Latias Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Uavgjort er jo greit, og da er vi maks to poeng bak gruppelederen (hvis det blir en vinner mellom Villareal og Celtic), men vi skal jo vinne denne kampen enkelt. Tror vi greier 4-0. 2xRonaldo, 1xRooney og 1xBerbatov Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kommer han aldri til å bli 100% klar i kneet? :O Nope, han har sagt det selv. Og det er sånn det er med tendinitis. I mine øyne er han den beste midtbanespilleren vi har etter eller på par med Paul Scholes når han spiller på sitt beste. Hargreaves var en glede å se i VM 2006, da han også rettmessig ble kåret til Englands beste spiller gjennom hele turneringen. Virkelig synd å se han slite slik som Solskjær gjorde. Håper det finnes en mirakelkur Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Anderson må jo putte en gang. Satser på at det blir nå Berba også, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Er det noen som har lest dette? Nereida Gallardo kaller Ronaldo for en feiging, men likevel sier hun at han er en fantastisk elsker. Endret 29. september 2008 av Latias Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det noen som har lest dette?Nereida Gallardo kaller Ronaldo for en feiging, men likevel sier hun at han er en fantastisk elsker. ?? Dagens mest unødvendige Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 This week's care-list: Om mobilen min er miljøvennlig Hva Nereida Gallardo mener om Ronaldo Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Unødvendig? Jeg har jo alltid lurt på om Ronaldo var bra i senga... Endret 29. september 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Men gutter da, tenk på Raste. Dette var dagens dose nyheter for han det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tror han allerede vet veldig godt hvordan Ronaldo er i senga Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Men gutter da, tenk på Raste. Dette var dagens dose nyheter for han det Haha, good one :!: Må jo tenke på han og Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Haha. Kanskje litt dumt men jeg så at det var "navnet" hans i selve saken på fotball siden. "- Ronaldo er feig Eks-kjæreste raste etter sms-dumping." Endret 29. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tror han allerede vet veldig godt hvordan Ronaldo er i senga Wow. dagens. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Haha. Kanskje litt dumt men jeg så at det var "navnet" hans i selve saken på fotball siden. "- Ronaldo er feig Eks-kjæreste raste etter sms-dumping." Haha. Beinhardt! :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tror han allerede vet veldig godt hvordan Ronaldo er i senga Wow. dagens. It's funny because it's true... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skal på WBA-kampen i midten av oktober, og har noen timer i Manchester før kampstart. Har dere noe dere vil anbefale? Museer ol? Tenkte å ta en tur innom Bishop Blaze for å se hvordan det er, men bortsett fra det har jeg ingen forslag ... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skal du også? Reiser du med IØR? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skal du også? Nei, han bare skrev det for moro skyld. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, jeg skal nok det. Reiser med pappa og bestefar ^^. Gleder meg, min første kamp! Fikk billett gjennom united.no og ordner turen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå