatt.I dette tilfellet var det nødvendig for å få ut litt ragnarok fra det indre systemet :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...