Limbeck Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Den 7-1 kampen er noe av det sykeste jeg har sett. Roma er jo et lag i verdenstoppen. Jeg tenkte før kampen at vi hadde en sjangse om vi scåret tidlig. Til pause var det hele over. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er villig til å gå så langt å si at det er den beste kampen jeg noensinne har sett. Det verste var jo at roma var jo ikke dårlige, de ble bare til de grader kjørt over. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Faen, får frysninger når dere snakker om den kampen igjen. Husker dere Carrick den dagen? Aah, og Smithy? Og Rooney? Og Ronaldo? Ja, tror dere skjønte poenget Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Andremålet i kampen er det beste jeg noensinne har sett i min tid som fotballfanatiker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er villig til å gå så langt å si at det er den beste kampen jeg noensinne har sett. Det verste var jo at roma var jo ikke dårlige, de ble bare til de grader kjørt over. Ikke så dumt å si det nei. Må tenke litt men den kampen er der oppe ja. Andremålet i kampen er det beste jeg noensinne har sett i min tid som fotballfanatiker. Var det Smithy sitt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er villig til å gå så langt å si at det er den beste kampen jeg noensinne har sett. Det verste var jo at roma var jo ikke dårlige, de ble bare til de grader kjørt over. Dere kan ihvertfall si ifra før dere begynner å disse da. Jeg har fortsatt mye å si om denne kampen. Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eftersom dette er en tråd for United-fans satser jeg på at det er noen som kan svare meg på noen spørsmål hva gjelder Ronaldos situasjon som jeg har stilt med undrende til i lenger tid; 1. Hva synes dere om Ronaldos oppførsel i sommer? 2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han tar tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid i hele sommer? 3. Ønsker dere ham velkommen i klubben per nu? 4A. Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette? I tillegg hadde det vært fortreffelig om dere i tillegg nevnte deres ekte alder. Mvh Faxeren - din venn Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Host: Scouser Og vi har en egen Ronaldo tråd til dette, men vi kan sikkert ta det en gang til (Somone?) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) 1. Forferdelig drittsekkete at han flørtet med Real og sviktet klubben på denne måten. 2. Vel, han har gitt oss mye, og siden det ser ut til at han har lagt dette bak seg, må fansen også forsøke dette. 3. Jeg takker ikke nei til fjorårets beste spiller i verden. Så lenge han klarer å holde seg på matta får vi hvordan det går. 4. Har ikke lagt like mye merke til dette som tidligere, ingen tvil om at han diver mindre nå enn før. Og ikke vet jeg hvorfor det har noe å si, men jeg er 16. Endret 29. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 1. Hva synes dere om Ronaldos oppførsel i sommer? 2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han tar tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid i hele sommer? 3. Ønsker dere ham velkommen i klubben per nu? 4A. Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette? I tillegg hadde det vært fortreffelig om dere i tillegg nevnte deres ekte alder. Mvh Faxeren - din venn 1. Ronaldo sin oppførsel i sommer var forkastelig, et svik mot klubben som kjøpte han da han var en uslepen juvel, og formet han til å bli en av verdens beste spillere. Han pisset på drakta med oppførselen sin i sommer. 2. Det er ikke alle som har ønsket han velkommen tilbake. På Old Trafford er det alltid mange turister, som ikke er ordentlige Reds, som selvsagt klapper for han. Det så man jo da han kom inn mot Villareal, mens man også så mange som ikke klappet. 3. Ønsker han ikke velkommen. Utrykte meg klart om dette i sommer, da jeg skrev at han kunne komme seg til helvete vekk fra klubben. Når han spiller i verdens beste klubb (Noe man kan kalle United etter fjorårssesongen), og vil bort, så skal han få viljen sin. Ronaldo har scoret to mål sålangt, og jeg har ikke løftet en mine ved begge anledningene, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre en god stund fremover. 4. Har selvsagt lagt merke til dette. Diven hans mot Chelsea var forkastelig, men det var ikke noe nytt fra den kanten. Ronaldo er en notorisk diver, en av de største i dagens fotball, sammen med Drogba ++. Holdningen min til dette er at jeg avskyr det, og det var på det grunnlaget at Ronaldo aldri kom til å bli en av mine favorittspillere i klubben, og det sa jeg lenge før sommerens mye omtalte overgangssaga. Jeg er forresten 20. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) *1. Hva synes dere om Ronaldos oppførsel i sommer? Ikke morro at han heller vil spille for en annen klubb *2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han tar tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid i hele sommer? Helt klart ja. Han har gitt oss veldig mye. *3. Ønsker dere ham velkommen i klubben per nu? Såklart. En spiller som har gitt oss så mye er velkommen. *4A. Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette? Det er vel et dive. Ikke bra det, men det er veldig mange som filmer mere. Filming er noe FA bør slå hardere ned på. b: Jeg synest ikke det er noe krav om at Manchester United skal oppføre seg bedre enn andre klubber så jeg bryr meg ikke noe mere enn det andre klubber og fans gjør. Min alder er 31 Endret 29. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 3. Ønsker han ikke velkommen. Utrykte meg klart om dette i sommer, da jeg skrev at han kunne komme seg til helvete vekk fra klubben. Når han spiller i verdens beste klubb (Noe man kan kalle United etter fjorårssesongen), og vil bort, så skal han få viljen sin. Ronaldo har scoret to mål sålangt, og jeg har ikke løftet en mine ved begge anledningene, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre en god stund fremover. Jeg er forresten 20. Oh, You will! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det jeg nå lurer på er hvem faxeren er, og hva som ligger bak disse spørsmålene..... Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eftersom dette er en tråd for United-fans satser jeg på at det er noen som kan svare meg på noen spørsmål hva gjelder Ronaldos situasjon som jeg har stilt med undrende til i lenger tid; 1. Hva synes dere om Ronaldos oppførsel i sommer? 2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han tar tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid i hele sommer? 3. Ønsker dere ham velkommen i klubben per nu? 4A. Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette? I tillegg hadde det vært fortreffelig om dere i tillegg nevnte deres ekte alder. Mvh Faxeren - din venn 1. Veldig dårlig, men det kom ikke akkurat som noe sjokk. Har jo vist lenge att det er dit han vil. Det er jo greit nok i seg selv det, man kan ikke regne med att alle som spiller på United er United supportere. Men jeg mener han kunne gjort saken på en mye bedre måte enn han gjorde. Han la opp til mye styr pga att han er utrolig Pr kåt. 2.Litt både og. Han har gjort mye for klubben som ikke skal glemmes, men han kommer nok aldri til og bli respektert av fansen på samme måte. (Har selv aldri likt han. Synes han er klysete og ekkel, men en utrolig god spiller) 3. Ja. Han er til dags dato United spiller og så lenge han gjør det han skal er han velkommen, men han burde ikke settes høyere enn noen andre på laget. Spiller han dårlig eller ikke presterer på trening så får han sitte på benken. Har andre spillere som er gode nok til og spille der. 4. Har bare sett en filming jeg. Det var mot Chelsea og det var patetisk. Det synes jeg om alle som filmer og ikke bare om han. Men det har blitt en del av spillet. Håper dere skjønte hva jeg skrev, sitter her og halv sover. Jeg er 23. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Oh, You will! Lett for deg å si, som holder med 18 forsjellige klubber Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ehh Faxeren, care to explain? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eftersom dette er en tråd for United-fans satser jeg på at det er noen som kan svare meg på noen spørsmål hva gjelder Ronaldos situasjon som jeg har stilt med undrende til i lenger tid; 1. Hva synes dere om Ronaldos oppførsel i sommer? 2. Er det riktig at han får en varm velkomst av publikum, selv før han tar tatt på seg trøyen, etter å ha flørtet med Real Madrid i hele sommer? 3. Ønsker dere ham velkommen i klubben per nu? 4A. Noen som har lagt merke til at han har divet flere ganger allerede i løpet av to ligakamper? 4B. Hvis ja, hva er deres holdning til dette? I tillegg hadde det vært fortreffelig om dere i tillegg nevnte deres ekte alder. Mvh Faxeren - din venn 1. Barnslig og arrogant. 2. Ikke av meg ihvertfall. Men han har fått det av den beryktede Ronaldoboy<3-patruljen her på forumet. 3. Ikke faen, send han på militærskole. 4a. Husker kun Lampard divinga. 18 år. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Oh, You will! Lett for deg å si, som holder med 18 forsjellige klubber N' Am fucki'n proud of it! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 1. Det var teit av han, men han er tilgitt av meg ihvertfall. 2. Ja, så lenge han kjemper for klubben fortjener han all heder. 3. Selvfølgelig, verdens beste spiller 4A.Lampard dive Jeg er 16 år Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gidder ikke svare, blir så typisk. Men 4. spørsmålet syns jeg var dumt og unødvendig. Flere ganger? Hvis du sikter til straffen (i tillegg til den ene som alle husker med Lampard) så må du se den igjen. Litt unødvendig å stille det spørsmålet på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå