Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde gå fint ja, men er alltids ei viss spenning til slike kampar. Aab vil vel gjere det dei kan, og då er det vel berre opptil kva nivå United legger seg på. På ein normal dag skal det kunne bli ei grei gjennomkjøring. Hadde ikkje gjort noko med resultat tilsvarande mot eit anna dansk lag 98-99 sesongen.

Lenke til kommentar
Aaaah, 2-6 mot Brøndby, husker det som om det var i går.

Jeg husker også at vi tapte 1-0 mot FCK for noen år siden, så vi skal spille først.

Men vi scoret vel 6 mål i begge kampene mot Brøndby det året gjorde vi ikke? 2-6 borte er vel også fremdeles den største borteseieren i CL ennå også er det ikke, kan ikke komme på noen andre akkurat nå :hmm:

Lenke til kommentar
Aaaah, 2-6 mot Brøndby, husker det som om det var i går.

Jeg husker også at vi tapte 1-0 mot FCK for noen år siden, så vi skal spille først.

Men vi scoret vel 6 mål i begge kampene mot Brøndby det året gjorde vi ikke? 2-6 borte er vel også fremdeles den største borteseieren i CL ennå også er det ikke, kan ikke komme på noen andre akkurat nå :hmm:

7-1 over AS Roma hjemme? :p JEG VAR PÅ THEATRE OF DREAMS :D

EDIT: ahh, NVM..var borteseier du sa..jeg er trøtt :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

8-0 var det, da husket jeg feil i farten. Men jeg vil fremdeles påstå at 7-1 mot et roma lag som ikke spilte dårlig var en bedre kamp :)

Ingenting som slår kommentaren til Spalletti når han fikk spørsmålet om hva de kunne ha gjort anderledes.

"Ikke møtt opp" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...